بازدید 17139
۶

چند فراز مهم تاریخی در مختارنامه این هفته

«قسمت جدید سریال مختارنامه شامل چند حادثه و فراز مهم داستانی و تاریخی است. رویارویی سپاه امویان به فرماندهی «حصین بن نمیر» با سپاه مکه به فرماندهی مختار یکی از بخش های مهم این قسمت است که در آن «آیدین خطایی» یکی از قوی ترین مردان در نقش «فارس یل یل» یکی از سرداران سپاه اموی مقابل دوربین رفته است. در این بخش جلوه های ویژه برای خلق داستان به کار گرفته شده است».
کد خبر: ۱۳۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۹ 27 December 2010
جمعه این هفته دهم دی ماه سریال مختارنامه به بخش های حساسی از روایت داستان خود می رسد. بخش هایی که پیش از آن «داوود میرباقری» کارگردان سریال در توصیف آن گفته بود: « 13 قسمت نخست این سریال مقدمه چینی است و از قسمت چهاردهم به بعد در این سریال مخاطبان ضمن آشنایی با نحوه شکل گیری قیام مختار با ابعاد مختلف یک سریال سنگین و سخت تاریخی مواجه خواهند شد».

به گزارش تابناک «رضا استادی» مدیر روابط عمومی این سریال تلویزیونی با اعلام این خبر گفت: « در این قسمت مخاطبان شاهد بخش های جذابی از بازی «سیامک اطلسی» در نقش حصین بن نمیر خواهند بود.

«مسعود ولد بیگی» طراح چهره پردازی سریال نیز در این قسمت در نقش « نجده بن عامر» سردسته خوارج مکه ایفای نقش می کند و بازی «مجید علی اسلام» در نقش منذر نیز در سریال مختارنامه به پایان می رسد. منذر کوچک ترین برادر زبیریان است».

استادی درخصوص برخی صحنه های خاص این قسمت از مختارنامه نیز گفت:«قسمت جدید سریال مختارنامه شامل چند حادثه و فراز مهم داستانی و تاریخی است. رویارویی سپاه امویان به فرماندهی «حصین بن نمیر» با سپاه مکه به فرماندهی مختار یکی از بخش های مهم این قسمت است که در آن «آیدین خطایی» یکی از قوی ترین مردان در نقش «فارس یل یل» یکی از سرداران سپاه اموی مقابل دوربین رفته است. در این بخش جلوه های ویژه برای خلق داستان به کار گرفته شده است».

مدیر روابط عمومی سریال مختارنامه با اشاره به نمایش «حمله سپاه اموی به مکه» به عنوان یکی از نقاط عطف این قسمت از سریال مختارنامه گفت:« در این قسمت حمله امویان با منجنیق به کعبه و آتش گرفتن کعبه با جزئیات بسیار به تصویر کشیده می شود. این صحنه ها جزو بخش های مهم و حساس سریال مختارنامه است که بیشترین وقت و انرژی صرف به تصویر کشیدن آن در ابعاد و شکل واقعی شده است».

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حالا که چی جلو جلو داستان را لو میدین؟
واقعا دمشون گرم با اين سريال
واقعا دمشون گرم با اين سريال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان