بازدید 27889
با هدف تداوم سرکیسه کردن مردم؛

شیطنت یاران حلقه برای روی آنتن نگه داشتن ارباب!

از نکات دیگر که کارشناسان حوزه فرق به آن اذعان دارند، تشابهاتی است که در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری بین این فرقه ها و گروهک های محارب وجود دارد و شاید آگهی تبریک گروهک منافقین در چند سال گذشته نمونه خوبی برای تمثیل موضوع باشد/ ضمن اینکه معلوم نیست این سومین دکترای افتخاری را کدام موسسه علمی به وی داده است!...
کد خبر: ۱۳۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵ 28 December 2010
همواره یکی از شاخص ها و کارویژه های فرقه های انحرافی روی آوردن به جعل و تزویر بوده که این ویژگی های با یک تطبیق تاریخی در همه گروه های فرقه گرا قابل اثبات است.

به گزارش «تابناک»، از نکات دیگر که کارشناسان حوزه فرق به آن اذعان دارند، تشابهاتی است که در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری بین این فرقه ها و گروهک های محارب وجود دارد و شاید آگهی تبریک گروهک منافقین در چند سال گذشته نمونه خوبی برای تمثیل موضوع باشد.

در مورد جدید اما در پی درج آگهی از رهبر یکی از این فرقه های انحرافی در روزنامه دولتی ایران، با پیگیری به عمل آمده توسط خبرنگار «تابناک» نکات جدیدی در همین راستا به دست آمده است.

در این اطلاعیه ـ همان گونه که در تصویر می بینید ـ فردی به نام سید مرتضی حجت نجفی با خطاب قرار دادن محمد علی طاهری، رهبر فرقه انحرافی عرفان حلقه، به دلیل به دست آوردن نشان دکترای افتخاری به وی تبریک گفته و این در حالی است که اولا ـ چنانکه در مطالب پیشین «تابناک» آمده بود ـ طاهری به دروغ خود را دکتر می خواند و در مدت اقامتش در ترکیه در هیچ آکادمی یا دانشکده ای اقدام به تحصیل نکرده است، ولی همچنان از این طریق به فریب اطرافیان خود و مردم می پردازد.

دوم آنکه در این اطلاعیه از او به عنوان بنیانگذار فرادرمانی و سایمنتولوژی یاد شده که نشان دهنده اصرار اهالی این فرقه بر دروغ پردازی ها و سرکیسه کردن مردم با چنین القاب و عناوینی است و معلوم نیست که طاهری چگونه بدون تحصیلات به افتخار بنیانگذاری علمی رسیده آمده است!

سوم اینکه معلوم نیست این سومین دکترای افتخاری را کدام موسسه علمی به وی داده کرده است؟!

و چهارم، حجت الاسلام اعرافی ریاست محترم «جامعةالمصطفي العالميه» قم که نام حوزه علمیه حجتیه که در این آگهی ذکر شده یکی از مدارس تحت مدیریت این مرکز است، به خبرنگار ما گفت: آقای حجت نجفی مدتهاست که از تولیت این مدرسه عزل شده است.

با توجه به این مسأله، در همین راستا چند نکته مهم است:

1 ـ نامبرده با جعل عنوان و مدرک اقدام به سفارش آگهی کرده است.

2 ـ متأسفانه، از حسن نیت همکاران ما در این رسانه، سوءاستفاده و اقدام به درج مطالب خلاف واقع از یک متخلف شده است.

3 ـ از سوی همکاران رسانه ای درباره این گونه آگهی ها باید دقت بیشتری اعمال شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۴۳
چند هفته پیش هم مادر بنده که با قطار سفر میکرد میگفت یک خانم سعی داشت 5 نفر از همسفران رو به عرفان حلقه و این چرت و پرت ها دعوت کنه
این قضیه مثل ماجرای شرکت های هرمی ست. باید برخورد جدی صورت بگیره وگرنه عده ای برای سر کیسه کردن ملت آنها را به بهانه عرفان از عقل تهی میکنند.
خاک بر سرت تابناک بدبخت، دیگه نمی خونمت فقط میرحسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
این پیام بسیار مشکوک است!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
من که نفهمیدم این نوشته چه ربطی به آقای موسوی داشت که این دوستمون نوشتن فقط میرحسین!
نکته ای که خدمت شما معروض میدارم، نکته ی بسیار مهمی است که به دلیل مشغله ی زیاد نتوانسته ام پیگیرش باشم و از سایت وزین تابناک خواهش دارم در راستای رسالت حرفه ای خود در صورت صلاحدید پیگیر ماجرا باشند:
چند وقت پیش یکی از روزنامه های صبح خبری زده بود که دکتر محمدعلی طاهری از موسسه ی اکوانرژی جمهوری آذربایجان موفق به اخذ دکترای افتخاری شد و مبالغی در منقبت این موسسه (!) سروده بود! من با خواندن این مطلب بصورت مضاعف شوکه شده و به حال رسانه های کشور افسوس خوردم! یکی این که جناب م.ط. که سوابقشان اظهر من الشمس فی النهار است و دوم این که این موسسه ی اکوانرژی که حتی در خود جمهوری آذربایجان پشیزی ارزش ندارد، متاسفانه شده مکانی برای افرادی که عقده ی کسب مدرک دارند و سوادش را ندارند! و این موسسه ی کذایی با گریزگاه قانونی (دکترای افتخاری ارزش آکادمیک و حقوقی ندارد) شده گزینه ی اول این افراد! چندی پیش وبلاگ وزین اساتید علیه تقلب که با همت دکتر قدسی (دانشمند بی ادعای ایرانی و استاد دانشگاه صنعتی شریف) و تنی چند از اساتید و دانشجویان برجسته ی داخل و خارج از کشور راه اندازی شده (و معلوم نیست چرا فیلتر گردیده!) اشاره ای داشت به شخصی به غایت بیسواد که مصدر مشاغل مهم فناوری در بنگاه های اقتصادی مملکت گردیده است! (http://profs-against-plagiarism.blogspot.com/2010/03/blog-post_12.html)
جالب است که این شخص پس از این افتضاحی که بارآمد، وبسایتش را که پر از ادعاهای مضحک بود به حالت تعلیق درآورده و پس از مدتی وبسایت دیگری زد و این بار به زعم خودش مدارکی قاطع رو کرد: چندگواهی بی نام و نشان چینی و مالزیایی و دکترا از موسسه ی اکوانرژی آذربایجان!
از شما خواهش دارم که با مشورت گرفتن از اساتید متخصص دانشگاهی (همچون دکتر قدسی) پیگیر این قضیه باشید تا این باب شیادی بسته شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
موسسه ی اکوانرژی آذربایجان به قدری بی اعتبار و مفتضح است که حتی عناوین دکتراهای افتخاری اش که فقط به ایرانیها میدهد، از حوزه ی آی تی تا نمیدانم چه و چه گسترده است و متاسفانه سفارت ایران در جمهوری آذربایجان هم به این انحراف دامن میزند! یک استعلام ساده کافی است تا به بی اعتباری این مثلاً موسسه پی ببرید!
خدا وند شما تابناکیان را به راه صداقت رهنمون کند اگر به دروغ پراکنی خود نادان هستید خدا به شما چشم بینا دهد اگر عمدا فریبکاری می کنید که خدا شما را کافی است که الله خیر الماکرین
وقتی مسئولان به موقع با این مدعیان برخورد مناسب انجام نمی دهند این گروه ها ریشه می دوانند.
بابا این مطبوعات حداقل در زمینه آگهی هایی که به نوعی به پزشکی مربوط میشه بیشتر توجه کنن! چقدر برخی افراد پستن که از درد وبیماری مردم برای پول درآوردن خود سوءاستفاده میکنند!
مبلغین انحراف کار خودشونو با این تبلیغ تموم کردن اونوقت شما می فرمایید باید دقت بیشتری اعمال گردد. با درج همی آگهی قلابی چند نفر رو سرکیسه کردن خدا می دونه.
چرا برای آگاه سازی مردم شروع به مذاکره ی علنی با این افراد در رسانه های عمومی نمی کنید؟
خب این خبر چه ربطی به اون عکسی داره که توی صفحه اصلی برای این خبر گذاشتید؟
فکر کردید ما نمی دونیم دست اندر کاران این سایت فراماسون تشریف دارند؟
مدیر پایگاه آفرین به این کشف بزرگ
چرا عادت کردید از هر کی خوشتون نمیاد به اون لقب محارب بدید
باید اون دنیا جوابگو باشید
تابناک اگر به آزادی بیان و عقیده اعتقاد داری نمی تونی به هر کی مثل تو فکر نمیکنه فرقه انحرافی بگی
درضمن اگه رسانه ی بی طرفی هستی با خود ایشون مصاحبه کن و کلیپ مصاحبه رو بدون سانسور بذار ببینیم
مدیر پایگاه اولا کجای خبر گفتیم محاربه، ثانیا انحرافی یعنی اینکه با مخلوط کردن همه چیز با هم یه معجونی درست کنیم و بدیم دست مردم و بعد بگیم این راه ارتباط با خداست. در ضمن برای امثال شما ها صد تا فیلم و مصاحبه هم که باشه بازم یه بهونه دیگه پیدا می کنید.
چگونه شخصی که اقرار به اسلام کرده، و هیچ سندی مبنی بر نادرستی اعمال و افکارش نیست، را به همین راحتی تهمت می زنید؟
نه اینکه در اسلام آزادی فکر و اراده حقی خدایی است؟
بر همین اساس این کار و تهمت های دروغین شما نه الهی که تنها رفتاری شیطانی است
کثافت آشغال منافق خود آشغالته - که نمیتوانی حق و حقیقت را ببینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
آقا تو رو به خدا قرصهاتونو سر وقت بخورین !! چرا اینجوری قاطی پاطی میشین !!
تابناک جون چرا دروغ میگی؟ نوشته شده دکترای افتخاری نه اینکه تو دانشکده یا جایی درس خونده باشه . در ضمن ارمنستان و آذربایجان به ایشان دکترای افتخاری دادند که در رسانه ها ( فیلم و تصویر ایشان ) هست.
مدیر پایگاه ممنون از راهنماییتون فقط بی زحمت حالا که دروغ رو برای ما معنی کردید بی زحمت این معنی دکترای افتخاری رو هم بگید تا ما بدونیم می شه با دکترای افتخاری هم رشته تاسیس کرد و هم ادعای سواد عرفان و... کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
بابا!! تورو خدا یه سر بزنید به این موسسات معتبر مورد ادعا و یه استعلامی بکنید تا بدونید که این موسسات دو شاهی هم اعتبار ندارند! دکترای افتخاری هم میدهند!
سلام

لطفا از این گروه بیشتر بنویسید
خیلی از مردم درگیر کلاسهای این فرقه شدند و فکر می کنند راه درست را انتخاب کرده اند .
بعضی از دوستان من الآن از مشکلات روحی پیش اومده و آثار بد آن کلاسها دارند رنج می برند .
چرا مردم را آگاه نمیکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
متاسفانه فردی که مستعد جذب شدن در این گروه ها باشد، چشم و گوشش برای شنیدن حقایق مستدل بسته است!
خدا رحم کرد که همشهری نبود وگرنه انواع کیهان و کیهان رنگی و کیهان تصویری و کیهان سایبری صدایشان به آسمان رسیده بود
شما فقط یک طرفه به قاضی می رید .کمی محققانه به مسائل نگاه کنید .دیکه دوره سفسطه بازی گذشته و مردم به اگاهی های زیادی رسیده اند .پس بهتره از دروغ پردازی ها بپرهیزید وگرنه جهنم در انتظار تک تک شماها خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
به به! نگاه محققانه! وعده ی جهنم! استاد اعظم!
بنظر ميرسد كه تابناك هم ساده انديش است و يا خودش را به كوچه علي چپ زده است. روزنامه دولت از دولت رهنمود مي گيرد و اين آگهي را مي دانسته اند كه براي چه مي زنند. شايد در اني اگهي رمزي هم هست كه نمي دانيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
حتماً به تو هم محمود پول داده که اینو بنویسی آره ؟ که تابناک بده ؟
عمو جان چرا چرت و پرت می گی؟
سوبسید کاغذ و قلم کی ور می دارن تا شماها اینقدر کذب ننویسید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
عجب استدلالی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
مگه تو اینترنت هم با کاغذ می نویسن ؟
چیزی که عوض داره گله نداره!
بجای تهمت زدن و .... اقرار کنید که خطا کرده اید و به درگاه الهی توبه کنید شاید خداوند رحمن شما و اعمال و اقدامات و سوء استفاده های گذشته شما تا حال تابناکیان و .... را ببخشد.
در هر صورت این شما بودید که شروع کننده تهمت و افترا و دروغ پردازی و پشت اسلام و انقلاب قایم شدن و وا اسلاما و وا معرفتا سر دادن بودید!
توبه و استغفار کنید که هنوز دیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
آخییییی!
گور بابای طاهری ...چرا نمیگیرنش؟
پاسخ ها
مازيار
| United Kingdom |
۱۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
چون اگه بگيرنش همين شما ها مياين مينويسيد آ...ي وا...ي حقوق بشر آزادي بيان كوفت زهرمار در يه قاتل رو ميخوان اعدام كنند كلي سينه زن پيدا ميكنه چه برسه به اين يارو كه يه مشت احمق رو هم پيرو خودش كرده
خبرهای شما در خصوص عرفان حلقه مرا به یاد بچه پر رو و لجبازی می اندازد که هر چه با زبان خوش با او صحبت می کنند و دلیل و منطق بزرگ منشی به او ارائه می کنند بی ادب تر و فحاش تر می شود تا بلاخره چنان شدیدا مورد تنبیه پدر واقع می گردد به طوری که شاید برای تمام عمر معلول بی خاصیت و مترود شود. عزیزان خیلی زود دیر می شود و وعده الهی مانند خبر های شما دروغ نیست و شاید عذاب علیم و جاودانه سرکشی و غرور و برتری طلبی بزودی دامن پر کینه شما را فرا بگیرد پس از گذشتگان درس عبرت بگیرید اگر علاقه مند هستید که اهل شعور و معرفت و عقل باشید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
به به! چه شعور و معرفتی داری شما و چه استدلال هایی میکنی شما!!!!
این رشته هایی که پایه گذاری کرده یعنی چی؟؟ فرادرمانی دیگه چیه؟ سایمنتولوژی اصلا کلمه ای است بی معنی!!!! چقدر این ایران با حاله. هر مزخرفی رو چاپ می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
یکی از دوستان که مدرس ریاضی است تعریف میکرد که یکی از دانشجویان درس نخوان دوره ی فوق دیپلم بعد از کلاس به وی مراجعه کرده و گفته که استاد آیا شما کتابهای استاد طاهری را میخوانید؟ و توضیح داده که چون استاد در مورد دینامیک زیاد حرف میزنند و شما هم سر جلسه ی درس از دینامیک حرف میزنید حدس زدم که کتابهای ایشان را خوانده اید!!!!!! نتیجه ی نیمچه سوادی و عشق به ظاهر کلمات این میشود که این فرد شیاد کلمات را به هم چسبانده و اسامی شترگاو پلنگی اختراع کند!
اگر به واقع اسلام و یا حداقل های انسانی بر جامعه ی ما حاکم بود، عدم توجه این خبرگزاری به گزارشات مردمی در مورد این تهمت خبری، مسلما علاوه بر عواقب اخروی دارای عواقل شدیدا منفی دنیوی نیز بود.
متاسفانه هم اکنون در جامعه ما به اسم اسلام و آزادی همه گونه کار و تهمت شیطانی زده می شود. مسلما این تاثیر چیزی جز لقمه های حرام در وجود ما نیست که اجازه نمی دهد اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید..
به امید هدایت الهی برای شما یاران بی نام شیطان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
نه بابا؟
يادش بخير چند وقت پيش روزنامه همشهري به خاطر چاپ آگهي تا مرز بسته شدن هم پيش رفت
با سلام
متاسفانه شبکه چهار سیما هم این خبر را اروی آنتن برد. اینها 400 میلیون تومان بات صدور مدرک جعلی فرادرمانی و ... به اسم دانشکده مدیت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق از ملت کلاه برداری کردن. پیشنهاد میکنم سری به این دانشکده بزنید.
یا علی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا چرا شما اینقدر حسادت به دکتری افتخاری ایشان می کنید. مگه بقیه از کجا دکتری میگیرند
اين بار اول نيست كه روزنامه ايران سوتي مي ده اگه يادتون باشه يكبار هم با درج اگهي در خصوص مريم رجوي هم سوتي داده بود . روزنامه اي كه فقط براي درآمد كار مي كنه همينه ديگه
بیخیال آقای عزیز . حالا طفلی یه چیزی گفته . اینم مثل خیلی از چیزای دیگه که شب و روز می بینیم و می شنویم.
آقای طاهری یعنی پول اینقدر عزیز است؟ آیا اگر چند نسل تو فقط بخورند پولهای بانکی در فرانکفورت (بنام حاج خانوم!!!) تمام میشود؟ که بازهم سیر نمیشوی؟! دست از این شیطنت هایت بردار آخه همه چی تو جعلی است!! از استاد عرفان بودنت تا مهندسی دروغی ات تا پیام تبریک دهندات و ... به خدا که تو هم خواهی مرد! دست از این شیطان بردار.
همكاران رسانه اي شما در ارتباط با آگهي فقط پول را مي شناسندضمناهمكاران رسانه اي بايد بدانند دكتري افتخاري و ... مختص مسئولين مي باشد
با سلام
درج این اخبار در سایت به نوعی روی انتن نگهداشتن انها می باشد. بهتر است روشهای دیگری برای مقابله با انها اتخاذ شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
مثلا؟
تابناك جون! چرا با اين طاهري عداوت داري؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
عداوت؟ من در عجبم از نهادهای قضایی کشور که پیگیر کلاهبرداری های این شیاد نمیشوند! اگر تابناک یا رجا نیوز یا کلمه یا هر رسانه ی دیگر که ادعای رسالت خبری دارد دنبال این مساله را به جد گرفت و از موج سازی طرفداران بیمطالعه ی این شیاد نترسید، باید دستش را بوسید!
ای ول تابناک ! اینو خوب اومدی !
آقاي تابناك مي دونم كه اين كامنت را نمي زاري ولي ياد قياكت بيفت وقتي كه چهره حقيقي آدمها برملا بشه استاد طاهري هرگز خودش را دكتر معرفي نكرده بلكه دانشگاههاي معتبر چند كشور همسايه به او دكتراي افتخاري داده اند ضمنا اگر من فردا تو يك روزنامه اي خطاب به شما آگهي تبريك چاپ كردم مسئول محتواي آن من هست يا شما ؟ قدري به اخلاق پايبند باشيم براي دنيا و آخرتمون خوبه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
متاسفم برای بیسوادهایی که چشم و گوش بسته دنبال یک شیاد راه افتاده اند! بیسوادهایی که حتی نمیدانند که موسسه ی معتبر یعنی چه!
نظر من اينه كه منافقيني چون شما كه بين مردم جامعه كذب و دروغ را رواج ميدهند بروند بميرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
مریدان این آقا چقدر باادبن !!
امام علی (ع) می فرمایند :
الناس اعداء ماجهلوا
مردم دشمن چیزهایی هستند که نمی دانند
چرا شما تابناکی ها نسبت به علم فرادرمانی که تجربه آن را داشته ام و با اعتقادات مذهبی وتعالیم آسمانی ما هم تاحدی سازگار است دشمنید؟
مگر در عزاداری امام حسین تحریف ها وانحرافاتی وجود ندارد؟ مگر در همین مکان جمکران خرافه هایی وجود ندارد؟
اما مقدسات در هر دین و آیینی می توانند مورد سوء استفاده قرار گیرند
مدیر پایگاه دوست عزیز کجا چنین مجوزی داده شده است که چون در فلان بخش از مراسم یا آیین های ما تحریفاتی وجود دارد پس باید چشم بر هر انحرافی بست و از آن دم نزد. در مورد آن تحریفات هم ما بارها و بارها مطالبی نگاشته و به آنها متعرض شده ایم.
پاسخ ها
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
آفرين تابناك كه متعررررض !! شده اي ...
بازم بهشون تعرررض !! كن ...
يه كمي هم پارسي سخن بگو ...
نميدونم اين دشمني شما با انديشه عرفان حلقه از كجا ناشي ميشه ولي جالبه كه شما خبر خبرگزاري افتاب با اون همه طول و تفصيل رو نديده ميگيريد ولي به يه تبريك كوچك اينطور ايراد مي گيريد .
توضيحا عرض كنم سومين دكتراي استاد طاهري از سوي اكادمي بين المللي اكو انر‍‍‍ژ كه مقبوليت جهاني داره صادر شده .
تورو خدا يه كم صادقانه تر و بدور از حب و بغض برخورد كنيد.
مدیر پایگاه علی آقا این مطلب دشمنی نیست بلکه واقعیتی است که امثال شما به دلیل خوش خیالی به آن اعتقاد پیدا کرده اید و معلوم نیست چرا همچنان با وجود این همه شواهد مبنی بر کلاهبرداری و انحرافی بودن این فرقه باز هم واقعیت را نمی پذیرید. ضمنا بهتر است یک بار معنای دکترای افتخاری را مرور کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
آکادمی اکوانرژی اعتباری بین المللی دارد؟ اوتور کیشی! حتماً به سایت این مرکز معتبر (!) مراجعه کنید تا حالتان رسماً بهم بخورد از این مرکزی که در حد یک دفتر دو سه نفره است و ایمیل جیمیل گذاشته اند!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
اين كه ميگي امثال شما آزارم ميده ...
سلام . سايت عزيز در سايت تابناك من به شما ارادت دارم ولي فكر نمي كردم چشم بسته و بدن بررسي اين مطالب را بنويسيد.
1- آقاي طاهري در تركيه درس نخواندن و مدرك دكتراي ايشان توسط آكائمي كشور آذربايجان اهدا شده.
2- همانطور كه مي بينيد دكتراي افتخاري گفتند و اين دكترا بر اساس تحقيقاتي كه انجام شده اهدا شده است.
3- اگر شك داريد به سايت آن دانشگاه معتبر مراجعه كنيد .
4- هيهات كه دانشمندان ديگر كشورها ما را بيشتر از خودمان قبول دارند . البته اگر شما علم و پيشرفت آنها را قبول داشته باشيد.
خداوند چشم همه ما مسلمانان و غيره مسلمانان را بينا نمايد .
مدیر پایگاه انشاءالله
از روشنگری شما سپاسگذاریم
جهت اطلاع ، بهتر است بدانید یکی از همکاران و دوستان نزدیک این فرد کلاهبردار به نام آقای دکتر ... که نقش موثری در تشکیل جلسات و فعالیتهای این فرد داشته و عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه ا... بود و یک ونیم سال قبل به دلیل تخلفات فراوان از ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران برکنار شده بود متاسفانه بدلایل نامعلوم!!! هنوز عضو هیئت برد تخصصی گروه مدیریت وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی بوده و در گروه مدیریت دانشگاه آزاد نیز تدریس مینماید وشنیده شده که کماکان به اغفال دانشجویان و کشاندن آنها به این محافل مشکوک مشغول است و دفتری را در سعادت آباد برای انجام کارهای کثیف خود و تحت لوای یک شرکت پزوهشی و تحقیقاتی دایر کرده است و همچنین یکی دیگر از یاران همین آقای دکتر به نام دکتر ... که قبلا مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی بوده و بدلیل انواع تخلفات گسترده و همکاری با فتنه گران از سمت خود برکنار شده بود ، ایشان نیز باز بدلایل نامعلوم!!! ، چند ماهی است با ابلاغ رئیس سازمان مناطق آزاد به عنوان رئیس بیمارستان کیش منصوب شده اند. خلاصه این داستان خیلی فراتر از این حرفها است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
حالا شما این همه اطلاعات موثق رو از کجا آورده اید؟
باز هم شیطنت؟!
دانشجوی دکترای مدیریت دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
بنده در جلسه ای که آقای مثلا مهندس طاهری (که الان دکتر شده) شرکت کردم و در همان اول جلسه از صحبته ای ایشون متوجه شدم که کلاهبرداری بیش نیست چون هر سوالی که از ایشون می دش، می گفت باید در کلاسهای من شرکت کنید تا براتون توضیح بدم و از این جور بازاریابی ها...
ولی درمورد آقای دکتر توفیقی شناخت کامل دارم (بیش از 5 سال دانشجوی ایشون بودم) و می دانم که چقدر دلسوز است و دقیقا به همین دلیل دلسوزس دشمنان خیلی زیادی دارد. ایشون در همه حال طرف دانشجو و کارمندان را می گرفت و جلوی خیلی ها می ایستاد و حسود هم کم نداشت.
ممکن است این آقای عابدی هم یکی از آنها باشد.
ضمنا تابناک جان، شما که تا چند ماه پیش به خود اجازه نمی دادی که نام طاهری را در سایت بگذاری، چطور شده که الان اجازه می دهی در نظرات کاربران نام کسی برده شود و آبروی او برود؟ شما مسئول محتوای سایتتان هستید.
با تشکر
با سلام و تشكر از شما اين فرقه كه خود را عرفان حلقه و فرادرماني يكي از شاخه هاي ان است معتقد هستند شيطان موجود محترمي است و بايد به او احترام گذاشت و در كلاس هاي خود شيطان را عامل هدايت ميدانند و ميگويند وقتي شخص گناهي مرتكب ميشود شيطان او را از گناه خود آگاه ميكند . همين افكار شيطاني نشان از خطرناك بودن اين فرقه دارد.اميدوارم اين جنود شيطان هر چه زودتر دستگير شوند انشاء الله
براي تابناك و رسانه هاي مشابه و ساير منتقدين كه در درج اينگونه اخبار همتي غير الهي دارند...... آلوده نفاق نشوید و از نفاق بپرهیزید. منافق بر ضد احد واحد عمل می‏کند پس در خود پاره پاره می‏شود. منافق از کافر هم بدتر است. روح منافق از هم گسیخته و ضربه نفاق بیش از هر کس دیگری و پیش از آن، اول بر خود او وارد شده...
تابناک در نهایت غرض ورزی به بیان این مساله پرداخته است. با این همه دغل کاری در کارتان به هیج کچا نمی رسید . خوشحالم که نگارنده جواب ها از سوی تابناک به حدی از کوره در رفته است که در جواب هایش آشکار است. شاید ارتزاق نان به نرخ روزخوهایی مثل تابناک هم از این طریق است. به امید آن که روزی تان حلال باشد نه از راه نیرنگ و دغل.
یاران بی نام شیطان در تابناک به جای اینکه خودتون دور هم چند تا نظر نقطه دار با مزه بدید، لطف کنید یک کم هم نظرات مستدل و منطقی دوستان آشنا به فرادرمانی را منتشر کنید.
آدم نمیدونه که به ساز کی برقصه کی راست میگه ،کی دروغ چه کاری بی عیب ونقصه؟
با سلام
بله آقای دکتر شهرام توفیقی خانم دکتر توران و دکتر محمودرضا گوهری تیم ریاست دانشکده مدیریت بودند و به این آقا اجازه دادند در دانشکده مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران کلاس برگزار کنه و از اسم وآرم دانشکده سواستفاده کنه هیچ کس هم پیگیر قضیه نشد! حتی حراست دانشگاه هم برخوردی نکرد!
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِنْدَ اللَّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِینَ لَا یعْقِلُونَ
بدترین جنبندگان نزد خدا، افراد کر و لالی هستند که اندیشه نمی‌کنند
«الأنفال/22»
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان تابناک باید عرض کنم بنده هم مثل شما یکی از منتقدان سرسخت آقای طاهری هستم و حداقل هرروز با تعدادی از شاگردان ایشان در بحث می باشم. ولی دوستان انتقاد همیشه باید منصفانه باشد. وقتی با داشتن این همه موذن خوش صدا ، اذان با صدای آقای طاهری از شبکه سوم سیما پخش می شود و وقتی خبر اعطای مدرک دکترا به ایشان از اخبار علمی و فرهنگی سیما پخش میگردد و وقتی مهم تر از همه بعد از چند ماه ایشان از زندان آزاد میگردد و دیگر اتهامی متوجه وی نمی باشد خب این بسترمناسبی میگردد تا شاگردان ایشان با توسل به منابع داخلی و خارجی صحبت از حقانیت خود و جذب افراد بیشتر نمایند.
سوالی که اینجا مطرح میگردد این است که : اگر این آقا اینقدر مهم است که اعطای مدرک دکترا به وی میبایست از رسانه ملی پخش گردد پس چرا علت بازداشت وی بدون ذکر نام و تنها در یک خط از رسانه ملی پخش و آزادی وی نیز بدون پاسخ مستدل میماند تا بستر برای فعالیت مضاعف نامبرده فراهم گردد.
بنده شخصا آقای طاهری را به عنوان ارائه دهنده نوعی عرفان کاذب در کنار موضوعی به نام فرادرمانی میشناسم به گونه ای که ایشان فرادرمانی را سپر نوعی جنگ نرم اعتقادی به نام عرفان حلقه قرار داده است. تا به وسیله آن یک عرفان خود ساخته که ترکیبی از قلیان فکری نامبرده از افکار مختلف میباشد را صرف نظر از مبانی اعتقادی جامعه ( البته با ظاهری فریبنده و اعتقادی)
به آن تزریق نموده و گسترش دهد.فقط سوالی که اینجا پیش می آید این است که واقعا آقای طاهری که تحصیلاتش در رشته الکترونیک بوده چگونه توانسته گوی سبقت را از این همه اساتید دینی برباید و عرفانی ایرانی اسلامی به جامعه ارائه دهد واقعا با کدام پشتوانه دینی؟ حداقل برای خود من سوال است.
همه ما میدانیم در خیلی از کشورهای دنیا با کمترین هزینه میتوان دکترا گرفت و نمونه آن را سالیان گذشته حتی در بین مسئولین مملکتی هم دیدیم ولی بحث من چیز دیگری است اعطای دکترای افتخاری به گونه ای مصونیت از اتهام در اذهان ایجاد میکند . به گونه ای که دیگر نمیتوان به فرد مورد اتهام ، اتهام دیگری را هرچند به صورت آشکار باشد وارد نمود .برای اثبات این مطلب باید بگویم که بزرگترین دشمن حکومت و فکر شیعی در دنیا رژیم غاصب و جعلی اسرائیل میباشد که در کشورهای دنیا مخصوصا در کشورهای شمالی ایران صاحب نفوذ است .به گونه ای که کشور آذربایجان تحت تاثیر همین نفوذ ورود دختران محجبه به مدارس را ممنوع اعلام نمود. خب حالا اعطای دکترا به فردی که یکی از سرداران جنگ نرم اعتقادی است ( به نظر بنده )آنهم در جهت تضعیف مذهب تشیع در دو کشور آذربایجان و ارمنستان (و یا هر کشور دیگر) که تحت نفوذ این رژیم جعلی است به نظر شما آیا سندی کاملا محکم میتواند باشد یا به گونه ای حمایت از انحراف فکری است؟
به نظر من فتنه فتنه است چه سیاسی چه اعتقادی . فتنه باب و عبدالوهاب همچنان در سرزمینهای اسلامی قربانی میگیرد و علیرغم محکوم شدن از طرف شیعه و سنی همچنان پایبند به انحرافات فکری خود هستند .
نظر بنده این است که اگر افکار این آقا بر پایه اصول و ارزشهای دینی است پس نگاشتن همچین اخباری عداوت است و شایسته توبه . ولی اگر این آقا قصد ایجاد انحراف دارد شایسته و بایسته است که با ایشان برخورد اسلامی گردد تا فتنه اعتقادی ایشان برملا شده و آتش آن هر چند ناچیز باشد خاموش گردد.
در پایان اینکه با وجود بر مسند نشستن آیت الله لاریجانی در ریاست قوه قضائیه پرونده های مهمی در همین چند ماهه مختومه شد که نقل محافل و رسانه ها بود که ان شاءالله این نیز به خیر بگذرد.
وَأَنَّ هَذَا صِرَاطِی مُسْتَقِیمًا فَاتَّبِعُوهُ وَلَا تَتَّبِعُوا السُّبُلَ فَتَفَرَّقَ بِكُمْ عَنْ سَبِیلِهِ ذَلِكُمْ وَصَّاكُمْ بِهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
این راه مستقیم من است، از آن پیروی کنید! و از راه‌های پراکنده (و انحرافی) پیروی نکنید، که شما را از طریق حق، دور می‌سازد! این چیزی است که خداوند شما را به آن سفارش می‌کند، شاید پرهیزگاری پیشه کنید!»
«الأنعام/153»
آقای تابناک!
مگه شما وزارت اطلاعاتی که این چیزا رو دنبال میکی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی