بازدید 51392

آماده باش نیروهای امنیتی عربستان برای مبارزه با مختار ثقفی!

پیش از این، شبکه «العربیه» تلاش بسیاری کرده بود تا «عبدالله بن زبیر» را به عنوان صحابه پیامبر اکرم (ص) و یا یکی از اعضای عشره مبشره نزد اهل سنت، مطرح و از او حمایت کند، ولی بر پایه اسناد مسلم تاریخی، عبدالله بن زبیر نه از اعضای عشره مبشره به شمار می آید و نه...
کد خبر: ۱۴۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۲ 18 January 2011
آماده باش نیروهای امنیتی عربستان برای جلوگیری از تکثیر نسخه عربی سریال مختارنامه از روز شنبه آغاز شده است.

به گزارش «تابناک»، همان گونه که رسانه های عربی مانند الانوار 2 اعلام کرده اند، نیروهای امنیتی در عربستان سعودی، از روز شنبه همه موسسات تکثیر DVD در آن کشور را زیر نظر گرفته و منظم به گشت زنی پرداخته اند تا مانع از تکثیر انبوه قسمت نخست از نسخه عربی سریال مختارنامه شوند. 

بنا بر این گزارش، همزمان روابط عمومی شبکه بین المللی «آی فیلم» اعلام کرد: ترافیک سایت www.ifilmtv.com از دیروز به بالاتر از ده برابر حجم بازدیدکنندگان روزهای عادی افزایش یافته است.

هم اکنون بخش نخست این سریال به زبان عربی از طریق نشانی http://shahed.ifilmtv.ir/component/k2/item/8 برای عموم علاقه مندان قابل مشاهده است.

این گزارش می افزاید: روز جمعه و شنبه، نخستین بخش عربی سریال «مختارنامه» از شبکه بین المللی «آی فیلم» روی ماهواره های عرب ست، نایل ست و هات برد پخش شده و بینندگان کشورهای گوناگون عربی، از روز شنبه، صدها پیام تشکر را برای وب سایت شبکه بین المللی فیلم و سریال عربی فرستاده اند.

ذکر این نکته لازم است که علت اصلی مخالفت برخی از وهابیان با این سریال، بیان جنایات یزید بن معاویه در شهادت امام حسین (ع) و به آتش کشیدن کعبه و حمله خونبار به مدینه منوره است. 

پیش از این، شبکه «العربیه» تلاش بسیاری کرده بود تا «عبدالله بن زبیر» را به عنوان صحابه پیامبر اکرم(ص) و یا یکی از اعضای عشره مبشره نزد اهل سنت، مطرح و از او حمایت کند، ولی بنا بر اسناد مسلم تاریخی، عبدالله بن زبیر نه از اعضای عشره مبشره و نه از اصحاب خاص حضرت رسول اکرم(ص ) به شمار می رود.

از سویی، بنا بر گزارش های دریافتی، با وجود تلاش ها و سرمایه گذاری های فراوان، گروه های تندروی وهابی هنوز نتوانسته اند اندیشمندان جهان اسلام را برای موضع گیری علیه این سریال تاریخی تحریک کنند.

گفتنی است، روابط عمومی شبکه بین المللی آی فیلم، همچنین برای تسهیل در ارتباط بین بینندگانش با کارگردان و تهیه کننده سریال مختارنامه، پست الکترونیکی با نشانی «mokhtar@ifilmtv.ir» درست کرده که مورد استقبال کم نظیر بینندگان نسخه عربی این سریال قرار گرفته است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰۵
خدا لعنت كند كسي را كه طبل جدايي بين برادران اهل سنت و اهل تشيع ميكوبد.به اميد اتحاد مسلمانان رنج كشيده.
پاسخ ها
موسوی
| Kazakhstan |
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
خدا لعنت کند اولین کسی که باعث اختلاف در دین محمد رسول الله شد
شیعه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
وحدت یعنی وحدت سیاسی و الا وحدت اعتقادی معنی نمی دهد. متاسفانه در بعد سیاسی هم این دول وهابی و سنی جز خنجر چیزی به ما نمی زنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
خره بحث وهابيته نه اهل سنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
وهابیت ربطی به اهل سنت ندارد
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
بیشتر از اینکه دنبال وحدت شیعه و سنی باشیم بهتره دنبال این باشیم که اختلافی بینمان پیش نیاد چون ما هیچ وقت نمی تونیم بغض فتنه گران اسلام و دشمنان ائمه معوصمین (ع) را از دل و سینه بیرون کنیم
مهدیار
| Malaysia |
۰۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
بازخوانی تاریخ گاهی حقایق تلخی را آشکار می کند. بله خیانت ها و جنایت ها و نفاق ها را نشان می دهد. چرا مباید به بهانه اتحاد فرصت فهم حقیقت را از دست داد؟ اتحاد خوب است ولی حول محور حق و خقیقت نه بر مبنای آموزه های باطل و شیطانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
خدا لعنت کند اولین اختلاف افکنان در امت پیامبر را، خدا لعنت کند غاصبان خلافت را، خدا لعنت کند آنانی را که گفتند پیامبر هذیان می‌گوید و نگذاشتند پیامبر خدا وصیتش را بنویسد. خدا لعنت کند کسی را که اولین بیعت کننده با او شیطان بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
اتحاد با کسی که میگه اگه بکشت میره بهشت زیادی خوشبینانه نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ...
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
اللهم العن أول ظالم ظلم حق محمد وآل محمد ، وآخر تابع له على ذلك
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
هر جا پای بیان حقایق پیش می اید سر وصدای وحدت بین مذاهب هم پیش می اید . چرا وقتی شیعیان بی گناه از جمله کودکان و زنان و ... در پاکستان و افغانستان وعراق و یمن و ایران و لبنان و ... به خاک و خون کشیده می شوند هیچ کس نمی گوید چرا و کی بود چرا کشت و ...
اللهم عجل لولیک الفرج
ما که عرضه هیچی نداریم
سلام دورود فراوان به تمام شیعیان وحبین اهل بیت بخصوص استاد گرانقدر داود میرباقری وتشکر ا دست اندر کاران سیما که پس از 1380 سال حقایق را به تصویر کشیدند اجرتان با مولایمان مهدی
پاسخ ها
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
به نظرم با همه استعداد آقاي ميرباقري، جا براي داستانپردازي و ارايه فضاي بهتر از مردمان بعد از عاشوراوجود داشت.
احسنت. اینم یه جور جنگ نرمه این دفعه از طرف ایران
باید همه مسلمانان حقایق صحیح صدر اسلام را بدانند و جلوگیری از آن به بهانه حفظ اتحاد عاقلانه نیست. مخصوصا جلسات شبکه اهل بیت و مناظرات اهل سنت و شیعه را ببینید.
پاسخ ها
hadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
براي دانستن حقيقت كاش اجازه ميدادند مخالفان اين دروغ هم نظرشون رو بدن
مرگ بر وهابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
خدا لعنت کند کسانی رو که بر اهل سنت انگ وهابی می زنند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
اهل فکر به کسی نمیگوید مرگ بر تو.
سعودیا فکر میکنن با ممنوع کردن پخش این سریال قضیه براشون حل می شه؟
گیرم که آب رفته بجوی باز آید
با آبروی رفته چه باید کرد؟
چرا این همه اصرار دارند که پخش نشه لابد یه ریگی به کفششون هست این وهابیون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
ريگ چيه كلوخ به اين گندگي رو نميبيني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
یه ریگی هم به پای این تابناک هست که نظرات من رو درج نمی کنه. میدونم این رو درج میکنه ولی بقیه رو نه چون به نفعش نیست و از پول تو جیبیش کم می کنند. لعنت خدا بر هر چه منافق .
خسته نباشید، اما فکر می کنم خیلی ضروری هست از الان به فکر حفظ جان سازندگان و بازیگران نقش های کلیدی این سریال باشیم، قابل توجه مسئولین
دست اقایمیرباقری دردنکنه واقعن اگاه شدیم چه فتنه هایی در ان زمان بوده
سلام، فارغ از این بحث ها نباید این فیلم را فرقه ای کرد. بیان تاریخ به فرقه و گروه مربوط نمی شود چون حقیقت یکی است و دو تا نمی شود. این بسته به تشخیص افراد دارد که که را حق بدانند. پس چرا نمی گذارند مردم تاریخ را ببینند؟
عجب فیلم پر افتخاری برای ما ایرانیان شیعه است. با صدای بلند فریاد می زنم!
متاسفانه به سکانس جنایت لشگریان مدینه که به واقعه حره معروف است پرداخت نشد و کارگردان فقط به دکلمه کوتاهی از واقعه اکتفا نمود واین برای بنده تعجب آور بود اگر واقعه به فیلم و تصویر کشیده میشد عمق جنایات لشگریان یزید به فرماندهی حسین ابن نمیر و فرمانده قبل از وی که اسمش یادم نیست بیشتر برای مخاطبان روشن میشد . الا ایحال با دیدن این فیلم تمییز حکومت ولایی با حکومت غیر ولایی برای آدمی میسر میشود .ماشاءالله واحسنت به تهیه کنندگان و دست اندرکاران مختارنامه .
احسنت به شير پاک خورده اي مثل ميرباقري که بعد از عاشوراي 1400سال قبل نام امام حسين و اسلام واقعي را زنده نگه داشت
حاکمان فعلی عرب همان فرزندان ابوسفیان هستند الحمدا.که حقایق برملا می شود.
جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه

چون نديدند حقيقت ره افسانه زدند
کسی که علی ندارد هیچ ندارد
این شعر ترکی رابا دقت بخوانید.
بوتون دونیانین قرنوخلاری بیر اولسالار باهم بیر بالاجا شمعین ایشیقین سوندره بیلمز حق سوکیمین آخیب دریایا یول تاباجاقدور داش آتاقینان کیمسه اونون یولون دوندره بیلمز
ترجمه : اگر تمام تاریکیهای دنیا باهم متحد شوند روشنایی یک شمع را نمی توانند خاموش کنند حق مانند آب جاری خواهد شد وهیچ کس نمی تواند با سنگ انداختن مسیر آن را عوض کند
مهدی خواهد آمد.
سریال آموزنده و عبرت انگیزی است باشد که همگان از آن درس شرافت و آزادگی بیاموزیم
اگر وهابی ها تو دینشون شک ندارن چرا جلوی پخش فیلم رو میگیرن میخوان تا وجدان های آگاه بیدار نشن ها . لعنت بر منافق دغل باز دین را به میل و هوس خود تغییر داده اتحاد بین حق و باطل امکان پذیر نیست . حق همان است که خدا گوید باطل آن است که برابر گفته خدا باشد
اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَه‚عَلي ذلِكَ
من موافق اتحاد با اهل تسنن هستم ولی اهل تسنن، نه وهابیون!!!!!
این موجودات نادانی که بجای دین خدا دارند به دستورات انگلیس عمل می کنن. این موجودات (حیف اسم آدم) جز نامردی و کثافت کاری چیزی بلد نیستن.
فرقه جعلی وهابیت حسابش از برادران اهل تسنن جداست. ما باید با هم اتحاد داشته اشیم.
لعنت بر تمام کسانی که طرفدار قاتلین سرورمان فاطمه سلام الله علیها هستند. مسلمان واقعی کسی است که دوستدار خانواده پیامبر و دشمن دشمنان آنان باشد.
بايد اينگونه فيلمهاي پر مايه در رسانه ها زياد بشه و هر چقدر هم هزينه كنيم به هدر نخواهد رفت بلكه نوعي سرمايه گذاري در آينده اسلام و ايران خواهد بود.
چرا در یک کشور سنی نشین مردم به دیدن مختار نامه علاقه نشان میدهند؟تناقض....
واقعیت همیشه برای دشمنان تلخ است
به نظر من بايد هر كس مي تواند كمك كند اين نوع فيلم هاي به زبانهاي مختلف مخصوصاً انگليسي و فرانسوي در همه دنيا پخش شود
خدايا ريشه ال سقوط را بكن الهي امين
لطفا وهابیت را با اهل سنت قاطی نکنید
وهابیت = اسلام بدون خدا و پیامبر
خدا لعنت کسانی که نمی‌گذارند واقعیت‌های تاریخی به گوش مردم دنیا برسد.
با سلام و تشكر از شما
با توجه به شناخت وهابيون از حساسيت هاي شيعيان به رهبران ديني خود، به نظر ميرسد بايد منتظر مقابله به مثل وهابيون در ساخت فيلم هاي ضد شيعي بود كه لازم است در اين خصوص مراقبت هاي لازم صورت پذيرد.
تاریخ که دیگه با زور تحریف نمیشود شما ها مثل صهیونیستا هستید
سلام بر غيرت شيعه
این جور اطلاع رسانی ها باید تا زمان نابودی افکار وهابیت در دنیای اسلام ادامه پیدا کنه.
جلوی نور و حقانیت را نمی شود گرفت .
احسنت بر برادر مير باقري خوب چشمان فرزندان ابن تيميه را در آورديد بارك الله احسنت مرحبا آفرين
دعواي ما با وهابيت سر اسلام است مسلمان
اینهایی که مادربزرگشون هندجگرخواره پدرشون ابوسفیانه ودایی شون معاویه است وپسردایی شون یزیده بیشترازاین توقع نیست مرگ برآل سعودوزنده بادخط ولایت........
خاک برسروهابیان که باوجود این همه ظلم ازسوی اسرائیل و آمریکا به مسلمانان ، فقط خار شیعه به چشمشان فرو رفته وفقط شیعه رابزرگترین مشکل دنیای اسلام می دانند. وهیابیت اسلامی است که استعمارپیر یعنی انگلیس آنرا بوجود آورده
الحمدلله حقيقت به روزمي شود وماه پشت ابرباقي نمي ماند انشاءالله به اميدانتقام نهائئ اللهم الفداه لولييك الحجةبن الحسن عليه السلام
فکرمی کنید چندسال ازجنگ صلیبی میگذردآن وقت مسیحی ها دربرابر مسلمانان شمشیرکشیدندولی امروزدیگر نیاز به شمشیر نیست چون افرادی مثل داود میرباقری چون شمشیر برنده ایاست برسر مسلمانان عصر ،عصر شمشیر کشی نیست عصر تفکر واندیشه است
يك پشنهاد : هرعربي آمدايران سازمان گردشگري يك نسخه ازاين فيلم به عنوان هديه بدهد
وعده حق در قرآن است : که ونرید و انمن الذین . . . درنهایت زمین برای مستضعفان الهی ایست.
با سلام به همه حق دوستان و حق پرستان امیدوارم که این نوع کار فرهنگی ادامه یابد برادران اهل سنت ما هم که دوستدار اهل بیت (س ) هستند از این سریال استقبال کرده اند. به ویژ ه در داخل کشور و مناطق مرزی جنوب که منطقه ما است طالب حقیقت هستند .به امید سر بلندی اسلام و مسلمین
خدا لعنت کنه اول ظالم ظلم کننده به حق محمد و آل محمد(ص)
تا کور شود هرآنکه نتواند ديد.
وهابي ها اجازه نمي دهند دانش آموزان با تاريخ اسلام آشناشوند ومعتقدند كه تاريخ سياه است وباعث تفرقه مي شود!!
خداخودش حافظ دين
عربیستانیا نه که شکست خوردن 5تا گل رفته تو کیسشون قاطی کردن مخصوصا وهابی هاشون که دیگه قاطی انرد قاطین
دست مريضاد حالا خيلي مونده حيدريارو بشناسند يالثارات الحسين
سایت تابناک لطفاً در خصوص ساخت فیلمهایی از این قبیل که جنگ نرم ما علیه ظلم است را در سایت نظر سنجی کنید ...مثل ساخت فیلم سلمان فارسی و .....
واخبار حمایت مردم از این قبیل فیلمها را منتشر کنید
این مرد چه شیعه واقعی بوده که حتی جنازه که نه، داستانش هم امویان و دشمنان شیعه رو ذلیل و خواز کزده که در به در به دنبال فیلمش میگردند که توقیفش کنند.
اگر خود مختار بود اینها باهاش چیکار میخواستند و یا میتونستن کنند؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سهیل بشردوست
| Seychelles |
۱۶:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
ما تو ایرانیم خوش می گذرونیم، تو اونجا زندگی نداری هر روز تو تابناکی؟
از یک میلیارد و سیصد میلیون مسلمان جهان فقط سیصد میلیون عرب هستند و متاسفانه ما جهان اسلام را خلاصه کرده ایم در عربها.
ما باید سریالها را حتما به زبان انگلیسی هم پخش کنیم .
وهابیت یک گروهک تروریستی است که 100 سال پیش نطفه اش درسفارت انگلیس بسته شد وهدفی جز تخریب اعتقادات دینی سنی وشیعه ندارد وشاهدمثالم بمب گذاریهای متعدد وکشتن شیعه وسنی در ایران وجهان تنهامنطق آنهابمب گذاری وکشتن زائرین مظلوم است، پس نظرشان اصلا اهمیتی برای حق جویان ندارد.
همين روزها عربستان يك تونس ديگر مي شود. اگر شير مرداني پيدا شوند.
بنظر منهم پافشاری روی نقاط حساس تاریخی اصل تفکر در اسلام را مخدوش می کند. اینها فقط اختلافات تاریخی است. حالا ایشان اصحاب رسول باشد و یا نباشد. جنگ جمل را راه انداخته باشد یا نینداخته باشد. بالاخره حضرت علی(ع) با ایشان به جنگ پرداخت و اکنون نام این امام گرامی بر سردر مسجد مدینه است و نه زبیر. وهابیون تندروهای متعصب اسلامی هستند و وعده نابودی اینگونه افراد را خداوند در قرآن داده. ما نباید با تعصب زندگی کنیم که مولانا می فرماید: سخت گیری و تعصب خامی است/ تا جنینی کار خون آشامی است. نگران نباشید. چهره حضرت علی(ع) آنقدر نورانی است که چند خش نمی تواند تلالو آنرا بگیرد. ایشان نه با دنیا بلکه با خدا معامله کرده است. دوست داشتن با تعصب داشتن دو امر جداست که باید مرزهایش را شناخت.
البته از وهابيها كه تلاش مي كنند عبدالله بن زبير را صحابه پپامبر جا بزنند چيز عجيبي نيست چون آنها كسي را كه اندكي سابقه خوب در اسلام داشته باشد ندارند. البته كسي كه با دعا كردن، و با زيارت اموات آن هم از نوع كساني كه از آل پيامبر هستند مخالف است، مخالفت با چنين فيلمي هم چيز عجيبي نيست. وهابي ها حتي اون موشه را هم ندارند كه توي ديگ بياندازند. مي‌پرسيد يعني چي؟! منظورم اون داستانه كه همه سعي مي كنند در يك مراسم آش پزي شريك شوند. هر كسي يه چيزي مي ياره و توي ديگ مياندازه، يك شخص عرب كه چيزي براي انداختن توي ديگ نداشت و دوست داشت شريك بشه يك موش مرده پيدا كرد و انداخت توي ديگ و گفت "انا شريك". به نظر شخص بنده وهابي ها همون موشه مرده را هم اگه توي ديگ بياندازند من به اندازه عبدلله بن زبير قبولش دارم.
با مد نظر داشتن اصل اتحاد مسلمانان باید در ساخت و تولید این نوع از فیلمهای تاریخی اسلامی همت بیشتری به خرج داد.آفرین بر کارگردان،بازیگران و کلیه عوامل موثر در تولید این سریال کم نظیر.
بخدا قسم عاقبت کار با پیروزی شیعیان بپایان می رسد این را حتمی بدانید شکی در آن نیست .یا علی مدد مرگ بر کسانیکه بزرگی شیعه نمی توانند تحمل کنند و مرگ بر کسانیکه کسانیکه حق علی ( ع) را خوردند .
اقایون وهابی چرا درمورد سریال پرهزینه حجاج بن یوسف که باهزینه کشور عربستان ساخته شد صحبت نمی کنند ؟
خدارو شکر
فكر ميكنيد با اين كارها به اسلام خدمت مي كنيد در حالي كه جز تفرقه بين مسلمانان چيزي را بدنبال نخواهد داشت و اونها هم اقدام به عكس العمل خواهند نمود . مطمئن باشيد همانگونه كه شيعيان تحت هيچ شرايطي حاضر به تغيير موضع خود نيستند سني ها هم همينطور هستند فقط با اين كارها احساسات اونها رو جريحه دار مي كنيد و تفرقه را دامن مي زنيد و همان اسرائيلي را كه جعلي ميدانيد را خوشحال مي كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
پس با این حساب نباید هیچ واقعیتی بر زبان آورد چون احساسات جریحه دار میشود چگونه است که وهابیون با تمام قوا دست به تخریب میزنند شیعیان را سر میبرند به نوامیس شیعه تجاوز میکنند اما ما در حد بیان واقعیات هم باید دست به عصا باشیم ؟ مشکل امثال شما فقط راحتی خودتان است وگرنه نه درد دین دارید نه درد ایران .
برای اینکه بفهمید وهابی ها یه ریگی به کفش دارند
کتاب خاطرات همفر جاسوس انگلیسی رو بخونید تا بفهمید وهابیت چطور بوجود امد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
دمت گرم!
امیدوارم خود اون بی دین ها (وهابی ها) هم بخونن تا بفهمن تو چه منجلابی افتادن
یه کارگردان خوب هم پیدا بشه سریال ظهور حضرت مهدی رو بسازه البته سیاسیش نکنه
ان شای الله عربستان هم مثل تونس از دیکتاتوری ازاد می شه
اللهم العن اول الظالم حق محمدوال محمد واخر تابع له ذالک
به اميد خدا عربستان تونس دوم مي شود و كعبه از دست وهابيان آزاد ميشود
امام حسين (ع) به ميرباقري و همكاراش اجر بدهد . ايكاش ميشد ريشه ها و علل وقوع عاشورا (كه قطعا به ثقيفه ميرسد) را به نمايش دراورد .
کثافت تر از تابناک تو ایران نداریم . عقده ای ها .
به جای اماده باش نیروهای امنیتی نیروی فکری وعلمی رابرای پاسخگویی اماده کنند
امام فرمود اگر از صدام بگذريم از آل سعود( وهابيها) نخواهيم گذشت
اینها اگه می تونن فیلم رو با فیلم جواب بدن نه با وحشی بازی
که البته چیزی ندارن که بخوان ازش فیلم بسازن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
اتفاقا تمام آن چیزی که ما از آن ملعون ها بعنوان جنایت اسم می بریم برای این بی دین ها مایه افتخاره!!
فکر میکنب برای چی اسم اون ملعون (ابا سف....) رو روی بزرگترین بازار مکه گذاشتن؟؟
بااینکه میدانم سایت تابناک نظراهل سنت ایران رادرج نمیکنه ولی مینویسم

18میلیون اهل سنت درایران وجوددارند که خودرافدای یک وجب خاک ایران زمین میکنند....
عقایدهمه مذاهب بایدمحترم شمرده بشه وعبدالله بن زبیرنیزازاصحاب پیمبروقابل احترام هستش...
واعتصموابحبل الله جمیعا ولاتفرقوا
انشااله خداوند كسانيكه بدون هيچ حب وبغضي كاري را انجام ميدهند حفاظت وموفق نمايد وچنانچه فيلملهايي ساخته شوند كه در ان با نگاه منصفانه مسئله اي بررسي شود مطمئن باشيد كه پيام فيلم به مخاطب ميرسد ولي فقط بدون جانبداري از كسي يا چيزي وفقط واقعيت تاريخ مستند نه تاريخ خود در اوري وتحريف شده موفق باشند اين كسان
بابا بهشون بگید این مختار خیلی شمشیر باز قدریه نمیشه باهاش راحت مبارزه کرد.
چه می کنه این مختار!
در عربستان به یزید می گن امیرالمومنین یزید وبراش رحمت میفرستن و قیام امام حسین را شرعی نمی دانند و اشتباه می دانند واسه همین از این سریال ترس دارن
درود بر روان پاک مختار درود بر مولایمان حسین و لعنت خدا بر کسی که می خواهد در پوش بگذارد روی تاریخ به نفع سیاست کنونی خودش
خدا لعنت کند کسی را که تخم تفرقه به جان مسلمانها انداخت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها