بازدید 6770
۱

شکایت از برنامه 20:30 !

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: اگر مجري و تهيه‌كننده قسمت خارج از گود برنامه 20:30 ادعاهاي خود را ثابت نكنند از نظر حقوقي پيگيري خواهيم كرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰ 16 January 2011
منصور محمدبيگ‌لو در گفت‌وگو با فارس در خصوص برنامه خارج از گود بخش خبري 20:30 شبكه دو كه شب گذشته اردوي پرسپوليس در آنتالياي تركيه را زير سؤال برد اظهار داشت: براي اين برنامه متأسف هستم. اين آيتم كاملا دروغ بود. مجري محترم و تهيه كننده برنامه خارج از گود اخبار 20:30 بايد بداند در هتلي كه ما بوديم 21 تيم ورزشي حضور داشت و وزير ورزش تركيه در اين هتل و كمپ رفت و آمد داشت. ‌همچنين بزرگاني مانند فاتح تريم و دنيزلي براي حضور در كنگره‌اي در اين هتل حضور داشتند.

وي ادامه داد: با اين همه شرايط آقايان عكسي را نشان دادند كه براي فصل تابستان بود. آنها بايد بدانند الان در تركيه هوا سرد است و عكس‌هايي كه مرتبط به اين ماجرا را نشان داده شد دروغ و خيال‌پردازانه بود و اگر حرف‌هاي خود را ثابت نكنند از طريق قانوني و حقوقي پيگيري خواهيم كرد.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد:

اميدوار هستيم در رسانه ملي حقايق بازگو شود. اردويي برگزار كرديم كه نظم و انضباط در آن ديده مي‌شد چون علي دايي و مسئولان باشگاه پرسپوليس روي اين موضوع تأكيد زيادي داشتند اما 20:30 با تهيه‌اي برنامه‌اي دروغ اين موضوع را زير سؤال برد كه اميدوارم خودشان آن را تكذيب كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
و با سلام خدمت دست اندرکارن خبر. 20/30و عرض خسته نباشید ..انتقادی که اینجانب امروز مورخه 94/7/21 داشتم نشان دادن صحنه جان دادن جوان فلسطینی بود که صحنه بسیار دلخراش ودردناکی بود خواهشا در صورت امکان از پخش این قبل صحنه ها خوداری فرمایید.باتشکر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار