بازدید 49657

فیلم: آزمایش موشکی سپاه+بازتاب جهانی

کد خبر: ۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۶ 09 July 2008
آزمایش موشكی سپاه، بازتاب گسترده ای در محافل خبری مهم جهان داشت.

به گزارش شبکه خبر، شبكه تلویزیونی بی بی سی با اشاره به این آزمایش موشکی نوشت: پرتاب این موشك ها در حالی كه آمریكا در یكی از آخرین اقداماتش علیه ایران، تحریم های جدید اقتصادی و مالی اعمال و این کشور را تهدید کرده است، مفهوم خاصی دارد.

** خبرگزاری رویترز :
ایران ، 9 فروند موشك میان برد و دوربرد از جمله موشكی را آزمایش كرده است كه تهران قبلا اعلام كرده بود می تواند اسرائیل و پایگاه های آمریكا را در منطقه هدف قرار دهد.

** خبرگزاری آلمان :
موشك هایی كه ایران آزمایش كرد در منطقه ای بیابانی و نامشخص آزمایش شدند. موشك دوربرد شهاب سه از برد كافی برای هدف قراردادن اسرائیل برخوردار است .

** خبرگزاری آسوشیتدپرس :
رزمایش نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به منظور نمایش اقتدار و توانایی ایران در برابر دشمنانی برگزار می شود كه به تازگی ایران را تهدید كرده اند.

** خبرگزاری ایتارتاس :
ویكتور یسین، رئیس سابق ستاد نیروی موشكی استراتژیك روسیه امروز درباره آزمایش موشكی شهاب سه ایران اعلام كرد: ایران هیچ تهدید موشكی برای كشورهای اروپایی و آمریكا نیست. وی گفت : ایران به طور هدفمند برنامه های خود برای تولید موشك های دوربرد را دنبال می كند اما نگرانی های جامعه جهانی درباره تهدید موشكی ایران زودهنگام است .

** فرانس پرس :
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هدف از آزمایش موشكی امروز را نمایش اقتدار و آمادگی ایران برای دفاع از خود اعلام كرد.

** شبكه خبری الجزیره :
آزمایش موشكی امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی صورت گرفت كه تنش های لفظی بین ایران از یك سو با اسرائیل و آمریكا از سوی دیگر بالا گرفته است. موشك شهاب 3 می تواند اسرائیل را هدف قراردهد.

** سی ان ان :
ایران ، امروز آزمایش موشكی دوربرد خود را انجام داد. به نظر می رسد این رزمایش پاسخی به حمله احتمالی آمریكا یا اسرائیل باشد. موشك های پرتاب شده شامل نمونه جدیدی از موشك شهاب سه با برد دو هزار كیلومتر بوده است.
 
 
دانلود فیلم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۰
یا علی مدد
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد .آفرين بر غيور مردان ايران اسلامي و سبزپوش جان بركف سپاه پاسداران
سلام
ای کاش این موشکها رو زمان جنگ با عراق هم داشتیم
لذت بردم دنيا بداند ايران کشوري نيست به کشور ديگري تعرض نمايد سابقه 200 سال گذشته اين را کاملاً مشخص مينمايد ولي با تعرض دشمنان پاسخ دندان شکني خواهيم داد.
هر ایرانی با هر تفکری به این توانایی افتخار میکنه. متشکریم
خداوند رزمندگان اسلام را نصرت عطا فرمايد.
الله اکبر... ما جوانان ایرانی تا آخرین نفس از خاک پاک میهنمان دفاع خواهیم کرد. آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
قدرت ایرانیان در این تجهیزات نظامی نیست بلکه ایمان ملت ایران است که تا کنون آن را در مقابل تمام مستکبران سرفراز نگه داشته. هرچند که این تجهیزات نیز لازم هستند. به تمام متخصصین این پروژه خداقوت می گویم.
باسلام وخسته نباشیدبه غیورمردان سپاه اسلام این هم جواب یاوه گوئیهای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی وعوامل داخلی آنها خدا یار و حافظ شما باشد
واقعا از ته دل شاد و خوشحال ميشوم کور شود چشم کساني که توان ديدن را ندارد کور شود چشم کساني که توان دشمنان را با آب و تاب تعريف کرده و از آن تمجيد و تجليل ميکنند . انشاء الله
پاينده باد ايران
جهانيان بدانند ما صلح طلب هستيم اما واي به حالتان اگر.....
آفرين بر همت والايتان، درود بر فرزندان خميني كه اينگونه مردانگي و عزت را تفسير و تعبير مي‌نمايند. خداوند بر توانايي و عزت همه آنها بيفزايد. اگر لازم باشد همه ما ايرانيان، صف به صف، در نابودي دشمن ار هم سبقف خواهيم گرفت.
خدا قوت
چه زيبا وغرورآفرين است اقتدار ايران وايراني واقعا" به تمام اين غيورمردان تبريك و خسته نباشيد مي گوييم .
از اين همه همت و مردانگي و اقتدار اشك شوق ريختم و آرزو كردم همواره ايران ما آباد و آزاد بوده و كابوسي براي دشمنان نه تنها ايران بلكه بشريت باشد.آفرين بر خادمان دلسوز و غيور اين مرز و بوم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس