بازدید 50716

يقين داشتم امام زمان براي اداره جلسه به دانشگاه كلمبيا مي‌آيد

برخي قاضي پرونده کسي را که به عنوان جاسوس شناخته شده، تحت فشار گذاشته‌اند تا وي را تبرئه کند، اما شرايط اين طور نخواهد ماند که ما بنشينيم و نگاه کنيم و خائنين هر کاري که مي‌خواهند انجام دهند...ارزش مساله هسته‌اي در مناسبات ما صدها برابر ملي شدن صنعت نفت است...مي‌بينم تبليغات مي‌شود كه قطعنامه سومي نيز در راه است؛ چه قطعنامه‌اي؟!
کد خبر: ۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۶ 12 November 2007

رئيس‌جمهور امروز به دانشگاه محل تحصيل خود رفت و در سخنان پرهيجاني عليه آمريكا و قدرت‌هاي جهاني، شوراي امنيت، آژانس انرژي اتمي، مسئولان دانشگاه آزاد و برخي عوامل داخلي را كه از پنجاه كانال به او فشار مي‌آورند و مي‌گويند حمله جدي است را تهديد به معرفي كرد.
وي همچنين بخشي از تورم را ناشي از گذشته و بخش ديگر را جنگ رواني توصيف كرد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، تکبيرهاي حاضران و پلاكاردهاي موجود در اين جلسه حاكي از آن بود كه برخلاف سخنراني رئيس‌جمهور در دانشگاه اميركبير، جمعيت يكدستي در سالن محل سخنراني احمدي‌نژاد در دانشگاه علم و صنعت حاضر بودند و خوشبختانه درگيري در اين جلسه روي نداد.

رئيس‌جمهور در اين جلسه گفت: اگر بخواهيم مساله هسته‌اي را مقايسه كنم بايد بگويم ارزش و اثرگذاري اين مساله در كشور و اثرگذاري آن در مناسبات ما صدها برابر ملي شدن صنعت نفت است.
دانشجويان در تاييد اين اظهارات تكبير گفتند و شعار انرژي هسته‌اي، حق مسلم ماست را سر دادند.

احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: بعضا مي‌بينم تبليغات مي‌شود كه قطعنامه سومي نيز در راه است؛ چه قطعنامه‌اي وقتي كه آژانس مي‌گويد فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران صلح‌آميز است و ايران به سوالات جواب داده است. برخي مي‌خواهند اين‌گونه القاء كنند كه مشكل ماست در حالي كه مشكل آنهاست. كشورهاي زورگو دو قطعنامه صادر كرده‌اند و مانده‌اند چگونه آن را توجيه كنند و مثل هميشه مي‌خواهند مشكل را به سمت ما منتقل كنند.
 
رئيس‌جمهور بار ديگر تاكيد كرد: پرونده هسته‌اي ايران از بعد سياسي بسته شده است و ما به اروپايي‌ها نصيحت مي‌كنيم كه دوست ملت ايران باشند. آمريكايي‌ها هرجا سودي به دست مي‌آورند آن سود را براي خود مي‌خواهند و وقتي جايي ضرر مي‌كنند اين ضررها را بايد اروپايي‌ها بدهند. آنها بايد از اتفاقات عبرت بگيرند؛ چراكه هر كاري در برابر اين ملت كنند شكست خورده مطلق و قطعي هستند.
دانشجويان بار ديگر تكبير گفتند و صلوات فرستادند.  
احمدي‌نژاد افزود: شما دانشجويان بدانيد تمام اين دنياي مادي، همان زنگوله شتر است که امروز بشريت را در بند خود کرده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به فضاي موجود در دانشگاه هاي کشور اشاره کرد و گفت: بنده خوشحالم که فضاي دانشجويي همواره يک فضاي آرماني بوده است حتي زماني که در بحث هاي دانشجويي دچار مسائل و انحرافاتي بوديم مي‌ديديم که آرمانخواهي انقلابي و اسلامي در دانشگاه‌ها وجود داشت.

وي گفت: در طول تاريخ حتي در دوران گذشته که ما دانشجو بوديم، اشخاصي بودند  که سرکه و نان مي‌خوردند وقتي به پول رسيدند ديگر کسي را نمي شناختند در همين دانشگاه بنده در آن دوران ماشين ژيان مدل 56 داشتم که شخصي مرا ديد و به بنده گفت عقايد شما عقايد آمريکايي است، حال جالب اين بود که همان شخص مدل ماشينش بالاتر از مدل ماشين بنده بود اما امروز همان آقا دو بار ميلياردر شده و هر دو بار هم ورشکسته شده است که حتي يک بار براي کمک خواستن به نزد من آمد.

رئيس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به بحث حضورش در دانشگاه کلمبياي آمريکا اشاره کرد و گفت: بنده وقتي در آنجا حضور داشتم، يقين داشتم که با فضاي مسمومي که آنان در دانشگاه ايجاد کرده اند مولايم خواهد آمد و صحنه را اداره خواهد کرد.

احمدي‌نژاد گفت: وقتي من به ايران بازگشتم برخي به بنده مي‌گفتند که بايد اين صحنه را ترک مي‌کردي اما بنده به آنها گفتم کسي حق نداشت اين صحنه را ترک کند آن هم به نفع دشمنان.
وي يادآور شد: باور من اين است که با همين دانشجويان و دانشگاهيان  مي‌توان کشور را  صد برابر آنچه که دو سال پيش اعلام کرده بودم ساخت.

وي گفت: دشمن در سال‌هاي اخير مسيري را طراحي کرد که ما را با استفاده از برخي افراد در داخل به سازش بکشد که در اين بخش اقتصاد ما در حال حاضر با فشارهاي موجود سنگر به سنگر در حال مبارزه‌ايم.

رئيس‌جمهوري گفت: امروز دشمن با فشارهاي زيرپوستي به دنبال آن است که اقتصاد ما را دچار مشکل کند، دشمن با تحت فشار گذاشتن دستگاه‌هاي مي‌خواهد ما را تحت فشار قرار دهد تا سازش کنيم و افرادي را فرستاده تا اطلاعات ما را به آنها بفروشند.

وي گفت: در شرايط کنوني برخي قاضي پرونده کسي را که به عنوان جاسوس شناخته شده را تحت فشار گذاشته اند تا وي را تبرئه کند، اما بنده در جمع شما دانشجويان مي‌گويم که اين افراد بايد بدانند ملت ايران اجازه نخواهند داد مجرمين از دست قانون  و ملت ايران نجات پيدا کنند.

احمدي‌نژاد افزود: بنده اعلام مي‌کنم شرايط اين طور نخواهد ماند که ما بنشينيم و نگاه کنيم و خائنين هر کاري که مي‌خواهند انجام دهند، اگر در بحث هسته‌اي ما سخن به ميان نمي آوريم و به خاطر برخي از حساسيت‌ها مراعات آنها را مي‌کنيم، به خاطر حساسيت هاي موجود  در اين زمينه است.

وي همچنين در خصوص مافياي اقتصادي گفت: ما با تمام وجود با مافياي اقتصادي درگيريم، جيغ هاي بنفشي که آنان مي‌کشند و شما مي‌شنويد به دليل نيشکون هايي است که ما مي‌گيريم. اگر امروز برخي‌ها فرياد مي‌کشند به دليل آن است که مي‌بينند احمدي‌نژاد هنوز روحيه دانشجويي اش را از دست نداده است.

احمدي‌نژاد همچنين در خصوص فعاليت هاي اقتصادي کشور گفت: اينکه برخي‌ها مي‌گويند دولت خارج از مصوبات مجلس از پول نفت بر مي‌دارد و خرج مي‌کند درست نيست زيرا بر اساس مصوبه مجلس، دولت در سال جاري تنها 27 ميليارد دلار براي کارهاي زير ساختي وعمراني مي‌تواند هزينه کند و 3 ميليارد دلار نيز براي واردات بنزين برداشت کند.

وي گفت: ما براي اين کارها لوايحي را تنظيم کرده ايم که به مجلس داده ايم و نمايندگان مجلس نيز آن لوايح را به تصويب رساندند.

رئيس‌جمهور گفت: اينکه برخي‌ها مي‌گويند قيمت نفت بالا رفته و اين افزايش قيمت به نفع دولت است درست نيست زيرا بالا رفتن قيمت نفت تبعاتي براي ما دارد.
احمدي‌نژاد گفت: هر زمان که قيمت نفت بالا برود، قيمت هاي جهاني نيز افزايش پيدا مي‌کند که اين موضوع به نفع ما نيست.
 
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تورم موجود در اقتصاد اشاره کرد و گفت: تورم در کشور ما ريشه دارد که بحث امروز و ديروز نيست.
رئيس‌جمهور گفت: ما در تورم با دو موضوع روبرو هستيم که يک بخش آن در درون اقتصاد است و بخش ديگري به عمليات‌هاي رواني که برخي‌ها به آن دامن مي‌زنند بر مي‌گردد.

احمدي‌نژاد ادامه داد: متاسفانه در کشور و بعضي اوقات در خارج از کشور با کارهاي سازماندهي شده فعاليت هاي رواني راه مي‌اندازند که باعث افزايش تورم مي‌شوند، به عنوان مثال مي‌توانم به همان موضوع گوجه فرنگي که سال پيش به آن اشاره کردم مجددا اشاره کنم زيرا زماني که بنده اين موضوع را مطرح کردم برخي با فعاليت رواني به افزايش قيمت اين محصول کمک کردند.

رئيس‌جمهور همچنين در پاسخ به سؤال دانشجويي در خصوص مشاوران جوان دولت  و فعاليت‌هاي آنان گفت: زماني که مشاوران جوان پايه گذاري شد، بنده به دنبال آن بودم که راه را براي جوانان به عرصه هاي مديريت باز کنم و بتوانيم از ارتباط آنان با ساير جوانان کشور مخصوصا دانشجويان استفاده کنيم اما با تمام وجود امروز اعلام مي‌کنم که آن چيزي را که من به دنبال آن بودم که يک سوم آن نيز برآورده نشده است که همين جا از آقاي شيخ الاسلام مسئول مشاوران جوان مي‌خواهم جلساتي را با دانشجويان داشته باشند و مسائل را از نزديک با آنان در ميان بگذارند.

وي ياد آور شد: امروز دشمن اعلام کرده است که ايران هيچ نوع فعاليت هسته‌اي نبايد داشته باشد ولي ما گفته ايم که بايد اين فعاليت‌ها را داشته باشيم و در شرايط کنوني بسياري از کشورهاي غربي فهميده اند که ديگر در موضوع هسته‌اي نمي توانند حريف ملت ايران شوند.

احمدي‌نژاد گفت: اقدامات کشورهاي غربي بر عليه پرونده هسته‌اي ايران باعث شد که آبروي آژانس و شوراي امنيت برود. دشمن با کارهاي خود مي‌خواهد ملت‌ها را تحت کنترل خود درآورد. آن هم از طريق آژانس و شوراي امنيت سازمان ملل. دو سازمان بين المللي که ديگر آبرويي برايشان باقي نمانده است.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي ياد آور شد: مشکل امروز خود آنان هستند زيرا از نظر ما کار تمام شده است و به آنان نيز نصيحت مي‌کنيم دوست ملت ايران باشند زيرا مخالفت با ايران به ضرر آنان خواهد بود.

احمدي‌نژاد افزود: شوراي عالي انقلاب فرهنگي چندي پيش تصميم گرفت که تغييراتي را در اساسنامه‌ دانشگاه آزاد ايجاد کند و آن را بر روي نظم و ضابطه قرار دهد؛ چراکه نحوه مديريتي که در اين دانشگاه است با هيچ‌کدام از قوانين ما منطبق نيست ولي آن‌قدر فشار آوردند که به ما گفتند که شرايط کشور حساس است و فعلا در مورد ايجاد تغييراتي در اساسنامه دانشگاه آزاد و ضابطه‌مند کردن آن صبر کنيد و فعلا دست نگه داريد چون اين‌ها در شرايط حساس کشور بحران درست مي‌کنند و دل‌شان براي مملکت نمي‌سوزد.

وي با بيان اين‌که «ان‌شاءالله به زودي وقت آن خواهد رسيد که ما اين اصلاحات را انجام دهيم» گفت: بنده ضد دانشگاه و ضد دانشجو نيستم. وقتي مي‌گوييم دانشگاه آزاد، منظورمان دانشجويان و اساتيد آن نيست.

احمدي‌نژاد گفت: ديدم که يک نفر گفته بود که هرکس ضد دانشگاه آزاد است کافر است. من روزانه صدها نامه از دانشجويان و پدر و مادران دانشجويان دريافت مي‌کنم که از بابت شهريه‌ها گله‌ مند هستند و مي‌گويند نمي‌توانيم شهريه‌ دانشگاه را بپردازيم. پول‌هايي که از مردم گرفته مي‌شود تحويل گروه‌هايي داده مي‌شود که ربطي به دانشگاه و علم ندارند.

رئيس‌جمهور ادامه داد: گفته شده است که اين دانشگاه قراردادي را با يکي از مراکز تحقيقاتي که در واقع يک مرکز سياسي است بسته که البته وظايف کساني که در اين مرکز کار مي‌کنند کار اجرايي نيست. بلکه فقط اين مرکز بايد از يک گروه تصميم‌گير حمايت کند. اين دانشگاه قراردادي بالغ بر دو، سه ميليارد تومان با پول اين بچه‌ها با اين مرکز بسته است که اين مرکز برود و تحولات آينده‌ خاورميانه را براي آنها رصد کند. قراردادي که هر کس بخواند مي‌فهمد که مي‌خواستند پولي را در شکم آنها بريزد.

پيش از سخنان رئيس‌جمهور، تعدادي از دانشجويان به نمايندگي از مجمع حزب‌الله، انجمن علمي، نماينده دفتر مجامع فرهنگي و همچنين نماينده‌اي از بين اساتيد به نمايندگي از دانشجويان واساتيد به بيان مطالبي پرداختند.

در مراسم امروز همچنين پلاکاردهايي با عنوان هاي «مي‌ميريم، مي‌جنگيم، سازش نمي‌پذيريم»، «1+5 مساوي 1+1+1+1+1+1 »، «لبيک يا خامنه‌اي»، «دانشجو بيدار است، از آمريکا بيزار است»، «تا خيمه معاويه تنها دو ضربه شمشير مانده است، اگر اشعري‌ها بگذارند» در دست داشتند.
در اين مراسم همچنين شعارهايي با مضامين «احمدي، احمدي حمايتت مي‌کنيم»، «مرگ بر منافق»، «احمدي دوستت داريم» سر مي‌دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بله اگر دیشبش به هرچه رفیق و آشنا دارند sms بزنند که فردا ساعت 7 صبح بسیج باشید صبح هم ساعت 5 بیدارشان کنند که جهت هماهنگی بییایید بسیج دیگر آیا در آن سالن به شخص دیگری هم اجازه حضور خواهند داد؟
جمعيت يكدست رو خوب گفتي!!!!مگه ميشه جمعيت همه موافق و يكدست باشن مگه اينكه................
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل