بازدید 18617

بيانيه عجيب هيات عراقی عليه ايران

اين هيات اعطاي مجوز توسط وزارت کشور عراق به شرکت هاي امنيتي ايراني را جهت حمايت از زائران ايراني، خيانت به عراقيها دانست و افزوده است که اين اقدام، فرصت لازم را براي مداخله نظامي ايران در امور عراق فراهم خواهد کرد!
کد خبر: ۱۴۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹ 24 January 2011
مجموع هاي به نام هيات علما» المسلمين عراق، با صدور بيانيه اي صدور مجوز براي فعاليت شرکت هاي امنيتي ايران در عراق را خيانت به مردم اين کشور قلمداد کرد!

به گزارش آتي نيوز، اين هيات اعطاي مجوز توسط وزارت کشور عراق به شرکت هاي امنيتي ايراني را جهت حمايت از زائران ايراني، خيانت به عراقيها دانست و افزوده است که اين اقدام، فرصت لازم را براي مداخله نظامي ايران در امور عراق فراهم خواهد کرد!

اين هيات در ادامه بيانيه خود آورده است:اين اقدام خطرناک خيانت به عراقيها و مشارکت در توطئه با دشمنان عراق است و نشانه اي آشکار مبني بر آن است که دوره آينده دولت مالکي دوره منحصرا ايراني خواهد بود و عراق بايد در انتظار روزگاري سياه باشد!

مشخص نيست اين هيات که اينقدر دل براي استقلال عراق مي سوزاند چرا در برابر اشغال اين کشور و جنايات اشغالگران بر ضد مردم عراق بيانيه اي صادر نمي کند؟ هرچند بيانيه هاي گذشته اين هيات همچون اعتراض به هتک حرمت يک زن عراقي توسط 3 نظامي عراق، کذب محض از آب درآمد و موجب اعتراض مسلمانان به اين بيانيه نابجاي هيئت يادشده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار