بازدید 30247

سند منتشر نشده درباره امیراحمدی و شورای عالی ایرانیان

در حالی که مسئولان برگزاری همایش، هرگونه دعوت رسمی از هوشنگ امیر احمدی را دروغ می خوانند و بسیاری از رسانه ها از جمله روزنامه کیهان بر دعوت رسمی این فرد تأکید می کردند، سایت «تابناک»، سندی را منتشر و افشا می نماید، مبنی بر این که نه تنها هوشنگ امیر احمدی به ایران دعوت رسمی و هزینه رفت و آمد آن نیز پرداخت شده بود، بلکه او شروطی از جمله...
کد خبر: ۱۴۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۷ 19 January 2011
جدیدترین اطلاعات رسیده از شورای عالی ایرانیان، حاکی از آن است که مسئولان این سازمان، حتی تحمل انتقاد خودی ها و افراد تیم خود را نیز ندارند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، میثم طاهری از افراد نزدیک به مشایی که دارای مناصب مهمی در شورای عالی ایرانیان نیز بوده است، به دلیل برخی انتقادها و مخالفت ها با دستورها و برنامه های مدیران این تشکیلات موازی با وزارت خارجه، کنار گذاشته شد.

طاهری که عضو هیأت مدیره خانه ایرانیان نیز بوده، به گونه ای خاص از اشتغالش در شورای عالی ایرانیان جلوگیری به عمل آمده و گویا این ممانعت به دستور محمد شریف ملک زاده، دبیر شورای عالی ایرانیان انجام گرفته است.

وی همچنین رئیس کمیته اجرایی همایش ایرانیان خارج از کشور و دبیر شورای رؤسای کارگروه های شورای عالی ایرانیان بوده کسی است که هنگامی که خبرنگار فارس، مصاحبه ای جنجالی با هوشنگ امیر احمدی انجام داده بود، وسایل این خبرنگار را ضبط کرد تا برخی مسائل طرح شده از سوی امیر احمدی در رسانه ها منتشر نشود!

در این باره باید گفت، مشخص نیست که هوشنگ امیراحمدی، چه سخنان و «مگوهایی» به خبرنگار فارس گفته است که طاهری به دستور رئیس دفتر رئیس جمهور با هماهنگی سرگرد حسن زمانی،سجاد علیدادی و جواد عسلی مأموریت می یابند، وسایل خبرنگار خبرگزاری فارس ـ که شامل دوربین، ضبط صوت، تلفن همراه و کارت خبرنگاری بوده ـ ضبط کرده و تحویل ریاست جمهوری دهند که گویا، بعدها و پس از تخلیه اطلاعات آنها، وسایل کار صادقی، خبرنگار فارس تحویل وی می شود.

با توجه به این که اطلاعات و فایل مصاحبه هوشنگ امیر احمدی ـ که در هتل استقلال با این خبرنگار انجام داده ـ در اختیار مسئولان نهاد است، مشخص نیست، امیر احمدی  چه اظهارات و موارد مهمی را مطرح کرده یا لو داده که مسئولان، این گونه با جلوگیری از انتشار مصاحبه این میهمان ویژه همایش ایرانیان، به دنبال چه چیز می گردند!

کیهان راست گفته بود...

در حالی که مسئولان برگزاری همایش، هرگونه دعوت رسمی از هوشنگ امیر احمدی را دروغ می خوانند و بسیاری از رسانه ها از جمله روزنامه کیهان بر دعوت رسمی این فرد تأکید می کردند، سایت «تابناک»، سندی را منتشر و افشا می نماید، مبنی بر این که نه تنها هوشنگ امیر احمدی به ایران دعوت رسمی و هزینه رفت و آمد آن نیز پرداخت شده بود، بلکه او برای آمدن به ایران و میهمان ویژه همایش شدن، شرط و شروطی از جمله پروژه ای در کیش را که جزییات دقیق آن بعدها منتشر خواهد شد، می گذارد؛ این سند که تصویر مکاتبات انجام شده مرکز همایش با هوشنگ امیراحمدی، آن هم با ایمیل شخصی ملک زاده است، از جزییات نحوه دعوت، شروط امیر احمدی و هزینه های سفر وی به ایران پرده برمی دارد.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
آقاي امير احمدي را عشق است. اي ول به دوستاني كه از كيسه خليفه مي بخشند.
ازشماهم به خاطرافشاي اين سند سپاس گذاريم
اینقدر پشت پرده هست که این اگه رو صحنه نمایش هم باشه بجایی نمیخوره
دیگه ما گوشهامون از این موارد پره.
اگر این دروغها و دعوت از افراد معلوم الحال در زمان اقای خاتمی رخ میداد نمایندگان محترم اصواگرا چه بلای بر سر اقای خاتمی میاوردند؟؟دوستان کفن پوشه اماده به خدمت چه ناسزاها به او میدادند و او را وطن فروش میخواندند؟؟؟حالا کجا هستند این دوستان مدافع ارزشها و ارمانها
مصاحبه امیر احمدی و پارازیت و عشق است :D
بسیار آدم وطن دوستی هست
تنها سایتی که در حال حاظر میتوانیم بعضی خبرهای فیلتر نشده را ببینیم همین تابناک است و امید واریم با افشای این خبر بدرد سایر سایت های فیلتر شده یا روزنامه های بسته شده دچار نشوید
وقتی که در دولت اختلاف پیش میاد یکی دیگه رو مقصر میدانند. آقای دکتر امیراحمدی هم مثل بقیه فرم را پر کرده بود و فرستاده بود وقتی شورا متوجه شد از حضور ایشان جلوگیری کرد
ناشناس جان
ظاهرا بعضي‌ها تنها زمان جناب آقاي خاتمي درد دين داشتند!!!

الان دردهاي ديگر دارند!!!
اميراحمدي يك ايراني وطن پرست نخبه و افتخار براي ايران است. شما دنبال چه هستيد تابناك بدبخت
ممنون از افشا گری بسیار مهمتون .
لطفا در مورد ملاقاتهای خارج از کشور
اقای خاتمی هم افشاگری کنید .
لطفا از ملاقاتهای مهدی هاشمی
هم افشاگری کنید .
( ناراحت که نشدید ؟)

(میخواستم خبرتون یکطرفه نباشه )
عشق است هوشنگ جان.

هوشنگ جان بيا و افشا گري كن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس