بازدید 202380

قيمت انواع خودروهاي ساخت داخل و وارداتي

کد خبر: ۱۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۷ 02 August 2008
جدیدترین قیمت خودروهای ساخت داخل اعلام شد.

به گزارش شبكه خبر، قیمت خودروهای ساخت داخل تا زمان ارسال این خبر به شرح زیر است:

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۶
انتشار یافته: ۰
قيمت كارخانه است يا فروش در بازار آزاد .آيا تفاوتي بين بازار و كارخانه وجود دارد و براي هر خودرو داخل چقدر است .
لطفاً به حداکثر قیمت جهانی بعضی از این خودروها توجه کنید:
تویوتا كرولا 2008، 130000000 ریال
ماكسیما 2008، 280000000ریال
BMW سری 3 2008، 410000000ریال
سونوتا 2008 ، 220000000ریال
مزدا 3فول 2008، 170000000ریال
مزدا 3 وارداتي نيست بلكه در ايران مونتاژ مي شود.شما مگان را ساخت داخل زده ايد و مزدا 3 و وانت مزدا را وارداتي؟؟
ما چيزي نمي گيم وجدانا" خودتون به ماشينها و مدلشون نگاه كنيد بر حسب كارايي قيمتها رو هم ببينيد.
ديگه نمي گم با كشورهاي ديگه مقايسه كنيد.
چقدر قیمت خودرو در ایران با کشور های دیگر تفاوت دارد. خودروهای خارجی که شما در این لیست ارائه داده اید در کشور های همسایه به قیمت کمتر از نصف ارائه میشود. خودروی تولید داخل پراید نیز در سوریه توسط این جانب مشاهده شد که تاکسی بود و از راننده آن سوال کردم که چه قیمتی آنرا خرید است که به پول ما 2،600،000 تومان بود. سود این اختلاف قیمت فاحش به جیب کی می رود ؟
تمام قیمتها غیر ازاین است که نوشته اید مثلا تندر ٩٠ تیپ ٢ من خریده ام ١٥٤٠٠٠٠٠
قیمتهای که کاربر محترم بیان نموده اند بدون در نظر گرفتن مالیات در آن کشورهامی باشد.وصرفادر کشورهای حورزه خلیج فارس مالیات خودرو وجود ندارد
تمامی قیمتها حدودی میباشد.
ضمنان ورنا وارداتی نبوده وقیمت آن198000000میباشد
پژمان
واقعاً قیمت ها خیلی عالی است با ماهی دویست و هشتاد هزار تومان هر کدام را که بخواهیم می توانیم بخریم
البته اگه به صورت تخصصی تر به ذکر قیمت میپرداختید بهتر بود .
مثلا پژو 206sd در چهار تیپ v1,v8,v9,v10,v20 تولید میشه که کدام قیمت خاص خودشو داره که در لیست قیمت ذکر شده در این گزارش بصورت نامشخص( پژو 206 صندوق دار، 155000000 ریال ؛)ذکر شده است و همچنین عنوان نشده که قیمت های ذکر شده قیمت کارخانه است یا قیمت بازار آزاد ؟؟
با تشکر
سلام
آقا ما چرا باید از تکنولوژی کشورهای دیگه استفاده کنیم بعد بگیم صنعت خودروسازیمون پیشرفت می کنه مثلا زانتیا تکنولوژی 1990 فرانسه است که اگه یادتون باشه تو سریال کارگاه ناوارو بود این ماشین حالا ما اوردیمش تو ایران داریم به اسم ماشین سال با قیمت 30 میلیون میدیمش دست مردم ، کارخانه های معتبر در هر سال توی اغلب مدلها تغیراتی انجام میدن که هم تکنولوژی جدید رو اضافه می کنن هم مشکلات مدل قبل رو حل می کنن ( کمری 2007 تا کمری 2008)حالا شرکتهای ایرانی هم همین کارو انجام میدن؟ ما پول ماشین روز اروپا رو پرداخت میکنیم ولی نا ایمن ترین ماشینها رو سوار می شیم با بدترین کیفیت
علارغم مالیات بر واردات خودرو، قیمت تمامی این ماشین ها که به طور مشابه در کانادا هستند بسیار پایین تر است. بطور مثال تویوتا یاریس حدود پانزده میلیون تومان است. توجه بفرمایید که درآمد خالص ماهیانه یک دبیر، پرستار، برقکار ساختمانی و.... بیش از دو تا سه میلیون تومان در ماه است. علاوه بر این برای خرید ماشین معمولا تسهیلات وام کمتر از پنج در صد ارائه میشود.
برای حمایت از صنایع نوپای داخلی که از انواع نابسامانی های کشور رنج می برند, باید حقوق گمرکی خودرو های وارداتی را افزایش داد.
آیا آماری دارید که خودرو های وارداتی چه سهمی از بازار را دارند؟ و آیا کارخانه های داخلی می توانند با حد اکثر ظرفیت کار کنند و در حال رشد هستند؟ ما باید در صادرات به رقابت با بیگانگان بپردازیم و بازار داخل را میدان رقابت شرکت های ایرانی کنیم.
البته درصد محدودی واردات مفید است.
در اکثر کشورهاب نزین گران و ماشین ارزان است که با واقعیت مطابق تر است اما در کشور ما برعکس است : نه قیمت خودرو و ته قیمت بنزین اسناندار است یعنی دونوع ظلم و نابسامانی .
من نمیدونم مردم ایران چه فکری میکنن اما من انگلیس هستم و دانشجوی ارشد خودرو!! بابا یکم دست از مرغ همسایه غاز بودن ها بردارید جای تولید شایعه ببینید حقیقت چیه! این آقایی که لیست قیمت دادن نمیدونم اين ليست رو از كجا آوردن ولی ما اینجاییم میدونم مگان اینجا 16000 پوند هست و بقیه هم تو همین قیمت به بالا!

بیمه و مالیات و سود لیزینگ و حق پارک و شهرداری و اجازه تردد و ... اضافه کنید اونوقت میشه قیمت ماشین اینجا! این هست که مردم اینجا سعی میکنن ارزونترین ماشینها رو سوار بشن یا این همه اتوبوس و....

خدا چشمای ما رو به حقیقت روشن بدارید ان شاء الله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل