بازدید 7880

کتاب‌های رهبر انقلاب در کنگره آمریکا

همچنین برخی آثار که دیدگاه‌های ایشان را در موضوعاتی مانند بسیج و فرهنگ مطالعه قرار داده‌اند به زبان‌های مختلف در این کتابخانه دیده می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱ 17 January 2011
خبرآنلاین نوشت:

کتاب‌های مربوط به رهبر انقلاب در کتابخانه‌ کنگره‌ آمریکا نگهداری می‌شوند.

در این کتابخانه آثار تألیف شده توسط رهبر انقلاب مانند «صلح امام حسن(ع)»، « طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» و «گفتاری در باب صبر» دیده می‌شوند. به گزارش مشرق، مجموعه مصاحبه‌های ایشان، «رساله اجوبة‌الاستفتائات» و مجموعه بیانات و پیام‌های ایشان نیز از دیگر منابعی است که در این کتابخانه نگهداری می‌شود.

همچنین برخی آثار که دیدگاه‌های ایشان را در موضوعاتی مانند بسیج و فرهنگ مطالعه قرار داده‌اند به زبان‌های مختلف در این کتابخانه دیده می‌شوند.

کتابخانه مذکور که در شهر واشنگتن قرار دارد، بازوی تحقیقاتی کنگره ایالات متحده و بزرگ‌ترین کتابخانهٔ جهان است. این کتابخانه نگاه ویژه ای به آثار  رهبر انقلاب دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
دوستان عزيز! تيتر خبر غلط انداز است و امانتدارانه نيست و مقام معظم رهبري نياز بدان ندارند... "كتابهاي رهبر انقلاب در كنگره آمريكا" را بايد "كتابهاي رهبر انقلاب در كتابخانه كنگره آمريكا" مينوشتيد...چون کتابخانه کنگره آمریکا که متعلق به کنگره آمریکا می‌باشد، با دارا بودن ۱۳۴ میلیون نسخه عنوان،داراي عنوان بزرگترین کتابخانه جهان بوده است و احتیاج به ۸۰۰ کیلومتر قفسه جهت ذخیره سازی کلکسیون خود دارد (و لذا از لحاظ حجم ذخایر از کتابخانه بریتانیا بیشتر است).گنجینهٔ کتب فارسی این کتابخانه حاوی کتب ارزشمندی همچون نسخه‌های خطی اسکندرنامه نظامی گنجوی، سفرنامه ناصرالدین شاه قاجار، و تفسیر سیزده جلدی مثنوی مولانا جلال الدین رومی اثر سید محمد تقی جعفری می‌باشد.
اهل علم مي‌دانند كه رويكرد كتابخانه كنگره آمريكا بر آن است كه يك يا چند نسخه از تمام كتابهاي منتشره در سرتاسر جهان را در كتابخانه خود نگهداري كنند؛ مشابه وظيفۀ كتابخانه ملي ايران كه يك يا چند نسخه از آثار منتشره در سرتاسر ايران را جمع و نگهداري مي‌كند.
راست و حسینی آزادی بین یعنی این
و ما قدر ایشان را درست نمیدانیم...!
كتابخانه كنگره آمريكا بزرگترين كتابخانه جهان است و در چنين كتابخانه اي آثار رهبران جهان در آن جای دارد
انشائ اله كه از نكات موجود در ان بهره مند شده و به راه راست برگردند
با سلام. از افتخارات ما این است که متون و سخنان وافکار قائد و زعیم بزرگ مسلمانان جهان، مقام معظم رهبری در بزرگترین کتابخانه مورد توجه قرار گرفته است.حال اگر در کنگره هم مورد مطالعه قرار گیرد افتخاری بالاتر و بهتر ،
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار