بازدید 20369

توطئه ابلیس سیاه برای دختر دانش‌آموز

آن روز از مدرسه تعطیل شدم و به سمت خانه می‌رفتم، ناگهان مردی سر راهم قرار گرفت، بارها او را در حوالی مدرسه دیده بودم. آن مرد سد راهم شد و گفت که مرا با پسری دیده است. می‌گفت چرا با پسر نامحرم صحبت کردی؟ من هم ترسیدم و گفتم من به خدا با کسی صحبت نمی‌کردم.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۶ 28 December 2010
قدس: ابلیس فراری، سناریوی سیاه ربودن دختر دانش‌آموز را کلید زد.

دختر 14 ساله در بین آ‌لبوم مجرمان، چهره یکی از تبهکاران سابقه‌دار را شناسایی کرد که ماموران در تعقیب وی هستند.

راز پرونده ابلیس فراری زمانی فاش شد که پدر یک دختر 14 ساله، 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری به کلانتری 129 جامی مراجعه کرد و خبر از ربوده شدن دخترش هنگام بازگشت از مدرسه داد.

وی گفت: 2 روزی می‌شد که دخترم بشدت مضطرب و نگران بود. مرتب گریه می‌کرد. فکر می‌کردم در مدرسه برایش اتفاقی افتاده است. مادرش می‌گفت با همکلاسیانش درگیر شده و معلمش تنبیه‌اش کرده است تا اینکه خاله‌اش راز عجیبی را فاش کرد.

وی گفت: دخترم با خاله‌اش تماس گرفته و مدعی شده بود که در راه مدرسه پسر جوانی در نقش پلیس او را ربوده و تسلیم خواسته شوم خود کرده است. وقتی همسرم با گریه ماجرای ربودن دخترم را برایم تعریف کرد،‌ بهم ریختم و برای شکایت به کلانتری آمدم.

پس از طرح ادعاهای پدر این دختر 14 ساله، پرونده برای رسیدگی و افشای حقیقت به شعبه اول دادسرای منیریه تهران فرستاده شد و با دستور بازپرس مکرمی، تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی پایتخت ماموریت یافتند تا متهم پرونده را شناسایی و دستگیر کنند.

در نخستین شاخه از بررسی‌ها، دانش‌آموز 14 ساله برای بازجویی و تحقیق به دادسرا احضار شد.
این دختر 14 ساله با گریه به بازپرس مکرمی گفت: آن روز از مدرسه تعطیل شدم و به سمت خانه می‌رفتم، ناگهان مردی سر راهم قرار گرفت، بارها او را در حوالی مدرسه دیده بودم. آن مرد سد راهم شد و گفت که مرا با پسری دیده است. می‌گفت چرا با پسر نامحرم صحبت کردی؟ من هم ترسیدم و گفتم من به خدا با کسی صحبت نمی‌کردم.

وی ادامه داد: فکر کردم آن مرد پلیس است، بعد با عصبانیت گفت که حتما مواد همراهم است. گفتم به خدا من معتاد نیستم. آن مرد به بهانه اینکه می‌خواهد مرا بازرسی کند به داخل کوچه خلوتی برد. بعد فریاد زد که به ساختمان نیمه‌کاره بروم. در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. من هم گریه کردم و به او التماس می‌کردم که کاری با من نداشته باشد. می‌گفت اگر به کسی حرفی بزنم مرا به مدیر مدرسه لو می‌دهد و اخراجم می‌کنند. ترسیده بودم و جرات نمی‌کردم این ماجرا را برای پدر و مادرم تعریف کنم. 2 روز بعد وقتی دوباره او را حوالی مدرسه دیدم، دوباره به سراغم آمد. راهم را تغییر دادم و به خانه آمدم. بعد با خاله‌ام تماس گرفتم و موضوع را برای او گفتم. او هم مادرم را در جریان قرار داد.

پس از اظهارات این دختر 14 ساله، وی برای شناسایی متهم به پلیس آگاهی رفت و در بررسی آلبوم مجرمان سابقه‌دار پسر جوانی را شناسایی کرد. وی که پیش از این به اتهام قاچاق کالا دستگیر و پشت میله‌های زندان را تجربه کرده است، تحت تعقیب قضایی و پلیسی قرار گرفت. پلیس ردی از وی در حاشیه تهران به دست آورده و این درحالی است که ماموران حوالی مدرسه را تحت‌نظر قرار داده‌اند تا چنانچه متوجه رفتارهای مرموز پسر جوانی شدند وی را دستگیر کرده و راز پرونده فاش شود.

تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل