بازدید 23705

رئیس کل گمرک ایران، عوض شد

پس از نزدیک دو سال و نیم مدیریت اردشیر محمدی بر گمرک ایران، وزیر اقتصاد، فرد دیگری را برای مدیریت و هدایت این سازمان مهم کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۱۴۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳ 04 January 2011
پس از مدت ها که شایعه تغییر رئیس کل گمرک ایران بر سر زبان ها افتاده و حتی در برخی رسانه ها نیز منتشر شده بود، اطلاعات دریافتی از انتصاب رئیس کل جدید گمرک ایران، حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، پس از نزدیک دو سال و نیم مدیریت اردشیر محمدی بر گمرک ایران، وزیر اقتصاد، فرد دیگری را برای مدیریت و هدایت این سازمان مهم کشور منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، بر پایه اطلاعات رسیده، عباس معمارنژاد که دارای دکتری اقتصاد و به مدت دو سال نیز مشاور امور گمرک طرح تحول اقتصادی وزیر اقتصاد بوده، به عنوان رئیس جدید گمرک ایران منصوب شد.

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید گمرک ایران، روز شنبه با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸۴
چه فرق میکنه یکی میره یکی دیگه میاد ...
امیدواریم در این دوره رشوه خوری ها و ایرادات کاهش یابد و امور بگوه ای صحیح انجام شود
خیلی دیر عوض کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
به خاطر این دیر عوض شد که انصافا انسان پاک و خالصی بود . شاید باور نکنید ولی تا همین 2 سال پیش از ریاستش بر گمرک کل کشور که مسئول گمرکات جنوب بود یه پیکان زرد داشت و بعد از اون الان یه پراید خریده .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
عزیز چرا میگی دیر
ایشون تو این دو سال و نیم خیلی خوب کار کردش
تو استخدام کلی حق ما رو خوردن خدا خودش میدونه
امیدوارم ایشان نیز رئیس گمرک تبریز را عوض کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
ایشان متخصص در مسایل گمرکی بوده وفردی غیر سیاسی است چرا میخواهید همه پستها را به سیاست آلوذه کنید
متاسفانه امروزه شایعه برکناری همزاد حکم انتصاب مدیران ارشد کشور است. اینکه کسی پس از دو سال و نیم تصدی یک پست مدیریت ارشد در نظام تغییر می کند می تواند طبیعی باشد و در این روزگار مدت و نرم زمانی نسبتا خوبی تلقی می شود و برکناری بعد از 2.5 سال را نمی توان به صدق ادعای شایعه سازان از خدا بی خبر که معلوم نیست چه منفعی از این رفتار می برند نسبت داد. اما مسلما این ناهنجاری در کشور وجود دارد و تداوم این شایعات که فلان مدیر امروز عوض می شود ، فردا عوض می شود مدیر بخت برگشته را هر لحظه با چه فشار روانی مواجه می سازد که قدرت مانور و اقتدار تصمیم گیری از وی را تا چه میزان سلب می شود. رواج این امر جسارت مدیران کشور را تا حد زیادی سلب نموده و صدمه آن صرفا به منافع کشور وارد می شود. در خیلی از موارد نیز علاوه بر صدمه مذکور خیلی از مدیران را به بله قربان گویی در قبال بالادستان و حتی خدای ناخواسته چاپلوسی وا داشته.
پاسخ ها
محمد
| Australia |
۰۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
تا حدی نظر شما را قبول دارم، اما این تغییرات تاثیرات بسیار خوبی هم دارد و مدیران ارشد با این تغییرات متوجه میشوند که "بصورت واقعی" میز و مقام ماندنی نیست (طی سالیان قبل فقط بصورت حرفی میز و مقام ماندنی نبود هرچند مدیران خودشان این سخن را میگفتند اما خودشان باور نداشتند و هر کاری میخواستند انجام میدادند) در نتیجه مدیران امروزی تلاش خواهند کرد نه برای خوشآمد افراد بلکه برای عاقبت دنیا و آخرت خود وظایفشان را انجام دهند.
چیه؟؟؟؟ تاریخ مصرفش گذشته بوده؟
پاسخ ها
حافظ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
مگه كسي چيزي گفته شما ناراحت نشو.
چه فرقی دارد. نظام مدیریتی کشور خراب است. زمانی درست می شود که یک مدیر در کارش صداقت داشته باشد در مقابل انجام کاری نادرست خود بخود استعفا بدهد. مجبور نشور دیگران بزور وی را برکنار نماید. آیا می توان می توان گفت همه مدیران کشور مان به این درجه از خلوص رسیده اند.
آیا محاسبات مالی در اموال یک مدیر زمانی که بر مسند کاری قرار می گیرد و بعد از این که از آن کار عزل می شود مورد توجه است یا خیر؟
خدا قوت.
برای جناب اقای دکتر معمارنژاد که از مدیران و همکاران قدیمی اقای وزیر اقتصاد در معاونت برنامه ریزی اقتصادی وزارت بازرگانی بودنده اند،ارزوی موفقیت مینماییم.
امیدواریم شاهد رشد و بالندگی در گمرک خصوصا در بخش بکارگیری فن اوری های جدید و بستن روزنه های قاچاق باشیم.
آقای محمدی انسان بسیار دلسوز بود امیدوارم که در هر پستی خدمت می کنند عاقبت به خیر شوند از خداوند متعال برایشان موفقیت بیشتر مسئلت دارم وبرای خدمتگزار جدید توفیق درخدمت به خلق الله طلب میکنم
کاش سابقه کار آقای اردشیرخان را هم اعلام میکردند ودلیل اینکه کار به این عظمتی که نیاز به تخصص وسواد بالایی دارد به ایشان محول شده بود را هم مشخص میکردند
شما از مدیریت چه میدانید که با عوض شدن یه مدیر فورا بر علیه او حرف میزنید؟
دکتر معمارنژاد از جمله دوستان صمیمی دکتر حسینی و فرزین است که یک گروه هم پیمان طرفدار سرسخت هاشمی هستند.حمایت بی شایبه حسینی از معمارنژاد به گونه ای بود که احمدی نژاد را راضی کرده بود که در دولت دهم به عنوان وزیر بازرگانی در حال معرفی به مجلس بود که خوشبختانه گروه طرفداران احمدی نژاد در بازرگانی از طریق مشاور جوان سابق بازرگانی (افقهی که به او هم رحم نکردن)به گوش احمدی نژاد مواضع ضد اصولگرایی اش منتقل شد و همان شب خط خورد و غضنفری از سوی او پیشنهاد شد اما واقعا زاویه گرفتن جدی دولت از اصولگرایی به وضوح با این انتصابات عجیب و غریب و چهره عوض کردنهای خطوط مسجل سیاسی و همجهت با باد برای حفظ موقعیت باعث تاسف شدید و ناامیدی اصولگرایان در بازرگانی شده است.حاج محمود توروبه خدا انقدر اختیار را به دشمنان خودت و اصولگرایی نده!
امید وارم هرچه زودتر رییس گمرک مشهد را عوض کنه تا بیش از این باعث نارضایتی مراجعین و همکاران سالم و ایثارگر و رزمنده نشه .
خداکنه ایشان مدیر یزد را هم عوض کنه. رفتار ایشان به دور از عرق سازمانی است
تبریک به خاطر رفتن یک احمدی نژادی اصولگرا و آمدن یک مشایی نژاد طرفدار سرسخت هاشمی.جمع حسینی فرزین و معمارنژاد این سه یار دیرین مسخره کننده احمدی نژاد با عوض کردن رنگ خوب به سمت رسیدن.این سه تن توسط میرکاظمی در وزارت بازرگانی عزل شده بودن و به جمع ضداحمدی نژاد در بازرگانی مشهور بودن!!!
چه فرقی می کنه
از نزديك با ايشون برخورد داشتم
آدم خوبي بود ولي جسارت و ابتكار يك معاون و
رئيس كل گمرك رو نداشت. هر جا هست خدا حفظش كنه
توي آزمون استخدامي گمرك خيلي راحت جاي نفرات رو عوض ميكنن . تمام مداركمم ارائه دادم اما بازم كسي جوابگو نبود وبا كمال خونسردي و بي مسئوليتي مديران گمرك طفره ميرن. همه جا هم نامه دادم با دلايل و ادله كافي كه سازمان بازرسي هم حق رو به من داد اما دريغ از پاسخگويي. خدا كنه با تعويض مديريت گمرك اين بلا سر مابقي نياد از ما كه گذشت
مشکل گمرک با عوض شدن رئیس کل برطرف نمی شود بهتر است در مرحله اول به وضعیت نابسامان اقتصادی پرسنل که در همه موارد خیلی پائینتر از سازمانهای همجوار خود می باشد رسیدگی شود بعد انتظار تحول و پیشرفت و ... داشت بنده به عنوان یک کارمند گمرک به جرات ادعا می نمایم هر طرحی جهت تحول گمرک بدون رسیدگی به وضعیت معیشتی پرسنل آن با شکست مواجه خواهد شد زیرا هر طرحی هر قدر هم خوب و پخته باشد در نهایت این پرسنل هستند که باید آن را اجرا نمایند و این زهی خیال باطل است که یک کارمند با یک امضا صدها میلیون تومان پول برای دولت کسب نماید ولی سهم او از دولت حقوق ماهانه 400 هزار تومانی باشد و در فلان مرز دور افتاده بی آب و علف با رضایت تمام به فکر طرح تحول اقتصادی دولت باشد. امیدوارم رئسی کل جدید و ریس جمهور محترم این نصیحت بنده را آویزه گوش خود قرار دهند.
من شما همکاران گرامی را در گمر کات کشور دوست دارم و به این دوستی افتخار می کنم
اقاي محمدي مدير خوبي براي گمرك بود . ازخود بدنه گمرك بود.
همین 12 روز پیش بود که تغییرات و جابجایی های عمده ای در گمرک فرودگاه امام صورت گرفت . مطمئناً با آمدن ریئس جدید باید منتظر تغییرات دوباره بود.( یکی از مشتریان پروپاقرص گمرک فرودگاه امام )
مديران بايد بدانند،كه پست هاي آنان امانت است ، و اگر امانتداري را درست انجام ندهند ديگر جايي براي خدمتگزاري نخواهند داشت و معزول ميشوند تا درس عبرتي براي ديگر مديران باشد تا حقوق مردم را ضايع نكنند وا... شديد العقاب
جناب آقای محمدی مدیر واقعا شایسته ای بود ، امیدواریم مدیریت جدید نیز همانگونه باشد .
ما را که بدبخت کرد خدا ازش نگذره انشاالله رییس کل جدید فکری به حال ما در زاهدان بکند
مباركه
با این سیستم مدیریتی هیچوقت امور گمرک درست نمیشود و کماکان سیستم گمرک دست باندهای مافیایی میماند بخصوص باند مافیای انتصابات در گمرک
اصلا" مهم نیست کی میرود و کی می آید مهم اینست آیا کسی پیدا میشود تعرفه های واردات را کم کند تا به مردم فشار نیاید واجناس با کیفیت با نرخ مناسب به دست مردم برسد
از اينكه آقاي محمدي گمركي بسيار جاي خوشحالي داشت ولي هر آمدني رفتني هم دارد.انشاء آقاي معمار نژاد بتواند در جهت رسيدن گمرك درجايگاه واقعي خودتلاش نمايد.
ضمن تشکراز زحمات آقای محمدی انشااله که بعدی ادم عقده ایی وبدبینی نباشد
گمرک بندر عباس را بازرسی کنید !
بنظر می رسد ایشان مدیریت موفقی نداشته اند چون هم کارمندان و هم مراجعه کنندگان بسیار ناراضی بودند.شاید مدیریت ایشان در حد گمرکات شمال بود
انشا الله این تغییر سبب خیر برای مردم شود.
منم ميخوام عوض بشم لطفا موافقت كنيد
براي ما عالي بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار