بازدید 3742

جوانفكر: وزارت اطلاع‌رساني تشكيل شود

تشكيل وزارت اطلاع‌رساني مي‌تواند فعاليت‌هاي رسانه‌اي را انسجام بخشيده و دولت را در نقش اخبار و اطلاع‌رساني از اقدامات انجام شده ياري برساند.
کد خبر: ۱۴۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳ 18 January 2011
مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهوري و مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي پيشنهاد داد كه به منظور انسجام فعاليت‌‌هاي رسانه‌اي در كشور، وزارتي تحت عنوان وزارت اطلاع‌رساني تشكيل شود.
   
به گزارش ايرنا، علي‌اكبر جوانفكر روز سه‌شنبه در ديدار مديران و روساي دفاتر نمايندگي سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي در خارج از كشور با رييس‌جمهوري در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري به فعاليت وزارت اطلاع‌رساني در كشورهاي منطقه اشاره كرد و افزود: تشكيل وزارت اطلاع‌رساني مي‌تواند فعاليت‌هاي رسانه‌اي را انسجام بخشيده و دولت را در نقش اخبار و اطلاع‌رساني از اقدامات انجام شده ياري برساند.

وي در ادامه با اشاره به تشكيل معاونت مطبوعاتي در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به منظور انسجام فعاليت‌هاي رسانه‌اي پس از پيروزي انقلاب اسلامي گفت: اين معاونت زماني تشكيل شد كه تنها حدود چهار روزنامه و تعداد معدودي خبرگزاري در حوزه رسانه‌اي كشور فعاليت داشتند و امروز با گسترش روزافزون فعاليت رسانه‌ها در كشور، به نظر مي‌رسد كه معاونت مطبوعاتي ديگر جوابگوي نيازهاي كشور نيست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها