بازدید 5065

ازدواج، بهانه كلاهبرداري از زنان مطلقه

کد خبر: ۱۳۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۶ 17 December 2010
كارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي، زوج كلاهبرداري را كه با ترفند وعده ازدواج به زنان مطلقه، از آنان كلاهبرداري مي‌كردند را در شمال كشور دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، سرهنگ حسين بيدمشكي، رييس پليس آگاهي خراسان رضوي گفت: چندي پيش دو زن ميانسال با مراجعه به يكي از كلانتري‌هاي اين شهرستان، ماموران را در جريان كلاهبرداري قرار دادند.

وي افزود: بنابر اظهارات شكات، دو نفربا سوءاستفاده از موقعيت و شرايط احساسي زنان مطلقه، با وعده و وعيد ازدواج، اعتماد آنان را جلب كرده و مبالغ 570 و 130 ميليون ريال كلاهبرداري كرده‌اند.

بيدمشكي گفت: ماموران عملياتي پليس آگاهي در ابتداي بررسي و تحقيق پيرامون اين پرونده، كليه آدرس‌ها و محل‌هاي تردد متهمان را تحت كنترل قرار داده اما سرنخ‌هاي بدست آمده حاكي از خروج متهمان از مشهد بود.

رييس پليس آگاهي خراسان رضوي تصريح كرد: با تلاش‌هاي گسترده ماموران، کشف سرنخي در پرونده و با بررسي‌هاي تخصصي بعدي، موقعيت متهمه در استان گيلان شناسايي شد.

وي گفت: كارآگاهان بلافاصله با اخذ نيابت قضايي به شهرستان بندر انزلي اعزام و فعاليت‌هاي خود را در زمينه بدست آوردند.

بيدمشكي تصريح كرد: از آن‌جايي كه متهمه در تماس‌ تلفني  با ديگر متهم پرونده(همسرش)، قرار مي‌گذارد كه كارآگاهان با توجه به اطلاعات بدست آمده، در اقدامي غافلگيرانه متهمان را دستگير كردند.

تاكنون تعداد شكات اين پرونده به شش نفر رسيده است و تلاش ماموران براي شناسايي ديگر شاكيان احتمالي همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر