بازدید 9662
۸

پيرترين دانشجوي کشور

مير قنبر حيدري شيشوان پيرترين دانشجوي کشور است که در رشته اموراجتماعي و برنامه ريزي در اين دانشگاه مشغول به تحصيل است.
کد خبر: ۱۳۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۲ 10 December 2010
پيرترين دانشجوي کشور با 80 سال سن در دانشگاه آزاد واحد تبريز مشغول به تحصيل است.

به گزارش ايسنا-  منطقه آذربايجان شرقي، مير قنبر حيدري شيشوان پيرترين دانشجوي کشور است که در رشته اموراجتماعي و برنامه ريزي در اين دانشگاه مشغول به تحصيل است.

وي در سال 1309متولد شد، در سال1355موفق به اخذ مدرک ديپلم شد و در دبيرخانه فرمانداري شهرستان عجبشير مشغول به كار بود و در سال 1360 نيز با حقوق4460 تومان بازنشسته شد.

پيرترين دانشجوي کشور درطول هفته سه بار از محل زندگي‌اش روستاي شيشوان به عجبشير و از آنجا به تبريز مي‌رود تا در دانشگاهي که به گفته وي شهريه‌اش بسيارسنگين است، تحصيل کند.

حيدري درباره عکس العمل ديگر دانشجويان در برخورد با وي، مي گويد: بعضي وقت‌ها برخي از دانشجويان با تعجب به من مي نگرند ولي در مجموع اساتيد و دانشجويان بسيار مودب و محترمانه برخورد مي کنند.

اين پيرمرد زنده دل علت طي مسيري نزديک به 200کيلومتر راه از محل زندگي خود تا شهر تبريز را جهت تحصيل، توصيه دين و تعليمات اسلامي براي تحصيل و دانش‌اندوزي و علاقه به درس خواندن عنوان مي کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
اولا شهرستان عجب شیر 5-6 سال است که تبدیل به شهرستان شده و تا سال 82 دارای فرمانداری نبود.دوما عجبشیر(محل سکونت این عزیز )80 کیلومتر با تبریز فاصله دارذ و نه 200 کیلومتر .
احسنت بر او و همت و پشتوانه فکری او.
تلنگری باشد برای طنبلهای بهانه گیر.
ایول
خدا زنده نگهشون داره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار