بازدید 71528

تصویر: وانت پراید هم آمد

کد خبر: ۱۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۴ 01 August 2008
 
 
 
 
 
 
 
منبع: وبلاگ برگي از دفترچه ايام
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۰
پراید با موتور 1400 سی سی که برای 4 سرنشین طراحی شده ، چطور میتواند بار حمل کند ؟
من یک مهندسم که در یک شرکت قطعه سازی در مشهد کار میکنم.هر موقع که برای کار به تهران سقر میکنم به ساپکو ایران خودرو و سازه گستر سایپا می روم در اکثر موارد بدون استثنا پرسنل زحمت کش ساپکو وسازه گستر مشغول مطالعه زبان انگلیسی مطالعه انواع و اقسام سابت خصوصا سایت تابناک از پشت میزهای خود هستند.یعنی اگر نظر من را نمایش دهید در همین لحظه لااقل 100 نفر از پرسنل ساپکو و سازه گستر مشغول خواندن این نظر هستند در ساعت 10 صبح در نتیجه بعد از 42 سال خودروسازی،خودروسازان ما پراید-وانت پیکان-پژو تحویل مردم می دهند و کره جنوبی با 41 سال تجربه انواع هیوندا-سوزوکی و ......
اینکه مخزن گاز نداره، واسه اینم باید توی صف گاز سوز کردن معتل شد؟
اولا اين تصوير مربوط ميشود به حدود يكسال پيش، ثانيا خدمت كاربر عزيز مي رسانم كه مخزن گاز اين خودرو مخفي شده و بدون اينكه كوچكترين فضاگيري داشته باشد در زير اتاق بار تعبيه شده كه ميزان خطرپذيري را هم به ميزان قابل ملاحظه اي كاهش داده است. ضمنا عكسهاي ديگر و از زواياي ديگر نيز موجود مي باشد كه در صورت درخواست قابل ارايه مي باشد.
حاضرين در عكس: به به ... به به ... عجب دسته گلي
ميني بوسشو كي ميسازن؟؟؟؟؟؟؟
قابل توجه اينكه مخزن گاز زير اطاق جاسازي شده و عين پيكان بار نيست كه يه بشكه پشت وانت گذاشته باشن و نصف جاي بار رو بگيره.
با اينكه نظراينجانب پس از توليد اين محصول تاثيري در ادامه پروسه ي توليد ندارد ولي جهت اطلاع طراحان اين محصول بايد عرض كنم كه طبق استاندارد وانت بار ها بين المللي بدنه و قسمت بار نبايد يكسره باشند زيرا با سنگين شدن قسمت بار عقب نا خواسته جلوي ماشين بسمت بالا مي رود.اتفاقا وانت بار پيكان هم غير استاندارد است.ساخت اين محصول ان هم با بدنه سبك پرايد ممكن است منافع مالي خوبي براي كارخانه سايپا داشته باشد اما بطور قطع غير استاندارد است.
این خودرو هنوز در مرحله نمونه سازی می باشد.
قابل توجه طراحان محترم سایپا،
اگر این خودرو بصورت وانت مسقف با ارتفاع کمی بیشتر برای جای بار طراحی و تولید شود ، با توجه به ابعاد و قدرت آن ، انتخاب بسیار مناسبی برای مشاغل خدماتی مثل صنف تاسیساتی یا تکنسینهای برق یا حمل بسته های پستی و پیکهای داخل شهری خواهد بود البته به شرط اینکه قیمت نجومی نداشته باشد و پس از مدتی ارتقا پیدا کند و در ضمن به سرنوشت پراید سفری (بعلت عدم مقاومت قسمت با اضافه شده و سر و صدا و نصف شدن قسمت عقب) دچار نشود.
مدلهای مشابه آن را فورد ، اپل، پژو،فیات، فولکس واگن و شرکتهای دیگر تولید کرده اند که جای آن در بازار داخلی خالی بنظر میرسد.
به علاوه از مسقف کردن بصورت غیر استاندارد و در کارگاههای آهنگری هم بهتر است.
در صورتیکه سیستم تعلیق و کمک فنر ها تقویت شده باشد به علت کوچک بودن خودرو و بالطبع مصرف کم گاز یا بنزین برای باربری سبک مناسب و پر طرفدار خواهد بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل