بازدید 16553
فوری؛

کابینه سعد حریری سقوط کرد

پیش از این منابع خبری نزدیک به گروه 8 مارس اعلام کرده بودند در صورت تداوم دخالت گروه های خارجی و نزدیک به صهیونیست ها در جریان دادگاه ترور رفیق حریری نخست وزیر فقید لبنان و عدم پیگیری مناسب این مسئله از سوی دولت، وزرای متعلق به جریان سیاسی 8 مارس از حضور در دولت استعفا خواهند داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۶ 12 January 2011
سرویس بین الملل ـ منابع خبری لبنانی اعلام کردند کابینه دولت لبنان سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» از لبنان، با استعفای یازده وزیر متعلق به گروه 8 مارس، کابینه سعد حریری نخست وزیر لبنان از دارا بودن حداقل وزرا محروم ماند و از مشروعیت قانونی خارج شد.



بنابر این گزارش، پیش از این منابع خبری نزدیک به گروه 8 مارس ـ نزدیک به حزب الله لبنان ـ اعلام کرده بودند در صورت تداوم دخالت گروه های خارجی و نزدیک به صهیونیست ها در جریان دادگاه ترور رفیق حریری نخست وزیر فقید لبنان و عدم پیگیری مناسب این مسئله از سوی دولت، وزرای متعلق به جریان سیاسی 8 مارس از حضور در دولت استعفا خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۱
ای نامردا. عجب روزگاریه . این سعد را هم به خاک سیاه نشوندند. امان از دست این آمریکا و اسرائیل
هرکه با حزب الله در افتاد ور افتاد، حالا برو نوکری آمریکایها را بکن. عاقبت حرف گوش ندادن این است.
دستشون درد نکنه
به نظر من اقدام به موقع و بسیار مهمی بود برای جلوگیری از نفوذ صهیونیستها که در همه سیاستهای دولتها دخالت میکنن و فکر میکنن همه چیز باید طبق نظر انها باشد
زنده باد حزب الله
این دادگاه در راستای اختلاف اندازی شیعه و سنی هست به نیت حامیانش باید شک کرد
ان حزب الله هم الغالبون
با سلام
به نظراینجانب این مهم توطیه اسراییل و یحتمل مقدمه حمله نظامی به لبنان باشد.هوشیاری بیش از بیش مسولین نظام امری اجتناب نا بذیر است.
خاک بر سرشون با این سیستم مملکت داری !!
اين چه چيزى است كه نوشتيد جريان 8 مارس متشکل از چند حزب مسيحي سني شيعه است كه يكي از اونها حزب الله است نه اين كه حزب الله 8 مارس است.
دم این وزرای با ایمان گرم ... گروه 8 مارس ما و همه آزادگان دنیا پشت شماییم... هنوز باور داریم که « آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ...»
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل