بازدید 30303

افزايش ساعت طرح ترافيك و زوج و فرد

وي با اشاره به كاهش بيش از 40 درصدي ترافيك در تهران تصريح كرد: در تمامي محورهاي بزرگراهي و شرياني درجه يك و دو بجز يك مورد در اتوبان رسالت در روز شنبه مشكل خاصي نداشته‌ايم كه اين امر نشان دهنده همكاري خوب مردم دردرجه اول و پس از آن تلاش نيروهاي پليس است.
کد خبر: ۱۳۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۲ 04 December 2010
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به كاهش بيش از 40 درصدي ترافيك پايتخت با ادامه اجراي طرح تردد زوج و فرد خودروها در تهران از افزايش ساعت طرح ترافيك و زوج و فرد در تهران خبر داد و گفت: بر اين اساس طرح ترافيك و زوج و فرد ازساعت 6:30 تا 19 از فردا يكشنبه در تهران اجرا مي‌شود.

سردار حسين رحيمي روز شنبه در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه نواقص اجراي طرح زوج و فرد كه از هفته گذشته آغاز شده است برطرف شد افزود: هم‌اكنون در 400 نقطه تيم‌هاي ثابت پليس راهور مستقر شده و خودروهاي گشتي و تيم‌هاي موتوري نيز به شدت محدوده طرح زوج و فرد وطرح ترافيك را كنترل مي‌كنند.

وي با اشاره به كاهش بيش از 40 درصدي ترافيك در تهران تصريح كرد: در تمامي محورهاي بزرگراهي و شرياني درجه يك و دو بجز يك مورد در اتوبان رسالت در روز شنبه مشكل خاصي نداشته‌ايم كه اين امر نشان دهنده همكاري خوب مردم دردرجه اول و پس از آن تلاش نيروهاي پليس است.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه حجم تخلفات و توقيف خودروها نيز به شدت كاهش يافته است به ايسنا گفت: طي هفته گذشته بيش از 5 هزار دستگاه موتورسيكلت و بيش از 4 هزار خودرو دودزا توقيف و روانه پاركينگ شدند كه هم‌اكنون ميزان خودروها و موتورسيكلت‌هاي دودزا در تهران به شدت كاهش يافته است.

وي با اشاره به اينكه 80 درصدآلودگي هواي تهران مربوط به منابع متحرك شامل خودروها و موتورسيكلت‌هاست تصريح كرد: اجراي طرح زوج و فرد در كل تهران موجب شد تا علي‌رغم پايداري جوي از وضعيت «هشدار» به «اضطرار» نرسيم.

رييس پليس راهور تهران خاطرنشان كرد: اجراي سراسري طرح تردد نوبتي خودروها نشان داد كه ترافيك تهران قابل كنترل كردن است اما بايد مردم همكاري و مسوولان در اين زمينه مشاركت كنند.

وي اجراي اين طرح را يكي از بهترين شيوه‌ها براي كنترل ترافيك تهران دانست و گفت: البته در كنار آن دولت و شهرداري تهران نيز بايد دست در دست هم داده و با سرعت بيشتري نسبت به توسعه حمل و نقل عمومي اقدام كنند.

رييس پليس راهور تهران با اشاره به خلوت شدن خيابان‌هاي پايتخت گفت: خوشبختانه مسافرها نيز خيلي زودتر از روزهاي عادي به مقاصد خود رسيده و تاكسي‌ها و ساير وسايط حمل و نقل عمومي نيز با سرعت بيشتري در تهران تردد كرده‌اند.

وي از افزايش ساعات اجراي طرح زوج و فرد و طرح ترافيك در تهران از روز يكشنبه خبر داد و به ايسنا گفت: بر اساس ابلاغيه صورت گرفته اجراي اين دو طرح از روز يكشنبه از ساعت6:30 تا 19 خواهد بود.

رييس پليس راهور تهران تصريح كرد: بدين ترتيب در كل تهران خودروهايي كه داراي رقم سمت راست يك، 3، 5، 7 و 9 هستند روزهاي فرد و خودروهايي كه داراي رقم سمت راست 2، 4، 6 و 8 هستند تنها روزهاي زوج اجازه تردد داشته و در داخل محدوده طرح ترافيك و زوج و فرد كماكان مانند روزهاي قبل تنها خودروهاي داراي مجوز طرح ترافيك اجازه حركت دارند.

وي خاطرنشان كرد: محدوديت تردد زوج و فرد در تهران شامل خودروهاي داراي آرم طرح ترافيك، سرويس‌هاي مدارس و خودروهاي امدادي نمي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار