بازدید 8076
۶

حمله مدیر برج به آرایشگاه زنانه

می‌خواستم به وی صدمه بزنم، چندین‌بار تهدیدش کردم ولی توجهی نکرد، هر روز مشتریانش به داخل ساختمان می‌آمدند و وقت و زمان مشخص نداشتند. خسته شده بودم، نمی‌خواستم ساختمانی که همیشه زبانزد همه بود به این وضع دچار شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۷ 28 November 2010
قدس: عامل حمله به یک آرایشگاه زنانه، مرد همسایه‌ای بود که به رفت و آمدهای غریبه‌ها به ساختمان اعتراض داشت.

 22 آبان‌ماه سال‌جاری زن آرایشگر به شعبه ششم دادیاری دادسرای شهر‌ری رفت و از یک حمله جنون‌آمیز پرده برداشت.

این زن به قاضی دریانوش گفت: مدتی پیش در ساختمانی تجاری‌- مسکونی واحدی برای سالن آرایشگاه اجاره کردم. دیگر واحدها مسکونی بودند و تنها آپارتمان من به صورت تجاری بود. از همان روزهای نخست مدیر ساختمان با بهانه‌های مختلف تصمیم داشت مرا از آن خانه بیرون کند ولی من گوش به حرف‌هایش ندادم و برای اینکه آپارتمانم را طراحی کنم از چند کارشناس کمک گرفتم.

مدتی که کارگران در حال نوسازی آپارتمان بودند مدیر‌ ساختمان هر بار به یک بهانه آنها را بیرون می‌کرد و ادعا داشت سر و صدای آنان زیاد است. به هر حال با وجود موانعی که داشتم ساختمان را تحویل گرفتم و یک تابلوی آرایشگاه در سردر ساختمان گذاشتم.

مرد 47 ساله دیگر بهانه‌تراشی نمی‌کرد بلکه به صورت مستقیم تهدید می‌کرد، با هر مشتری که وارد سالن می‌شد دعوا می‌کرد و بارها در برابر دیدگان همه به من توهین کرد تا اینکه یک روز زنگ آپارتمان را زد، وقتی جلوی در رفتم به زور در را هل داد و وارد شد و با داد و فریاد اصرار داشت که همه مشتریان را از سالن بیرون کند.

این مرد 47 ساله به من حمله کرد و مرا به باد کتک گرفت تا با کمک همسایه‌ها توانستم از دست وی نجات پیدا کنم.

با ادعاهای زن آرایشگر، دادیار دریانوش مرد خشمگین را به دادسرا احضار کرد. وقتی این مدیر ساختمان پیش‌روی قاضی پرونده قرار گرفت، گفت: ما همیشه ساختمان آرامی داشتیم و همسایه‌ها همیشه حسرت ساختمان ما را می‌خوردند تا اینکه این زن پا به آپارتمان گذاشت و با جنجال و سر و صداهای ساختمان‌سازی آرامش را از دیگر آپارتمان‌نشینان گرفت. ن

می‌خواستم به وی صدمه بزنم، چندین‌بار تهدیدش کردم ولی توجهی نکرد، هر روز مشتریانش به داخل ساختمان می‌آمدند و وقت و زمان مشخص نداشتند. خسته شده بودم، نمی‌خواستم ساختمانی که همیشه زبانزد همه بود به این وضع دچار شود.

یک روز که رفت و آمد‌ها خیلی زیاد شده بود با عصبانیت وارد سالن آرایشگاه وی شدم، دست خودم نبود، به وی حمله کردم و اصلا نمی‌دانستم چه می‌کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خوب کاری کرد . مگه آپارتمان مسکونی جای آرایشگاه باز کردنه
مگر در ساختمان مسکونی جای راه اندازی آرایشگاه است . آن هم آرایشگاه که واقعا شغل کثیفی است.
ساختمانی که مجوز تجاری میگیره قیمتش کلی بالا میره . اقای رئیس ساختمان حاضره این سود را ببرد اما حاضر نیست که در ان ساختمان امور تجاری مانند شرکت .ارایشگاه و غیره و ذالک تاسیس بشه ثانیا اختیارات مدیر ساختمان در قانون اپارتمان نشینی مشخص است طبق قانون ایشان نهایتا در صورت مزاحمت (رفت امد ارباب رجوع از مصدایق مزاحمت در ساختمانهای تجاری نیست ) به مراجع قضایی مراجعه و طرح شکایت نمایند نه اینکه دست بر روی یم خانم بلند کنند . اینجا که جنگل نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل