به‌روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۴۵۰۲
تعداد نظرات: ۱۳۸ نظر
صفار هرندی در «دیروز، امروز، فردا»:
وی که خود از منتقدین جدی برخی رفتارهای دو دولت نهم و دهم است، درباره این رخداد از آقای خاتمی پرسید: اگر واقعا به چنین چیزی باور داشتید، چرا باز هم در جریان حوادث سال گذشته، اجازه دادید با احساسات مذهبی و اعتقادات مردم بازی شود و حاضر نشدید حتی برای یک بار هم که شده در برابر این اهانت ها به ویژه در روز عاشورا، موضع گرفته و دست کم خط خود را از هنجارشکنان و هتاکان به اعتقادات مردم جدا کنید.
کد خبر: ۱۳۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳
علیرضا علی احمدی، وزیر آموزش و پرورش در دولت نهم، تعریف می کرد که حدود پنج ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دهم، در هواپیمایی که از ژنو رهسپار تهران بوده، به طور تصادفی با سیدمحمد خاتمی هم سفر شده و آقای خاتمی پس از خوش و بش با وی و تعریف از عملکرد بخش هایی از دولت نهم، این نکته را یادآور شده است که چون احمدی نژاد با ظرافت خاصی به واسطه سفرهای استانی و توزیع سهام عدالت توانسته است کف رأیی مطمئن را در شهرهای کوچک و روستاها از آن خود کند، قطعا در انتخابات پیش رو نیز پیروز خواهد شد و حتی رأیی بالاتر از دوره نهم را از آن خود خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، این ماجرا را حسین صفار هرندی وزیر ارشاد دولت نهم در ویژه برنامه شب گذشته «دیروز، امروز، فردا» که به مناسبت بزرگداشت حماسه پر شور مردم در نهم دی سال 88 و واکاوی جریان فتنه روی آنتن رفته بود، ذکر کرد و ادامه داد: یکی از پرسش هایی که من از آقای خاتمی دارم، این است که اگر واقعا چنین نظری نسبت به آرای مردم داشتند، چرا اجازه دادند دوستانشان در انتخابات سال گذشته با توهم بیشمار بودن، تهمت بزرگ تقلب را به نظام زده و فرصت بزرگ حضور چهل میلیونی مردم را به تهدید تبدیل کرده و شیرینی آن را به کام مردم تلخ کنند.

بنا بر این گزارش، صفار هرندی همچنین با آوردن خاطره ای از ماه های آخر دولت دوم آقای خاتمی، گفت: یکی از دوستان سیاسی اصولگرا تعریف می کرد، در محفلی که آقای خاتمی نیز حضور داشت، آقای خاتمی به او گفته بود یکی از مهمترین دلایل رویگردانی مردم از جریان اصلاحات و رغبت آنان به اصولگرایان، رفتار تند و بیرون از چهارچوب برخی از اهالی اصلاحات بوده که با بی تدبیری، علایق و احساسات مذهبی مردم را نشانه رفتند.

وی که خود از منتقدین جدی برخی رفتارهای دو دولت نهم و دهم است، درباره این رخداد نیز از آقای خاتمی پرسید: اگر واقعا به چنین چیزی باور داشتید، چرا باز هم در جریان انتخابات دهم ریاست جمهوری و رخدادهای پس از آن، اجازه دادید که با احساسات مذهبی و اعتقادات مردم بازی شود و حاضر نشدید حتی برای یک بار هم که شده در برابر این اهانت ها به ویژه در روز عاشورا، موضع گرفته و دست کم خط خود را از هنجارشکنان و هتاکان به اعتقادات مردم جدا کنید.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه خطاب به خاتمی ادامه داد: آیا شما واقعا دست عناصر بهایی، سلطنت طلب، ضد دین، ضد انقلاب و دشمنان درجه یک این انقلاب و مردم را در پشت این هتاکی ها و آشوب ها ندیدید؟ آیا شما خواست مردم را در نهم دی متوجه نشدید که به تازگی برای بازگشت خود به عرصه های سیاسی پیش شرط هم گذاشته اید؟

گفتنی است، صفار هرندی بارها در این برنامه که با حضور حجت الاسلام پناهیان و اجرای حسین رنجبران همراه بود، بر این نکته تأکید کرد که چون این نقل قول ها از آقای خاتمی را با واسطه شنیده است، اگر وی آنها را تکذیب کند، او می پذیرد، ولی مسأله اینجاست که وی تاکنون تکذیب نکرده است!

بنا بر این گزارش، نکته جالب توجه دیگری که در پایان این برنامه رخ داد، پاسخ صفار هرندی به پرسش مجری برنامه درباره آینده سیاسی و بروز فتنه های دیگر در راه رو به تعالی جمهوری اسلامی ایران بود. وی در پاسخ به این پرسش، با تأکید بر اشاره حجت الاسلام پناهیان بر این نکته که فتنه های بعدی قطعا با نفاق بیشتر، رنگ و لعاب اعتقادی و مذهبی بیشتر و با هدف از ریشه زدن اعتقادات مردم است، گفت: قطعا در فتنه های بعدی، فتنه گران با بهره گیری از الفاظ و مفاهیم زیبا و ایجاد تصویری عرفانی و مذهبی در ذهن افکار عمومی، تلاش می کنند مقاصد خود را پیش ببرند.

وی تأکید کرد: هرچند ممکن است برخی از این رفتارها آگاهانه نباشد، مثلا هنگامی که سخن از مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام به میان می آید، قطعا چنین تفکری در راستای اهداف دشمنان و ضربه زدن به ارکان اعتقادی مردم خواهد بود و برای همین، پیچیدگی بیشتری خواهد داشت.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
انتشار یافته: ۱۳۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
87
1540
آقای صفار هرندی ،
شما هم در مورد اطاعت احمدی نژاد از فرمایش رهبری برای عزل مشایی بفرمایید...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
هیچ کدام از حامیان احمدی نژاد و ولایت فقیه طرفدار مشایی و رفتار احمدی نژاد در این مورد نیستن شما هم بیخود فرافکنی نکنید و لطفا 2 خط جواب منطقی بدهید .
م.ی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
1937
217
احسنت به این بصیرت
آقای خاتمی پاسخ دهد.
پاسخ ها
mani
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
دوستانی که نظر منفی به این پاسخ دادند لطف دلیلشون را بنویسند لطفا تعصب را کنار بزارید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
صحت این امار رو تاریخ تایید خواهد کرد
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
53
1282
من هم موافقم آقایان خاتمی و موسوی به این سوالات و خیلی سوالات وابهامات انتخابات پاسخ دهند و قضاوت را به مردم بسپارید ،لازمه این کار دعوت ایشان به یک برنامه تلویزیونی زنده است ،اگر واقعا می حواهید پاسخ سوالات همه داده شود باید مقدمات آن فراهم شود نه اینکه یک طرفه مخالفان ایشان در برنامه های متعدد و کلیشه ای حضور یابند و از ایشان سوال بپرسند و هیچ رسانه ای حق درج پاسخ ایشان را نداشته باشد ،این چه نوع بازی با افکار عمومی است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
15
179
لینک خبر جهت اطلاع مخاطبان گرامی تابناک و البته آقای صفار : http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=212932

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=212938

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=212936
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
62
962
آقای خاتمی پس از انتخابات ریاست جمهوری دهها سخنرانی در راستای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است ولی آقایان فقط به شنیده های با واسطه علاقه دارند. خدا می داند این شیوه جز دور کردن مردم از نظام هیچ سودی ندارد و تاوان آن را دلسوزان نظام باید بپردازند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
39
701
چرا از سخنان جناب مشایی و طبعات زیاید که این فرد برای جامعه داشته حرفی زده نمی شود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
917
57
خطاب به اون برادری که از عزل آقای مشایی سوال کرده: اولا برادر خوبم احمدی نژآد هر چند دیر ولی بالاخره انجامش داد گرچه که همون تاخیر هم غیرقابل بخشش هست.دوما آقای هرندی خودش به خاطر اعتراض به تأخیر دکتر عزل شد و همه می دونند که چریان چی بوده. اما مسئله اینجاست که اقایان اصلاحاتی یکبار حتی از اسرائیل هم برائت نجستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
28
490
لطفا تقوا داشته باشید آقای صفار هرندی به نقل از علی احمدی اصلا اسمی از سهام عدالت نبرد لطفا به شعورخوانندگان توهین نکنید
حزب الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
693
105
مرگ بر منافق(طبق نظر قرآن کریم)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
250
30
موضع نشان دادن خوبه حتی اگه مورد شماتت قرار گرفت

حالا اون امت خداجو هیچ فقط یک بار بگو اسم منو نیار آقای نوری زاده .. البته یک بار خبرنگار رادیو فردا رو آقای خاتمی خوب جوابشو داد یادم نمیره و به نیکی از این رفتارشون یاد میکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
1249
65
سبزها ضجه بزنید به زودی سرانتان را اعدام میکنیم و به جهنم که اربابهایشان یزید و معاویه انجا هستند میفرستیم سانسور کن سایت حاج محسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
32
492
بهتره در جريان باشيد و به هوش باشيد كه همين آقاي مكتب ايراني، فعاليت گسترده و پنهاني جهت رايزني و دادن وعده و توزيع پول و امكانات باهدف يارگيري و تشكيل ستاد و جذب هوادار جهت انتخابات هاي آتي (مجلس و رياست جمهوري) در سطح شهر هاي ايران شروع نموده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
27
806
میگند از وقتی نون گرون شده نون به نرخ روز خور ها هم زندگی سختی را دارند طی می کنند.
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
43
718
آقای صفار دیشب اتفاقی شبکه سه رو گرفتم وتا آخر صحبت های شمارا شنیدم
ای کاش از اول اسم خاتمی میامد تا آقای پناهیان اون صحبت هایی را که در خصوص اسم نیاوردن از کسی عنوان کرد شما را قانع میکرد.
دوم برادر من نه آقای علی احمدی از نظر اخلاقی کار درستی کرده که اومده این حرف های خصوصی که در یک سفر بطور اتفاقی با آقای خاتمی سوار یک هواپیما شده رو عنوان کرده و نه شما کا درستی کردید که به صحبت های آقای علی احمدی استناد میکنیدکه در یک فضای خصوصی گفته شده از جنابعالی انتظار میرفت به عنوان یک تحلیلگر سیاسی تحلیل خودتو در خصوص آینده آقای خاتمی و دوم خردادی ها عنوان میکردید. در آخر اشاره میکنم به این دعای بجای مجری برنامه که گفت خدا آخر عاقبت همه مارو به خیر کند .بدرورد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
1021
75
آقای صفار هرندی به حق با روشنگری هایشان چهره واقعی منافقان سبز را رو کرده اند
خداوند ایشان را حفظ کند
علی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
149
839
تابناک کثافت شما در حدی نیستید که از سید ما سئوال کنید
امیر علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
593
46
آقای صفار هرندی ؟
شماا هم پاسخ دهید ؟!
آیا نظرات و بیانات آقای خاتمی مهم و ارزشمند است ؟؟؟ که به آن استناد میکنید ؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
30
620
اقای صفار به یه چیزایی استناد میکنه که هیچکی نتونه رد یا تایید کنه، بعد جواب هم میخواد!!
شما به ما بگو چرا کتاب (خاطره دلبرکان غمگین من) که پر از محتوای فاسد هست در سال 85 برای اولین بار اجازه چاپ گرفته؟؟ همین الان هم در شهر کتاب ونک موجوده... جواب بده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
همش فرافکنی میکنید . اگر نبوده خاتمی یک کلمه بگه احمدی داره دروغ میگه این همه آسمون ریسمون بافتن داره ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
18
536
"در فتنه های بعدی، فتنه گران با بهره گیری از الفاظ و مفاهیم زیبا و ایجاد تصویری عرفانی و مذهبی در ذهن افکار عمومی سعی می کنند مقاصد خود را پیش ببرند."

اونایی که فهمیدن منظور آقای صفار از این فتنه گران آتی چه کسی هستش، با نظر من لطفاً موافقتشونو اعلام کنند، چون به نظر من که کاملاً مشخصه دعوا سر چه کسیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
25
776
شما لطف کنید تریبون بدهید ، همه سوالاتون را که جواب میده ، کلی هم سوال ازتون می پرسه که جوابی نداشته باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
931
55
نصیحتی به آقای خاتمی !
1 - مردم را دست کم نگیرید .
2 - مطمئنآ شما بدون اجازه بزرگتر ها لب به سخن نگشوده اید ولی عاقلانه و ساکت بنشینید در یک گوشه و فقط تماشا کنید .
3 - مبادا دوباره معرکه ای بر پا کنید و جان عده ای بیگناه را وجه المعامله رسیدن عده ای دیکر به اهدافشان قرار دهید .
4 آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
44
913
میشه بگین انقلابتون چه کاری برای مردم تا حالا کرده؟ مشکل کپر نشین ها رو حل کرده؟ نفاق رو حل کرده؟ رشوه رو حل کرده؟ بالا رفتن از نردبان دین برای رسیدن به مقام رو حل کرده؟ مشکل تناسب تعداد دانشجو با بازار کار رو حل کرده؟ کدومش رو حل کرده آقای صفار؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
هیچ کدومشو. تو برو حالتو بکن داداش.
ناشناس
|
CANADA
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
603
39
اگر واقعا به چنین چیزی اعتقاد داشتید چرا باز هم در جریان حوادث سال گذشته اجازه دادید که با احساسات مذهبی و اعتقادات مردم بازی شود و حاضر نشدید حتی برای یک بار هم که شده در مقابل این اهانت ها به ویژه در روز عاشورا، موضع گرفته و حداقل خط خود را از هنجارشکنان و هتاکان به اعتقادات مردم جدا کنید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
37
802
تنهایی پیش قاضی رفتن مشکلی را حل نمی کند. آقای خاتمی و هم فکرانشان هم - که کم هم نیستند - اگر تریبونی داشته باشند حتما" ناگفته های زیادی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
از همان تريبوني كه كف خواسته هاشون رو براي شركت در انتخابات بعدي مطرح كردند، استفاده كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
944
62
دوستانی که با هزار ترفند و کلک به نظر من رای منفی میدن اگر انداره یک نخود منطق دارن به این سوالات من پاسخ منطقی بدن لطفا :

1 - الان بیشتر از 18 ماه از انتخابات گذشته و هنوز که هنوزه حتی یک سند معتبر برای اثبات ادعای تقلب گسترده و جابجایی 11 ملیون رای ! از سویه مدعیان و حامیان ارائه نشده چرا ؟ (لطفا به نظریه داماد لرستان اشاره نکنید !)

2 - فرض که تقلب شده تقلب در انتخابات چکار داره به جمهوری ایرانی به نه غزه نه لبنان به مرگ بر اصل ... به ننگ ابدی حرمت شکنی عاشورا و امام حسین (ع) به آتش زدن بانک مغازه سطل آشغال ! به حمایت همه جانبه و عریان اجنوی ها از آمریکا و اسرائیل بگیر تا اروپا به حمایت منافقین سلطنت طلبان کمنونیست و ... چکار داره به اسم بردن اوباما از موسوی ! ؟

3 - چرا هیچ وقت کسی پیدا نمیشه که به سوالات مطرح شده جواب منطقی بده و همش یا فحش میدین یا مسخره میکنین یا تهمت میزنین چرا برای مثال آقای خاتمی به ادعا های آقای صفار هیچ جوابی نمیده ؟ چرا در دوره قبل برنامه دیروز امروز فردا یا اجرای یامین پور با وجود دعوت چندین باره از مدعیان تقلب برای مناظره با مخالفان این ادعا هیچ وقت حاظر نشدن با حظور در این برنامه از خود و ادعای تقلب دفاع کنن و یا شرط های خنده دار میزاشتن که مثلا اگر طرف ما فلانی با ما نمیایم ! واقعا اگر آدم منطق قوی داشته باشه و برای حرف هاش سند و مدرک داشته باشه دیگه چه ترسی داره که با کی مناظره کنه ؟

و صد ها سوال دیگه که واقعا ممنون میشم اگر یک نفر پیدا بشه در همین کامنت به جای فحاشی مسخره کردن و تهمت زدن به همین 3 سوال 3 جواب منطقی مسنتد و عقلانی بده ممنون .
پاسخ ها
دانشجو
| TAJIKISTAN |
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
1- سند تقلب اعلام شد اقای موسوی در خارج از کشور رای بیشتری آورده و این رو می توانید اسنادش رو پیدا کنید اگر بگردید و چشمتون باز باشه ولی وقتی آمار توسط وزارت کشور اعلام شد 300 هزار رای به احمدی نژاد بود و 200 هزارتا به موسوی!!!؟؟
این یک سند حالا نگید 300 هزار رای که مهم نیست این هم مال موسوی همه جاش همینطوری تقلب شده
2- حالا 1000 نه 10000 نفر هم این کارای که شما می گید کردن بقیه را چرا با اتش اونها می سوزونید؟ اگر اینجوری باشه موسوی و خاتمی هر روز باید اعلام کنید اونی که تو خیایون ولیعصر جلوی پای دخترا ترمز زد هم جز ما نیست و .... مرد حسابی موسوی و خاتمی که دفاع نکردن از این عملها که حالا بیان نفی کنند؟؟
3- مرد حسابی اینها مونده دیگه التماس کنند تا بیان تو تلویزیون و صحبت کنند کسی راشون نمی دهد!!
خودشون هم که تقاضای تلویزیون خصوصی بکنند میگن نمی شه برای ما ازادترین کشوریم توجهان
امیدوارم تابناک جواب رو بذار و شما هم بخونی
موفق باشی
یا علی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
یعنی سند تقلب تو یک مملکت 74 ملیونی که 40 ملیون نفر رای دادن میشه رای یک اقلیت در خارج از اون کشور ! و حالا فرض که 300 هزار رای در خارج از کشور تقلب شده و این تقلب با وزارت کشور هماهنگ نشده که سوتی نده !!! یعنی چی همه جا مثل اونجا تقلب شده ؟! شما 50 هزار ناظر پای صندوق ها داشتید پس چرا هیچ سندی ارائه نشد واقعا نمیدانم به شما چی بگم با این منطقی که دارین !

اصلا 10 نفر 100 نفر وقتی رهبر شما بیانیه میده که اینا مردان خدا جو بودن و بهشون ظلم شده و یک مشت تهمت و توهین پشت هم ردیف میکنه یعنی چی ؟ اونا از شما نبودن ؟ چرا اعلام برائت نکردید که هیچ حمایت هم کردید ؟!!

اینها باید اول به طور واضح و قاطع از حمایت های عریان منافقین سلطنت طلبان صهیونیست ها رسانه های بیگانه کمونیست ها آمریکا و اروپا اعلام برائت کنن که در این 18 ماه نکردند و نخواهند کرد یعد بیان حرفشون رو بزنن .

اینها چه نیازی به تلویزیون خصوصی دارن و تمام ابر رسانه های دنیا در بست در اختیار اینهاست ؟ تمام فضای مجاری تمام سایت و شبکه های مجازی اصلی جهان در اختیار شماست چرا یک ذره انصاف ندارید ؟ یعنی واقعا نمیشد تو یکی از این بیانیه های سریالی اعلام برائت کنن از دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی ؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
از کجا می دانی جواب منطقی داده نشده؟
اگه سانسور نبود
محمد
|
ALGERIA
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
35
873
اقای خاتمی کجا پاسخ دهد؟ ایا جایی را میشناسید که ایشان بتواند با مردم رودر رو پاسخ شما را بدهد ویا از خودش دفاع کند؟ ایا هیج تریبونی برای اصلاحطلبان باقی گذاشته اید؟!!! میدانم که تابناک این را هم منعکس نمی کند یعنی این جا هم نمی توانیم نظر خود را بگوییم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
آره یک بیانیه بده بگه آقای احمدی دروغ میگه بگه ما با منافقین سلطنت طیبان صهیونیست ها و آمریکا کاری نداریم اعلام برائت کنه همین . شما که دست به بیانیه دادنتون خوبه اینم روش کاری داره ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
532
30
با سلام خدمت امت همیشه در صحنه .لطفا نام سران فتنه را اشکار کنید تا بخوبی شناسانده شوند.در لفافه سخن نگویید.سران فتنه جه کسانی اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
شما چی فکر میکنی ؟!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
13
221
سلام
رب لا تكلني الي نفسي طرفه عين ابدا
اين فرمايش حضرت رسول (ص) در حال گريه وسجده است كسي كه شيطانش بدست او اسلام اورده است.
حال خوب است همگي به خطر هواي نفس توجه نمايند وببينند چقدر همه را از قبل از انتخابات و در جريان ان و بعد از ان گرفتار كرده است
الهم اني اعوذ بك من هوي نفسي
ناشناس
|
GREECE
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
21
681
آقای صفار هرندی خواهش می کنم خیلی رک و صریح بفرمائید:
1- آیا هجمه به مراجع دینی متعهد ( کاری به چند تن از مارجع منزوی نداریم) در طول این 30 سال هیچگاه به شدت این دوره بود؟
2- آیا هیچ دولتی همچون دولت فعلی برای رابطه با آمریکا پیغام و پسغام داده بود؟
3- آیا هیچ یک از روسای جمهور در قبال فرمان آشکار رهبری مبنی بر برکناری معاون اول خود وی را به سمت رئیس دفتری و همه کاره کردن وی اقدام نموده بودند؟
4- آیا.....
5_و خیلی از آیاهای دیگر.....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
این بنده خدا که خودش منتقد این رفتارای دولته. خواهشا خلط مبحث نکنید بحث آقای صفار سر اصل نظامه نه حمایت از دولت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
19
627
هر وقت زمان سوال کردن رسيد، اجازه دهيد تا منتقدان آقاي احمدي نژاد هم بتوانند سوال هاي خود را در رابطه با برخوردهاي پس از انتخابات مطرح کنند، تا ببينيم اين آقا جواب دهنده ي خوبي هم هستند یا فقط به سبک هم مسلکانشان تهمت زنندگان خوبي هستند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
49
500
مرگ بر تابناک فارس نیوز جدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
24
614
اگه اون موقع که اصلاح طلبا تریبون می خواستند بشون داده بودید، سایتشونا فیلتر نمی کردید، اونا هم اون حرکات عاشورا و روز قدسا تکذیب می کردند. شما قفط حرف خودتونا می زنید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
نه برادر سعی نکن خودت را گول بزنی، تکذیب اون مسائل احتیاجی به سایت نداشت. این همه بیانیه دادند اینم یکیش.
mehdi
|
SWEDEN
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
23
567
اولا : اگر حرفهای منسوب به خاتمی درست باشد خوب خیلی طبیعیست که ایشان هم اشتباه کرده باشند .چون اشتباه بخصوص درسیاست با انسان همسایه است . ثانیا : شما هرگونه حق سخنگوئی وحرکت ازخاتمی وسایر دوستان ایشان را گرفته اید . خاتمی ودوستان ایشان بارها اعلام کرده اند که حاضرند درهرکجا وباهر کسی به مباحثه بپردازند . نمونه اش همین اقای تاجزاده گفته منو اززندان برای هرگونه مباحثه به هرکجا که میخواهید بیاورد وپس ازان به زندان برگردانید . خوب شما این لطف را درحق مردم ایران بکنید تا مردم با چهره اینان بیشتر اشناشوند . با مهر ودوستی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
22
640
به عنوان یک اصولگرا که در زمان دولت اصلاحات منتفد جدی آنها بودم صداقت خاتمی را بسیار بیشتر از دولت فعلی و وضعیت فرهنگی و قانونمداری و ولایت پذیری او را به مراتب بیشتر قبول دارم!
ب ی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
756
43
خاتمی پاسخ دهد ومانند امویان فیلم بازی نکند
این فیلم ها قدیمی شده
پاسخ ها
مجتبی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک من دیگه متنها رو نمیخونم...هر کجا که تعدادش بیشتر بود همون رو کلیک میکنم چون میدونم به نفع ماست یا به ضرر...جرات داری اینم بزار...این که دیگه توهین توش نبود
'Administrator' آره همین جوری خوبه سرتو بکن زیر برف و کلیک کن. یا علی
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک با این جوابی که به مجتبی دادی منظورت اینه که اکثریت مردم سرشون زیر برفه هیچی حالیشون نیست، ای تابناک ساندیس خور پیشنهاد من به تو اینه که آب رو بریز اونجا که میسوزه، در ضمن این پرچم آمریکا مال ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن هستش
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک منم ایضا همین کارو میکنم مثل مجتبی شما سرت رو از برف بیار بیرون و نون را به نرخ روز نخور
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
جناب ناشناس شما نظر اکثیرت مردم ایران رو از رای مثبت و منفی که اینجا داده میشه فهمیدی چیه ؟ !! معلوم شد دلیل شما ها برای تقلب گسترده چیه !!!!
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
23
620
گاهی اوقات آدم بعضی چیزها را می بینه و پی به چگونگی جهل مردم در سال 61 هجری می بره. باید هم انتظار داشت که اولادان فاطمه (س) را خارجی بنامند چون وقتی فقط صدای یک طرف به گوش مردم برسد و خود را حق معرفی کند و طرف مقابل حتی حق دفاع از خود را نداشته باشد در اذهان مردم هر چه فتنه هست از طرف مقابل خواهد بود. تابناک دورو و منافق حالا اگه کمی آزادگی در خود احساس میکنی این کامنت را به اطلاع مردم برسان.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
یعنی فرضا هر کس نتوانست حرفش رو بزنه باید خیانت و جنایت رو در حق مردم و مملکتش تمام کنه ؟ باید 30 نفر رو به کشتن بده ؟ باید با منافقین و صهیونیست ها حال کنه ؟ باید به امام حسین (ع) در ظهر عاشورا بی احترامی کنه ؟
ershad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
سلام
معلومه که کسی که این کامنت رو نوشته آدم خیلی دانایی بوده و این کسی که پاسخ اول رو داده بود مشخصه که اصلا از اخبار خبر نداشته
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
42
808
درود بر خاتمی (مردش نیستی نمایش بدی)
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
دورد و رحمت خدا به نایب بر حق امام زمان (عج) حضرت سید علی خامنه ای .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
21
653
برای دریافت پاسخ آقای خاتمی باید فرصتی همانند فرصتی که در اختیار منتقدین و مخالفین ایشان است در اختیار آقای خاتمی و دیگران قرار داده شود!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
اول مرز بندی مشخص با منافقین بهایی ها صهیونسیت ها آمریکا انگلیس و دیگر مظاهر ظلم و کفر بعد بهتون فرصت میدیم البته دیر شده دیگه .
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
33
696
آقای صفار هرندی!
شما در مقامی نیستید که از آقای خاتمی سوال بپرسید و انتظار داشته باشید ایشان جواب شما را بدهند. شما خودتان باید جواب خیلی از سئوالاتی که ملت از شما دارند را بدهید.
'Administrator' ببخشید می شه بگید کی و در چه جایگاهی می تونه از ایشون سوال بپرسه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
احتمالا جرج سروس و شاه صعودی در مقام سوال از ایشون هستند و فقط به سوال اینها پاسخ میده !
م.د
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
621
29
آقای خاتمی درگیر بازیهای سیاسی شده و حق و حقیقت را به خاطر بازیهای حزبیشان زیر پا گذاشته اند.واقعا" که این کور دلی و بی بصیرتی غیر فابل باور است.
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
31
648
به آقای صفار بفرمایید از کی نه در این مملکت بلکه در همه عالم اسلام مگر در نزد اقلیتی اندک از وهابیون و فرقه های افراطی توهین به امامان مجاز شناخته شده است؟ از کی در کشور ما کسی به خود اجازه توهین به عاشورا می داده که دیگری بخواهد آن را تایید و رد کند. بله خیلی از حرکت های خیابانی به خصوص اگر با درگیری همراه باشد به افراط کشیده می شود، هر شلوغی باشد عناصر کم خرد، کم جنبه و بعضا شرور وارد می شوند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند ولی ما هم نباید تفسیر به رای کنیم. اگر دولت به مخالفان یا هر اسم دیگری روی آن بگذاریم اجازه تجمع می داد، مثلا در یک میدان در یک فضای سربسته و ... کسی می توانست در خیابانها اقدام به اعتراض کند؟ کسی هم می توانست از آن سوء استفاده کند؟ به این ترتیب به راحتی صف کسانی که معترض بودند و کسانی که می خواستند سوء استفاده کنند از هم جدا می شد. اما دولت هرگز نخواست کسی را به این نام به رسمیت بشناسد. در ضمن همانطور که گفته شد، مگر اصل توهین به عاشورا را هیچ حتی غیرمسلمانی هم قبول دارد؟ اما آنچه آقای صفار می خواهند این است که همه آن چیزی را به همان نحوی بگویند که ایشان می خواهند. در عوض باید گفت که پیشنهاد دهنده گفتگوی تمدنها و کسی که معروف و شناخته شده به نرمش است همین جناب آقای خاتمی است، چرا از آن طرف نگاه نمی کنند که ایشان چنین حرکت هایی را تایید نکردند؟؟ خود آقای صفار حمله به بیوت مراجع تقلید در قم را محکوم کردند؟
'Administrator' همه اینهایی که گفتی درست. ولی چرا آقای خاتمی نیومد بگه این هتاکی ها ربطی به ما نداشته و ما از اینها جداییم؟
پاسخ ها
احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک یعنی اگه می گفت ربطی به ما نداره مشکل حل بود ؟!
من نمی دونم چرا این همه جمعیت رو ول می کنید و می چسبید به اون کف و سوت ها،یا اون آتش زدن ها ...
واقعا نمی دونم چی باید بگم
ناشناس
| UNITED STATES |
۲۰:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
احمق تر از این تابناک و اصواگرایان ندیدم. یه نگاه به امار منفی مثبت ها تو موضوعات بیاندارید تا ببینید اکثرا مثل شما هستند یا سبز!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
خب ما هم احمق تر از شما ندیدیم که جمعیت میلیونی روز 9 دی رو نمی بینید و دلتون به چند تا امتیاز تو وب خوشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
کدوم همه جمعیت شما 9 دی و 22 بهمن رو ندیدی ؟ اوخ !!!! بخشید یادم نبود بی بی سی و صدای آمریکا هیچ وقت این اخبار رو برای شما پخش نمیکنه .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
من موندم اون 27 میلیون رایی که خاتمی اورد هنوز برای شما اتمام حجت نکرده و تداوم اون در دور دوم بس نبود برای شما....اینم بزار اگه میتونی اقا محمد
'Administrator' کدوم 27 میلیون؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
وای خدا دارم از خنده منفجر میشم خاتمی از کجا 27 ملیون رای آوورد حتما از همون جایی که موسوی تقلب گسترده رو اوورد !!! در ثانی مرد تا ابد باید یک جور فکر کنن و تصمیم بگیرن ؟!! کشته این منطق شما سبزها هستم بخدا .
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
517
25
دوستان با بصیرت امتیاز بدهند. یه آیه قران برای خبر عربستان و جاسوسی اسرائیل نوشتم شونصد نفر پیام منفی دادند . یعنی چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
بصیرت یعنی فکر کردن از تمام زاویه ها و تحلیل اون
شمایی که بصیرت بصیرت می کنید چیزی از بصیرت نمی دونید و بی خودی این کلمه رو خراب کردین !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
بصیرت یعنی اجاره دادن چشم گوش و عقل به بهایی های بی بی سی و صدای آمریکا نمیدونستی بدون آقای بی بصیرت !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
528
25
متاسفانه به جای برخورد منطقی بعضی بلدند منفی بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
این برخورد منطقی که الان گفتی یهنی چه؟!
بحث با شما فایده نداره تنها راه آروم کردن ما منفی دادن به شماست !
نه رسانه ای داریم نه...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تمام رسانه های آمریکا و اروپا با شماست تمام فضای مجازی و شبکه های اجتماعی سندش به نام شما سبز ها خورده باز میگه ما چون رسانه نداریم !! منطق رو خوردیم یک قلپ آپ هم روش رای منفی میدیم الله اکبر !!
صفدر از علی آباد کتول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
706
36
صفار دوست داریم...
علی
|
FRANCE
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
23
274
اولا مامتوجه نشدیم تابناک زیرعلم وبیرق چه کس وجریانی سینه میزند!!!!!!دوم دشمن رادست کم گرفتن عین غفلت وجهالت است.سوم اگربرخی اصلاح طلبان میخواهندآشتی کنندحالاشما ردمیکنید؟عجبا چه فکری میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک دنبال منافع خودشه در ضمن ما با منافقین مزدور وطن فروش خائن آشتی نمیکنیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
483
18
تابناک یه رو سر و روی خودت بکش.هرچی نظر ضد دین داری معمولا بیشتر مثبت گرفته ها.آزادی بیان هم حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
وای این کامنت رو تو رو خدا !!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
26
391
قطغا این حرف آقای علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش در دولت نهم جقیقت نداره و آقای صفار هرندی با یک پیش فرض اشتباه سوالش رو مطرح کرده
پاسخ ها
احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تو از کجا اینقدر مطمئنی جناب ناشناس
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
خوب اگر واقعیت نداره آقای خاتمی یک کلمه بگه دروغه چرا نمیگه ؟!
یک ایرانی معتقد به اصول انقلاب
|
AUSTRALIA
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
14
439
جمع کنید بابا
وقتی بخش نظرها را می گذارید باید نظرهای مختلف مواقق و مخالف را که با جملاتی غیر فحاشانه است با هم بگذارید و هیچ چیز را فیلتر نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
22
543
شما بگو اشکال حرف خاتمی کجاست. چرا با سوالهای بیجا اصل موضوع رو می خوای پاک کنی؟
'Administrator' اشکال حرفش اینه که یه چیزی گفته و یه جور دیگه عمل کرده و این یعنی...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک تو وکیل صفار هستی؟!
'Administrator' نه. شما خودت حقیقتو پیدا کن ما هم به وظیفمون عمل می کنیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک مولای ما سبز ها جرج بوش گفته هر که با نیست بر ماست پس بیخود کردی میخواهی وظیفت رو انجام بدی !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک کاسه داغتر از آش نشو؛ حقیقت معلومه چیه نظراتو نگاه کن (تازه کلی هم فیلتر شده!) تو به وظیفه خودت عمل کن
راد مرد
|
UNITED STATES
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
32
586
آقاي صفارهرندي ،شما در حدي نيستيد که آقاي خاتمي بخواهد جواب شما رابدهد.
'Administrator' بله هر وقت پاسخی نیست باید هم به این چیزا متوسل شد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک عزیز .... شما هر موقع یک فضای بی طرف رو برای نظر دادن و بحث کردن فراهم کردی تا همه آزادنه به بیان نظرات خودشون بگن ... اونوقت اگر دیدی کسی پاسخی نداد اونوقت میتونی بیای چنین ادعایی کنه.... ولی این رفتارت خیلی بچگونه هست که زیر نظر دیگران نظر میدی و بدون اینکه احازه بدهی دیگران از نظرشون دفاع کنن، فرار میکنی ....
'Administrator' فرار کردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
خفه ميشي تابناكي
'Administrator' با خفه شدن ما مشکلت حل میشه؟
علی
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک تو خوبی که برا رسیدن به اهداف شخصی به دروغ متوسل میشی!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
پاسخ دهنده تابناک شما چند سال سن داری که اینطوری داری جواب میدی؟؟ 18 سال؟؟چیزی از سیاست میدونی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
489
27
خاتمی می خواهد دوباره ریس جمهور شود در حالیکه به تعبیر قدیانی ما قانون بابا اکبر نمی خواهیم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
26
613
در مکتب ما مسلمانان غیبت و تهمت امر بسیار زشت و نا پسندی است ، پس چگونه این آقایان که یکی روحانی و به اصطلاح خودش منبری و دیگری زمانی سکاندار امور فرهنگ و ارشاد این مملکت بوده به خودشان اجازه میدهند در باره کسی که حضور ندارد این گونه صحبتها را مطرح نمایند
'Administrator' یعنی هر کی هر جا دلش خواست هر حرفی رو بزنه بعدشم فتنه راه بندازه ولی کسی هم نباید بیاد جوابشو بده. این طوری خوبه؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
زر مفت نزن تابناک ساندیس خور بدبخت
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
برو كشكتو بساب تابناك هتاك
سهراب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
می بینی داری شانتاژ می کنی اگر راست می گویی کامنت من را هم درج کن , نه عزیزم اون دوستی که می گوید زر نزن , اشتباه می کند , شما هم تابناک عزیز جواب داری ... هر کی هر جا دلش خواست می تواند حرف بزند چون طبق نص قانون اساسی ما در کشور بلانسبت آزادی بیان داریم و اگر حرف نسنجیده زد می برندش دادگاه و تفهیم اتهام می شود و در مقابل جواب گوی دروغ و راست حرفهاش خواهد بود , مسئله این است که اگر طرف گناهکار پس چرا دادگاه نمی رود و اگر دادگاه می روند چرا غیر علنی میروند و چرا یک دفعه همه عابد زاهد و سالک رهروی شما می شوند؟؟ ببین اینها واقعیت است و تو عزیز تابناک مستقل از جانبداری نیستی بهمین دلیل که برای درج این کامنت ما باید هزار جور ترفند بزنیم .
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تو که تا دبروز تمام سخنرانی های خاتمی می ذاشتی!!!
عمو محمود بهت قول چی داده؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
بیش از این انتظاری از تابناک نیست.
یه فتنه یاد گرفته صبح تا شب فتنه فتنه میکنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
فتنه فتنه نکنه سهمیهشو از دست میده از نون خوردن می افته
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
21
512
خواهش مي كنم براي انعكاس نظرات جرات داشته باشيد
'Administrator' ما جرات داریم ولی لطفا حرف منطقی و بدون هتاکی باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
نه اینکه جواب های تو تمسخر آمیز نیست!!
همتون فقط بلدید خوب حرف بزنید و شعار بدید ، وقتی موقع عمل میرسه چهره واقعیتون مشخص میشه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
19
484
در این آشفته بازار مملکت، متاسفانه همه تریبون ها دست عده ای افتاده و بازهم می نالند که مظلوم هستیم!! خدا یا اگر به راه راست هدایت نمی شوند شرشان را از سر مردم ایران کم نما و اقلا به جایی بفرستشان که ایران را بخاطرش فنا کرده اند! آمین یا رب العالمین.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
اگر ایران روزی فنا شد شک نکنید به دست منافقین فنا میشه همون منافقینی که عریان از فتنه سبز حمایت کردن و سران فتنه هیچ نگفتتند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
19
501
چرا کسی متوجه نیست که ملت با عاشورا و امام حسین ع مشکل ندارند و هیچ وقت به امامان بی احترامی نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
پس احتمالا اون کسانی که ظهر عاشورا پارسال صوت و کف زدن و به تکیه های امام حسین حمله کردن از کره مریخ آمده بودند !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
26
561
اگر اقای خاتمی باید به2 سوال جواب بده شماکه باید به200سوال جواب بدی...تابناک انگار جیره و مواجب خوب رسیده که اینهمه جوابهای فوق منطقی و کوبنده به کامنتهای مخالف میدی
'Administrator' اگه اینجوری دلتون خنک می شه بگید ولی چشمتون رو رو حقیقت نبندید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
تابناک آگر دین ندارید آزاده باشید به شما بدبختها چیزی نمیسابه شما خودتان هم در دید اصولگراها ارزشی ندارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
25
537
مشكل اينجاست كه تابناك و حاميان تندرو از دين و امام حسين(ع) استفاده ابزاري مي كنند براي پيشبرد اهدافشون.
'Administrator' چه استفاده ابزاری عزیز من. شما اگه جواب داری بیا بده. استفاده ابزاری رو اونایی کردن که با شعار خط امام به خط امام و آرمان های او(روز قدس، جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و...) خیانت کردند.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
20
559
این که کاری نداره. اگر جرات داشتین خاتمی رو میوردین تو همین برنامه جواب سوال ها رو بده.
'Administrator' خب اونوقت اگه اونا جرأت نداشتند بیان چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
شما فکر کن مخالفان دولت همچین موقعیتی رو از دست بدن !!! همون چندباری که که این برنامه رو به فردا بود.... یک مخالف یک موافق میاورد به بهترین طریق استفاده کردند از برنامه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
همون یامین پور فقط چند بار از چنتا از حامیان فتنه دعوت کرد بیان که ترسیدن و نیومدن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
16
403
چه تضمینی وجود داره که وزیر اموزش پرورش... راست گفته باشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
خوب شما میگی دروغ گفته ؟ باشه آقای خاتمی 1 کلمه بگه این آقا دروغ میگه چرا نمیگه ؟
ناشناس
|
UNITED ARAB EMIRATES
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
12
492
ماه پشت ابر نمی ماند.....نصر من الله و فتح القریب...پیروزی حق بر باطل نزدیک است....
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
شما خواب تشریف داری حق 32 سال پیش بر باطل پیروز شد حق در 9 دی و 22 بهمن 88 باطل رو لگد مال کرد دوست عزیز .
سعید از شیراز
|
UNITED KINGDOM
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
20
530
نظر صبح مرا که منتشر نکردی- ولی به نظرم میاد این کسی که داره از طرف تابناک جواب میده تازه به تابناک اومده یعنی ماموریتی داره در راستای اجرای سناریوی سرکوبی رهبران جنبش سبز. چون به نظر بسیار کم سن و سال و کم تجربه است و ناپخته جواب میده!! به یاری حسین (ع) ملت آگاه و بیدار است و جای سید اخلاق و عشق (خاتمی) روی تخم چشم ما جا دارد. (این که توش هتاکی نیست - اگر راست میگی منتشر کن)
'Administrator' آقا سعید حالا بر فرض که من تازه اومدم و کم سن و کم تجربه و ناپخته ام. شما که هیچ کدوم از اینا نیستی یه کم چشماتو وا کن و ببین کیا به امام حسین تو روز عاشورا پشت کردند و ظهر عاشورا سوت و کف زدند. بعد بشین با خودت فکر کن و قضاوت کن. یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
مدیر این سایت رو اگه ببینی خندت میگیره و میگی من خبرهای این اقا کوچولو رو میخوندم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
از کجا معلوم که خودت روز عاشورا لباس سبز نپوشیدی نرفتی کف و سوت بزنی؟ مگه کارناوال عاشورا نبود. حالا مگه اینا چند نفر بودند که سوت و کف زدن چرا با این حرفا میخوای موضوعرو منحرف کنی!! به قول دوستمون بهتره یه آدم پخته تر که آرامش بیشتری داره بیاد جواب بده. علی همرات.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
یکی از آافت های فتنه اینه که عقل و فهم افراد فتنه زده رو ضایع و بیمار میکنه قبل آنها رو سیاه میکنه و دیگه دنیا هم بگه که راه شما اشتباه قبول نمیکنن .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
29
562
تابناک من ضد ولایت فقیه هستم، حالا به نظر تو حق زندگی کردن دارم یا نه ؟
'Administrator' چرا، برو زندگیتو بکن. مگه تا الان مشکلی داشتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
دوست هم نداشتی اینجا زندگی کنی مثل این همه مزدور وطن فروش برای آمریکا خوش رقصی پناهندگی سیاسی بگیر برو بشین اون آب حال کن !
بهفرض
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
24
459
آقایان تابناکی، چرا به چیزی که اطلاع ندارید اظهار نظر می‌کنید. خاتمی و سایر اصلاح طلبان بار‌ها و بارها حرکات خشونت آمیز و شعار‌های ساختار شکنانه در تجمع‌ها را محکوم کردند. تجمع آرام شعارشان بوده است. حالا چون شما نشنیدید یا دوست نداشتید بشنوید یا منبع تان فارس نیوز بوده است، که نباید بیایید به خاتمی تهمت بزنید.
'Administrator' لینک یکیشو بذار زیر همین خبر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
مگه خاتمی نگفت اونایی که اینکارو کردن غلط کردن؟!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
احتمالا شما تو خواب دیدی که خاتمی به هوادارانش که روز عاشورا اون بی احترامی رو کردن بگه غلط کردن !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
باورتون نمیشه از سوروس و ملک عبدالله بپرسین
امید
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
19
486
آقای تابناک از کامنتهایی که برات می نئیسند جایگاه خودتان در بین مردم را حدس بزن و ببین چقدر این دولت و شما به مردم تعلق دارید یا مقابل ملت هستید و منفور ملت؟در ضمن اون هتاکی ها هم آخرین حربه ناجوانمردانه شما برای تخریب نهضت بود که با اون ترفند تونستید بعضی آدمهای ساده دل را فریب دهید ولی خداوند همه را به راست هدایت کند و به خاطر جاه طلبی این دنیا وادار به هر منکری نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
شما فکر کن نظرات و رای های داده شده در یک سایت اینترتی میشه نظر کل ملت ایران منطق شما در همین حده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
28
441
سعي كنيد پاي خاتمي به ميان كشيده نشود كه بسيار سنگين است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
338
16
تابناک من 3 سوال منطقی از این آقایون سبز پوش پرسیدم چرا سانسور کردی ؟ نه توهین داشت نه تهمت فقط 3 سوال ساده بود همین .
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
21
444
شما در پاسخ به کامنتها شدید وکیل مدافع صفار
تاسف از پاسخهاتون
در ضمن همه کامنتها رو منتشر کنید مردم خودشون منطقی بودن یا نبودنش رو تشخیص می دهند هتاکی بحث دیگری است
در ضمن این که هتاکی نیست لطفا منتشر کنید درود بر خاتمی که جلوی استبداد ایستاده است
هتاکی که ندارد مگر نگفتید همه را منتشر می کنید بدون سانسور منتشر کنید
اگر مسلمان هستید و آزاده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
استبداد بی حرمتی به خون حسین در ظهر عاشوراست استبداد اسم بردن اوباما ملعون از موسوی استبداد به کشتن دادن 30 جوان برای یک دروغه بزرگ به نام تقلبه استبداد حمایت تمام قد و علنی صهیوسنت و منافقین از شما سبزهاست استبداد شورش اشرافیت بر جمهوریته استبداد کودتای مخملیه پس درود و رحمت بی کران خدا به سید و مولای ما امام خامنه ای که کشیده حیدری زد به گوش دیکتاتور مخملی و استبداد و اسلام آمریکایی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
27
479
این که کاری نداره. اگر جرات داشتین خاتمی رو میوردین تو همین برنامه جواب سوال ها رو بده.
مدیر پایگاه خب اونوقت اگه اونا جرأت نداشتند بیان چی؟

شماها اول به آقای خاتمی اجازه بدین تشریف بیارن، بعد جواب سوال رو با سوال بدین. واقعا که. انگار راست میگن جیره میره و کیک و ساندیس خوب بهتون رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
خاتمی اول تکلیف خودش رو با منافقین صهیونیست ها سلطنت طلبان اروپا و آمریکا روشن کنه بعد اگر جرات داشت بیاد مناظره کنه نه نطق تلویزیونی .
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
31
584
آقاي به اصطلاح مدير پايگاه، خدا وكيلي يك نظري به تعداد مثبت و منفي ها بينداز تا از خواب بيدار شويد. اين ها درد دل يك ملت است كه با اتوبوس به ميدان آورده نشده اند و اصلا سانديس دوست ندارند.
زماني از خواب بيدار مي شويد كه خيلي ديره، خيلي دير
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
اوج منطق یک سبز : رای مثبت و منفی یک سایت خبری که از سرتاسر دنیا بازدید کننده داره میشه درد دل کل ملت ایران و این بود کل سند مدرک سبز جماعت برای اثبات تقلب گسترده به قول معروف ایران فقط تهرانه تهران هم فقط شمیرانه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
463
35
تابناک من 3 سوال منطقی از این آقایون سبز پوش پرسیدم چرا سانسور کردی ؟ نه توهین داشت نه تهمت فقط 3 سوال ساده بود همین .
نام:
ایمیل:
* نظر: