بازدید 112206
اعلام بخش ديگري از ناگفته‌هاي سفر به عراق

عكس يادگاري فرمانده آمريكايي با دكتر احمدي‌نژاد

دكتر احمدي‌نژاد در بخش ديگري از اظهاراتش گفت: در هسته‌اي مي‌آمدند ما را دور بزنند. مي‌خواستند به خيال خودشان در مسئله هسته‌اي بين احمدي‌نژاد و رهبري فاصله بيندازند، اما خيلي احمق هستند. ما خدمت آقا مي‌نشستيم و خاطره مي‌گفتيم و به حماقت آنها مي‌خنديديم.
کد خبر: ۱۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۱ 10 July 2008
شب گذشته بار ديگر در ساعت 23، شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي به پخش يكي از سخنراني‌هاي رئيس‌جمهور پرداخت كه حدود چهل روز پيش در جمع فرماندهان نيروي مقاومت بسيج ايراد شده بود.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، دكتر احمدي‌نژاد در اين نشست، اخبار داغ خود را براي فرماندهان سپاهي بازگو كرد كه يكي از آنها مربوط به عكس يادگاري يك فرمانده آمريكايي با وي در عراق بود.

وي با اشاره به يك خبر داغ اظهار داشت: او دوباره فرماندهانش را جمع كرده تا ترقه‌اي در ايران بيندازند. من او را نصيحت مي‌كنم، كارت تمام است. حتي اگر يك موشك كوك كني، كسي را پيدا نمي‌كني كه شاسي آن را فشار دهد. چرا كسي حرف او را نمي‌خواند.

رئيس‌جمهور براي نمونه گفت: سال گذشته كه به عراق رفته بودم، گفتند يكي از فرماندهان اشغالگران، علاقه دارد شما را ببيند. گويا مرخصي او هم رسيده بود. مثل خودمان كه پس از 45 روز در جبهه مرخصي مي‌رفتيم، اما او يك ماه مرخصي را عقب انداخته بود تا ما را ببيند و من هم گفتم، بيايد. وقتي آمد پيش ما گفت: افتخار مي‌كنم با شما هستم. شما در دل ما جا داريد. وي سپس از من درخواست كرد با من عكس يادگاري بگيرد و گرفت و سپس معاونش هم همين‌طور. من زدم پشتش و تشويقش كردم و گفتم هواي مردم عراق را داشته باشيد.

احمدي‌نژاد همچنين گفت: يك خبر دسته اول به شما بدهم. بوش دو سال است در آرزوي ضربه زدن به ايران است و خيلي دست و پا مي‌زند تا ضربه كوچكي وارد كند. پارسال كه آمد عراق، بلافاصله به استراليا رفت. در عراق مي‌خواست فرماندهان خود را وادار كند تا چيزي بيندازند به سمت ايران، اما پس از مخالفت فرماندهان قانع شد كه تنها ديوار صوتي ايران را بشكند، اما چنان فرماندهان نظامي آمريكايي مستقر در عراق قدرت ايران را براي او توصيف كردند كه او وحشت‌‌زده به استراليا رفت.

رئيس‌جمهور همچنين با اشاره به انتقاد يكي از چهره‌هاي سياسي از اظهارات خود مبني بر برنامه‌ريزي براي مديريت جهان اظهار داشت: پيش از انقلاب ديگران براي ايشان يك خانه صد متري خريده بودند الان در قيطريه، فرمانيه يك خانه هفتصد متري دارد. حالا آمده مي‌گويد كار به مديريت جهان نداريم. ما كه بخيل نيستيم، هفت هزار متري داشته باش.

دكتر احمدي‌نژاد در بخش ديگري از اظهاراتش گفت: در هسته‌اي مي‌آمدند ما را دور بزنند. مي‌خواستند به خيال خودشان در مسئله هسته‌اي بين احمدي‌نژاد و رهبري فاصله بيندازند، اما خيلي احمق هستند. ما خدمت آقا مي‌نشستيم و خاطره مي‌گفتيم و به حماقت آنها مي‌خنديديم.
 
رييس‌جمهور در بخش پاياني اظهاراتش به تشريح موفقيتهاي دولت پرداخت و گفت: رشد اقتصادي کشور براي دوسال پياپي بالاتر از 7 درصد بوده و اين درحالي است که بانک مرکزي و وزير اقتصاد رشد اقتصادي سال 85 را 2/6 و اين شاخص را در سال 86 7/6 درصد اعلام کردند. وي همچنين حمله شديدي به اعضاي سابق دولت خود كرد و آنان را عناصر متمرد خواند و از حمايت برخي از آنان انتقاد كرد.

گفتني است، صداوسيما در بخش‌هايي از سخنراني نيز چهره‌هاي بشاش فرماندهان سبزپوش بسيج را نشان مي‌داد كه مشغول شنيدن سخنان مهم رئيس‌جمهور بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دو سوال و يك نكته!
چرا اينقدر سخنراني هاي احمدي نژاد با تأخير پخش ميشود؟
اگر يك فرمانده ايراني با جرج بوش ميخواست عكس يادگاري بياندازد با او چه برخوردي ميشد؟
ميدونيد كه غربيها كلا ذائقه و سليقه شان با ما ايراني ها فرق ميكند. خدا ميداند كه انگيزه اصلي ايشان چه بوده است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل