بازدید 6317
۴

ارتش مصر: معترضین به خانه برگردند

این بیانیه با حمایت از انتقال قدرت به عمر سلیمان معاون مبارک اعلام کرده است : اجرای تغییرات مورد نظر رئیس جمهور را تضمین می کنیم.
کد خبر: ۱۴۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲ 11 February 2011
شورای عالی نیروهای مسلح مصر در دومین بیانیه خود با درخواست از مردم برای پایان دادن به اعتراضات خود اعلام کرد پایان حالت فوق العاده را بلافاصله پس از پایان شرایط کنونی تضمین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، در بیانیه شورای عالی نیروهای مسلح که تلویزین مصر اعلام کرد، آمده است : ما پایان حالت فوق العاده و برگزاری انتخابات عادلانه و آزاد ریاست جمهوری را بلافاصله پس از پایان شرایط کنونی (پایان اعتراضات) تضمین می کنیم.

این بیانیه با حمایت از انتقال قدرت به عمر سلیمان معاون مبارک اعلام کرده است : اجرای تغییرات مورد نظر رئیس جمهور را تضمین می کنیم.

این بیانیه همچنین از مردم معترض در خیابانها و میادین شهرهای مصر خواسته است با پایان دادن به اعتراضات خود به خانه هایشان برگردند.

نیروهای مسلح در این بیانیه همچنین تعهد کرده اند معترضان را تحت پیگرد امنیتی قرار نخواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
جالب این جاست که امریکا و اوباما برای مردم مصر می خواهند تعیین تکلیف کنند کاری که هنوز هم می خواهند در ایران انجام دهند . اوباما به زودی مرگ بر امریکا نیز می شود.
سران ارتش مصر همگی دست پرورده مبارک وآموزش دیده آمریکا هستند بنا بر این ، قضاوت شتابزده به این که این ارتش به مردم مصر می پیوندد شاید بعدا قضاوت کنندگان را بهت زده وپشیمان نماید . باید از دسیسه هایی که برای به کنترل در آوردن انقلاب مردم مظلوم مصر از جانب اسرائیل وآمریکا وغرب تهیه دیده می شود برحذر بود وتلاش کرد به هر وسیله این مردم ستمدیده را نسبت به این دسیسه ها آگاه نمود .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار