بازدید 29766
بر پایه شنیده های جدید؛

فرزاد جمشیدی، گزینه جدید سازمان ملی جوانان؟

اما برخی شنیده ها، ماجرای لغو مراسم تودیع و معارفه را به گونه دیگری روایت می کند؛ نخست این که، نزدیکان «بذرپاش» می گویند او مصمم بوده است در مراسم یاد شده شرکت نکند و دوم آنکه، خانم «ترکستانی»، جدای از موضوع بیماری با مخالفت خانواده خود برای پذیرش این حکم روبه رو شده و بستری شدن روز گذشته اش تا اندازه ای مرتبط به این موضوع نیز بوده است. به هر روی...
کد خبر: ۱۳۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹ 27 December 2010
شنیده‌ها حاکی است که با «فرزاد جمشیدی»، مجری توانمند سیما، به عنوان گزینه جدید ریاست سازمان ملی جوانان صحبت شده است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که قرار بود روز گذشته مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان ملی جوانان، با حضور دکتر «احمدی نژاد» برگزار شود، به یکباره خبر لغو این مراسم بر خروجی رسانه ها قرار گرفت که لغو این برنامه، به دنبال خود شایعه های بسیاری را به همراه داشت.

برخی رسانه ها خبر دادند که خانم «فرحناز ترکستانی»، شخص جانشین «مهرداد بذرپاش»، که حکم وی نیز از سوی رئیس جمهور امضا شده است، به علت بیماری نتوانسته در مراسم حضور پیدا کند و به همین دلیل، مراسم برگزار نشده است.

در همین حال، برخی حتی از بستری شدن وی در بخش مراقبت های ویژه خبر دادند. البته موضوع بیماری خانم «ترکستانی» چیز جدیدی نبود، زیرا در جنجال عزل «بذرپاش» و انتصاب یکباره «ترکستانی» که به عنوان معاون وزیر بهداشت و درمان در حال فعالیت است، به نقل از ایشان مطرح شد که وی به سبب همین بیماری، قادر به انجام وظیفه در پست جدید و به دنبال آن، پذیرفتن حکم آقای «احمدی نژاد» نیست؛ البته موضوع «پذیرفتن» یا «نپذیرفتن» حکم صادره از سوی خانم «ترکستانی»، سوژه جنجالی بود که چند روز گذشته در بالاترین اخبار رسانه های داخلی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، اما برخی شنیده ها ماجرای لغو مراسم تودیع و معارفه را به گونه دیگری روایت می کند؛ نخست این که، نزدیکان «بذرپاش» می گویند او مصمم بوده است در مراسم یاد شده شرکت نکند و دوم آنکه، خانم «ترکستانی»، جدای از موضوع بیماری با مخالفت خانواده خود برای پذیرش این حکم روبه رو شده و بستری شدن روز گذشته اش تا اندازه ای، مرتبط به این موضوع نیز بوده است.

اما ماجرای تغییر و تحولات سازمان ملی جوانان، بدینجا پایان نمی یابد؛ پس از زمزمه «نپذیرفتن» حکم صادره از سوی «احمدی نژاد» از سوی «فرحناز ترکستانی»، برخی منابع از جانشینی «محمدجعفر بهداد»، معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری و از چهره های نزدیک «مشایی» برای تصدی ریاست سازمان ملی جوانان خبر دادند؛ موضوعی که به سرعت از سوی «بهداد» تکذیب شد.

اما شنیده‌های «تابناک»، حکایت از آن دارد که از دفتر یکی از نزدیکان آقای رئیس جمهور با «فرزاد جمشیدی»، مجری برنامه های مذهبی تلویزیون، تماس گرفته و از وی خواسته اند تا برای پذیرش این مسئولیت، خود را آماده کند.

در همین حال، گفته می شود، روند انتخاب رئیس جدید سازمان ملی جوانان همچنان تا چهارشنبه که قرار است روز معارفه و تودیع باشد، ادامه دارد و این احتمال قوت گرفته است که مسافر طبقه 14 پلاک 77 کوچه سایه در خیابان آفریقا «جردن»، شخص دیگری جز «فرحناز ترکستانی» باشد.

گفتنی است، «فرزاد جمشیدی»، متولد خرداد ماه  1349 در تهران، دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است. جمشیدی که سال ها پیش کار نویسندگی به ویژه در حوزه های ادبی، دینی و دفاع مقدس را آغاز کرده است، بیش از پانزده سال سابقه همکاری با صدا و سیما و همچنین سابقه رياست دفتر هماهنگي و سازماندهي مجريان سيما را هم در کارنامه خود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۳
اینقدر قحط الرجال شده یعنی؟ منم هستما.
با تمام احترامی که برای این دوستان قائلم، می گویم: واقعاً متاسفم که در چنین مواردی به تخصص و تجربه هیچ بهایی داده نمی شود. باور کنید انسانهای متخصص زیادی در این مملکت وجود دارند که می توانند به صورت تخصصی عمل نماید. قحط الرجال که نیست. آخر مگر این آقای جمشیدی که البته بسیار با اخلاق هم هستند چه تخصص و چه سوابقی دارند که برای این پست پیشنهاد شوند. و در ضمن از ایشان لایق تر هم نیست. البته از دولت آقای احمدی نژاد که به یکباره آقای علی آبادی را از مسئولیت ورزش به وزارت نیرو پیشنهاد می دهد، این قبیل کارها بعید نیست.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
به نظر شما رئیس این سازمان باید در کدام تخصص درس خوانده باشد؟
ايشان مجري توانايي هستند لكن گزينه مناسبي براي كار نيستند.
بنده بی مقدار با 2 تا فوق لیسا نس بیکار تشریف دارم ...بعد از ما بهترون دیگه از پست و مقام اضافی کارشون به بیمارستان می کشه..... عجب !!! عجب صبری خدا دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
جفت مدرکت رو میخرم .. چند ؟
یعنی کسی که خوب اجرا می کنه مدیریت هم بلده؟
ایشون توانمند هستند ولی نگفتید در چه زمینه ای؟قضیه دومیلیارد کامنت رو که یادتونه؟
اگر ایشون رییس سازمان جوانان بشه یهو میاد می گه امسال 500 میلیون جوان ایرانی از برنامه های این سازمان استفاده کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
به به ! همینش خوبه .
امیدوارم که دکتر جمشیدی مرتکب این اشتباه نشه، حیفه ایشون مثل باقی دوستان به لجن کشیده بشه
پاسخ ها
mosafa
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
امیدوارم آقای جمشیدی صرفنظر از اینکه توان این کار را دارد یا ندارد فریب باند طالب قدرت را نخورد. شما تا سالها میتوانید به مردم خدمت کنید ولی با قبول این مسؤولیت 4 روز دیگه آقای مشایی خبر میده که شما استعفا دادی ولی خودت داغی خبرنداری! یه انگی هم میچسبونن که دیگه سحرها مردم بجای اینکه موقع دیدنت خوششون بیاد دیگه حزصله ات رو ندارن. وارد بازی قدرت طلبها نشو برادر!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
جنابعالي؟؟
مجری توانمند !!! چه ربطی به کار ما جوانها دارد ؟؟؟؟؟
بابا این سازمان رو جدی بگیرید
چه شودددددد . واقعا قحط الرجال شده این دولت فخیمه
به نظرم آقای جمشیدی با توجه به کارنامه درخشان و به ویژه تجربیات زیادی که در خبر به آنها اشاره شده، یعنی رياست دفتر هماهنگي و سازماندهي مجريان سيما، واقعاً لایق این پست هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
شما خود آق فرزاد نیستی؟!
گیرم که یکی دیگه بیاد. چه فرقی به حال سازمان داره؟
اصلا این سازمان چه کار ریشه‌ای واسه جوونا کرده.
تعطیلش کنین جاش سالن ورزشی بزنین درآمدزا هم خواهد بود.
من هم با نظر علی موافقم. تعطیلش کن بره بابا. پولش رو هم بخورن نوش جونشون. ما که بخیل نیستیم فقط مردم رو علاف نکنن.
من فقط يك سوال دارم صداوسيما چه ربطي به سازمان ملي جوانان داره،واقعا يك متخصص اينكاره تو كشور نداريم؟؟؟؟
به نظرم اقای جمشیدی بهتره خودشو وارد این بازیا نکنه.خیلیا هنوز ایشون رو خوب مدونن.اماشاید ورق برگرده
ببخشید من یک جوانم اما نمی دونم واقعا کار سازمان ملی جوانان چیه ؟! تعجب نکنید. بخدا نمی دونم و آثاری ازش تو اجتماع و بین جوونها نمی بینم!!لطفا یکی برام توضیح بده. ممنون
آقا تو رو امواتتون این بنده خدا رو قاطی این بازی هاتون نکنید.
اقا این سازمان چی هست؟ کجا هست ؟ کارش چی هست؟
خداییش من فقط اسم این سازمان رو در تلوزیون شنیدم!!!
می شه بگید، یعنی چی؟!
اصلا سازمان ملی جوانان وظیفش چیه یک نهاد بیخود
اوضاع مملکت خیلی باحاله به خدا ... یاد فیلم آلیس در سرزمین عجایب افتادم...
آقا! نانوای محل ما هم آدم توانمندیه‌ها!
به آقایانی که شتابزده سعی در انتخاب رییس برای این سازمان فوق العاده استراتژیک و بسیار کلیدی !!! دارند عارضم که : این ره که می روید جانا به ترکستان است !!
افسوس که بیهوده فرسوده شدیم!!!!!!

این رفت و آن آمد حالا که چه؟؟؟؟؟؟؟؟
این سازمان جوانان چه گلی به سر جوانان زده یا قراره بزنه؟ به عنوان کشوری که دارای اکثریت جوان در جمعیت است آیابقیه سازمانها و وزارتخانه ها و دستگاهها مربوط به جوانان نمیشونند و قرار است این یکی جور همه را بکشد؟
کارکرد این سازمان همش شده شوی تبلیغاتی "میخوام میخوام" دولت برای برای جوانان. همش شده شوی تبلیغاتی جشن و سمینارهای دهن پر کن برای جوانان که سودش به جیب پیمانکاران، افتخارش نصیب دولت و حسرتش نصیب جوانان میشه. این سازمان تا به حال به چند درصد از جوانان این مملکت خدمات به درد به خور و همه جانبه ای را ارائه داده؟ حتی اگه به همه جوانان به طور یکسان یه جفت جوراب، یا یک هفته کمک هزینه تحصیلی اعم از مدرسه یا دانشگاه داده بودند عملکردشان مثبت تلقی میشد.
برین یه آقارضا مارمولک برای ریاست این سازمان پیدا کنید تا حرف جوانان رو بفهمه. برای جوانان امکانات فضانوردی تهیه کنه و اونا رو اهلی کنه!
اين سازمان چه كاري واسه جونا كرده ؟
اصلا بودو نبوداين سازمان مهم نيست چه برسه به رئيسش
اين پست اضافي و بي معني است حذفش كنيد بهتره. سازمان ملي جوانان يعني چه
خبر نگاری چه ربطی به رئیس سازمان جوان ملی دارد می خواد چه کاری برامون انجام بده می خواد مشکلات جوانان را گزارش بده
با این عزل و نصبها دیگر برای کسی انگیزه نمی ماند که بخواهد پستی را قبول کند .. چون نمیداند چقدر قرار است در این پست باقی بماند تا بتواند برنامه ریزی کند
عجب صبری خدا دارد
براي كوچك شدن دولت و استفاده از افراد موجود متخصص در دل وزارتخانه هاي موجود براي جوانان درگير در آن بحث ساز و كاري متناسب در نظر گرفته شود . براي مثال جوانان وزارت علوم مسائل متفاوت از جوانان وزارت كار دارند يك سري مسائل عام براي همه جوانان نياز به اين دستگاه عريض و طويل ندارد
بازي جالبيه ها دوستان بهداد به هر بهانه اي از بهداد خبر مي دهند كه اين رفيق مشايي امروز و شاگرد شريعتمداري ديروز رو بورس باشدالبته تهيه كننده كتاب جنجالي محراب توليد كه برخلاف شنيده ها همچنان مورد حمايت محرابيان است هم سوژه خوبي براي جوانان است كه راه ترقي را عملا يادبگيرند!!!!
دو باره همان بذر پاش را بگذارید مگر چه کار کرده بود مراسم تودیع و اینها هم نمیخواد یک کم صرفه جوئی کنید . کرمان
خوش بحال جوناي امروز
آقا سازمانی که بود و نبودش هیچ فرقی نداره و فقط واسه بعضیا نون دونیه که دیگه اینقدر دعوا نداره. ما که جوونیم نفهمیدیم نقش این سازمان واسه ما چی بوده.
واقعا نحوه انتخاب مسئولین خیلی جالب و تاسف بر انگیزه. خدایا کی بشه ما هم از این مملکت بریم راحت شیم
با احترام به آقاي جمشيدي، توانايي در اجرا يك بحث است و توانايي در مديريت يك سازمان دولتي بحثي ديگر
قراره یک نفر مسئول شه دیگه! دور هم جمع بشن حالا چه فرقی می کنه کی باشه ، از خوبه شروع می کنند نشد نفر بعدی ... همه خوبن،نه؟
تخصص گرایی یعنی این مجری چند جشنواره سازمان ملی جوانان می شود معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان
خدابخیرکند
افراد ی که رییس بشن زیاد داریم ولی رییس مسئول کم داریم
میشه از تابناک بپرسم این شنیده هایی که تو همه خبراتون ازشون اسم برده میشه، کیا هستن؟
خب بگین ما هم آشنا بشیم

.... تابناک روی خط شایعه ...

جذابیت و جذب مخاطب با چه قیمت؟
فرزاد آدم باحاليه .
ببینم این پستو به حراج گذاشتند؟؟؟
اگر آقاي جميشيدي برود آنجا آلوده سياست شده و از چشم همه افتاده و سحرهاي ماه رمضان سياسي و بي مزه خواهد شد.
بنظر من فرزاد خان ميتونه گزينه مناسبي باشه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس