بازدید 9259
۶

اعلام نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات

مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت هزینه ثبت نام اعزام از طریق زمینی از تهران را در حدود 390 تا 460 هزار تومان و از طریق خطوط هوایی 600 تا 670 هزار تومان اعلام کرد .
کد خبر: ۱۳۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۲ 28 December 2010
مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت از اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان پیش ثبت نام جدید عتبات عالیات خبرداد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجه الاسلام شهسواری افزود:‌ متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی  www.atabat.haj.ir از نتیجه پیش ثبت نام خود مطلع شوند.

وی گفت:‌افرادی که در قرعه کشی اسامی انها اعلام شده می توانند بر اساس اولویت های مشخص شده از طریق پایگاه اینترنتی و یا دفاتر زیارتی ثبت نام کنند.

مدیرکل بین‌الملل و راهبری امور زیارتی سازمان حج و زیارت هزینه ثبت نام اعزام از طریق زمینی از تهران را در حدود 390 تا 460 هزار تومان و از طریق خطوط هوایی 600 تا 670 هزار تومان اعلام کرد .

وی تصریح کرد : تفاوت قیمت مربوط به استانهای محل اعزام می باشد .

حجت الاسلام شهسواری افزود: متقاضیان ده روز فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند ودر صورت مراجعه نکردن اولویت های بعدی اعلام و از انان ثبت نام به عمل خواهد آمد .

وی به زائران توصیه کرد تا از دفاتر زیارتی ،برگه قرارداد میان کارگزار و زائرین را مطالبه و امضا کنند تا بدین وسیله از وضع بیمه و شرایط سفر اطلاع کافی داشته باشند .

ثبت نام این دوره مربوط به اعزام هفدهم بهمن تا دهم فرودین سال 90 است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
من نمیدانم که اساس قیمت گذاری آقایان بر چه اساسی است چون خدمات آنچنانی که ارائه نمیدهند با اتوبوس هم مردم را جابجا میکنند در زندان های انفرادی که آدم خنده یا گریه اش میگیرد اسم هتل رویش بگذارد مردم را اسکان میدهند منوی غذایشان در سایت یک چیز است و آنچه را که ارائه میدهند چیز دیگری در واقع انواع و اقسام غذا به نام مرغ و مرغ مرغ باورتان شاید نشود وقتی بازگشتم تا چند روزی از آوردن اسم مرغ هم حالم یک جوری میشد البته خدا بگذارد توجیه کردن را که منباب نمونه یکی از ناظران شرکت ..با گفتن اینکه اینها را ولش کن زیارت را بچسب قصد ساکت کردن و بستن دهان مردم را دارند ولی نمیگویند چرا این هزینه ها را از مردم میگیرند و آن موقع راضی به کمتر از این مبلغ نیستند و تا بگویند موقع زیارت ما را دعا کنید ؟ اری شرکت ...ظاهرا چندان هم از اینکه به اصطلاح هتل های محل استقرار زوار تغییری نکند بدش نمی اید چون تا آنجا که تحقیق کردم با مبلغی بسیار پائین آنجا را کرایه میکنند و عراقیها هم که هتل را دائم اجاره میبینند در واقع بنفعشان است با همان مبلغ راضی هستند پس پیدا کنید پرتقال فروش را ! راستی چرا به بهانه این وضعبت دریافتی آنها معادل نصف قیمت سف ر عمره به عربستان ایت که تازه با هواپیما میرویم و می آئیم و هتل های واقعی هم محل سکونتمان است و غذاهای متنوع و خلاصه بهترین پذیرائی هم در ارزانترین کاروان نصیبمان میشود تازه این سفر ها هم از یارانه خبری نیست و تمام هزینه را باید از جیب بدهیم چرا کسی پاسخگوی این سوال من هست ؟ ا
برید سرمایه مملکتو بریزید تو دامن عربها،اونا هم خلیجتونو صاحب شن
السلام عليک يا ابا عبدالله
ننوشتين قرعه كشي مكه يا كربلا يا سوريه يا و... بالاخره كجاست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس