بازدید 127738

تصاویر دست دادن زنان نقاب دار با وزرا!

براى چندمين بار پياپى شاهد دست دادن وزیر فرهنگ به عنوان یکی از مقامات ارشد حکومت عربستان با زنان نامحرم به اصطلاح محجبه در یک جشن بوده ايم. در اين جشن وزير فرهنگ با دعوت از چهره هاى سرشناس رسانه که اغلب مجريان زن برنامه هاى تلويزيونى بودند، با فشردن دست آنان، از آنها تقدير به عمل آورد.
کد خبر: ۱۳۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰ 18 December 2010
عربستان سعودی کشورى است که بنا به افراط دينى وهابيون، رانندگى، کار کردن و حضور زنان در فعاليت‌هاى اجتماعى در این کشور ممنوع به شمار می‌رود.

مقامات عربستانی با گرفتن ژست ایمان و تقوا، آزادی زنان را از چارچوب دینی که خداوند متعال آن را در قرآن کریم تعیین کرده نیز محدودتر می‌کنند، اما در همین حال با رفتارهای عجیب نشان می‌دهند و ثابت می‌کنند که ایمان و تقوایی که دارند تو خالی و ظاهری است.

به گزارش شیعه آنلاین، در همین راستا و براى چندمين بار پياپى شاهد دست دادن وزیر فرهنگ به عنوان یکی از مقامات ارشد حکومت عربستان با زنان نامحرم به اصطلاح محجبه در یک جشن بوده‌ايم. در اين جشن وزير فرهنگ با دعوت از چهره‌هاى سرشناس رسانه که اغلب مجريان زن برنامه‌هاى تلويزيونى بودند، با فشردن دست آنان، از آنها تقدير به عمل آورد.
نکته قابل توجه در این جشن این بود که یکی از زنان حاضر در آن، که یک گوینده سرشناس عربستانی است، عبای مردانه‌ای بر تن کرده بود که بر پشت آن یک عکس قدیمی از شاهزاده «سلطان بن عبدالعزیز آل سعود» ولیعهد عربستان سعودی چاپ شده بود.

پس کجایند اعضای مؤمن! هيأت امر به معروف و نهی از منکر وهابیت تا دست دادن این زنان نامحرم با این مردان وهابی را ببینند؟! آیا فقط بلدند که به مردم عادی فشار بیاورند و آنان را به هر بهانه‌ای در کوچه و بازار مورد ضرب و شتم قرار دهند؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار