بازدید 59360

اصلاح اطلاعات اقتصادي خانوار آغاز شد

ز نخستين ساعات اوليه دوشنبه اول آذرماه به مدت 45 روز سايت مركز آمار ايران براي ورود اطلاعات مردم و نيز ثبت‌نام خانوارهاي جا مانده از مراحل قبلي در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱ 22 November 2010
اصلاح و يا ثبت اطلاعات اقتصادي خانوار براي دريافت يارانه‌ها از امروز به مدت 45 روز در سايت مركز آمار ايران به آدرس www.amar.org.ir آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، مركز آمار ايران اعلام كرد: از نخستين ساعات اوليه دوشنبه اول آذرماه به مدت 45 روز سايت مركز آمار ايران براي ورود اطلاعات مردم و نيز ثبت‌نام خانوارهاي جا مانده از مراحل قبلي در اختيار مردم قرار خواهد گرفت.

براساس اين گزارش، اين سايت مركز آمار ايران براي ثبت خانوارهاي جديد و نيز امكان اصلاح اطلاعات خانوارهاي ثبت‌‌نام كرده در سال 87 و 89 فراهم شده است.

در اين گزارش آمده است: با وارد كردن شماره ملي سرپرست خانوار كه اطلاعات آن در سال 87 وارد شده، براساس كد رهگيري 10 رقمي كه در برگه‌اي در اختيار مردم قرار دارد، اصلاحات انجام مي‌شود.

خانوارهايي كه در ارديبهشت سال 89 اطلاعات اقتصادي خود را به صورت الكترونيكي و با رمز در اختيار خود وارد كرده‌اند، براي اصلاح هويتي افراد خانوار مي‌توانند با همان رمز وارد شده و اقدام كنند.

در اين گزارش آمده است: افرادي از خانوارها كه ازدواج، طلاق، فوت و يا متولد شده‌اند، پيغام‌هايي توسط آن سايت در برابر اسم آنها ارسال مي‌شود كه شهروندان مي‌توانند اصلاحات اين اطلاعات را انجام دهند.

روابط عمومي مركز آمار ايران اعلام كرد: خانوارهايي كه تاكنون براي دريافت يارانه به هيچ عنوان ثبت‌نام نكرده‌اند، مي‌توانند وارد سامانه مركز آمار ايران به نشاني yaraneh.amar.org.ir شوند و اطلاعات هويتي و اقتصاد خانوار خود را وارد كنند و اين اطلاعات به فواصل هر هفته يا هر 10 روز به وزارت رفاه و تأمين اجتماعي ارسال مي‌شود، تا مردم بتوانند با ورود در سايت refahi.ir نسبت به اعلام شماره حساب سرپرست خانوار براي دريافت يارانه نقدي اقدام كنند.

براساس اين گزارش، سايت مركز آمار از اول آذر 89 تا 15 ديماه به مدت 45 روز در اختيار شهروندان قرار دارد و مردم براي ثبت و اصلاح اطلاعات هويتي خانوار عجله‌اي نداشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴۲
كجا اغاز شد. اول يه سري به سايتش بزنيد بعد تو سايت خبرشو كار كنيد.
وقتی اطلاعات کد ملی و رمز وارد میشود خطا میگیرد راهنمائی کنید
پاسخ ها
مقداد دربانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
وقتی اطلاعات کد ملی و رمز وارد میشود خطا میگیرد راهنمائی کنید فکر کنم رمزم یادم رقته چیکار کنم
سلام. من مراجعه كردم ولي امكان درج شماره حساب نيست. لطفا راهنمايي كنند.
«اطلاعات اقتصادي خانوار» بيشتر به مسائل مالي برمي‌گرده نه تعداد افراد و ازدواج و طلاق!!
من در تاریخ 5/5 ازدواج کردم ، برای ثبت شماره حساب که میروم ، میگه باید منتظر مرحله اصلاح باشم ، برای اصلاح که میروم میگه شماره ملی شما ثبت شده و نمی توانید با این شماره سرپرست خانوار باشید ، حالا تکلیف چیست معلوم نیست ، راستی در مورد شماره گویایی هم که هست زنگ میزنیم بصورت گویا متن هایی که در سایت ها هست رو می خونه ، نه میشه پیام گذاشت نه سوالی پرسید ، مرکز آمار هم که زنگ میزنیم ، قسمت سوال که میزنیم ، میگه صندوق سوال مسدود است ، به این میگن پاسخگویی و رسیدگی !
حالا چی کار باید کرد مشخص نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۱
من هم چون بتازگی ازدواجم در سایت آمار ثبت شده عملاً مبلغی به حساب پدرم وارد نشده و حالا خودم هم نمی تونم خانوار جدید برای خودم بسازم!!! این چه سیستم کذاییه که راه انداختین؟
خواهشمند است بفرمائید تانجره ثبت نام را فعال نمایند
زمانیکه پیغام خطا در ایجاد خانوار جدید میدهد باید به کجا مراجعه کرد
فعلا که سایت مورد نظر باز نمی شود !!!

لطفا بپرسید اونایی که شماره پیگیری رو گم کردند چه جوری باید اطلاعاتشون رو اصلاح کنند ؟؟؟
به نام خدا
کساني که قبلا ثبت نام انجام داده اما کد رهگيري ندارند چه کارکنند و مبلغي به حسابشان واريز نگرديده است
لطفاٌ درباره کسانی که کد رهگیری خود را گم کرده اند نیز بپرسید
نشانی صحیح این هست:

https://yaraneh.amar-org.ir/feimp

و متاسفانه جواب نمیده!
آقا قرار بود یه فکری هم برای کسانی بشه که کد رهگیری خودشون رو گم کردن...
بارها اعلام شده متعاقباً اعلام می کنیم ولی هیچ خبری نشده...
لطفا پیگیری و در صورت امکان اطلاع رسانی بفرمایید
شمازه حساب رو اعلام کزدم و موزد تاییر قرار گرفت ولی مبلغ یارانه بحساب من منظو نشده وحسابی که یارانه باون واریز شده متعلقق بمن نیست
كسي كه كد رهگيريشو گم كرده باشه تكليف چيه چطور ميشه اصلاحات در اطلاعات را اعمال كرد. لطفا راهنمايي كنيد
من سال قبل ازدواج کردم و تا قبل از ازدواج در خانوار پدرم بودم که بعد بصورت اتوماتیک من رو از خانوار پدرم جدا نموده و خانواری جدیدی برای من و همسرم درست کردند بدون اینکه به من اطلاع دهند تا من شماره حساب برای خانوار جدید اعلام کنم.
و حالا فهمیدم و برای همین یارانه نتونستم بگیرم حالا می خواهم بدونم چه جوری میتونم این کار رو انجام بدم
با عنایت به اینکه در دو سال گذشته پدر خود را از دست داده ام اطلاعات مادرم را جهت ثبت نام اولیه که می زنم پیغام خطا می دهد چکار باید برای این امر بکنم لازم به یادآوریست اطلاعات پدرم هم به عنوان سرپرست اعلام نشده است
برای شماره حساب دادن باید چکار کرد رفاهی باز نمیکنه
اگر شخص ذکوری دارای سن بیش از 18 سال است و ازدواج نکرده هم می تواند بعنوان یک خانوار یکنفره از خانواده ای که در سال 87 ثبت نام کرده نه از نظر فیزیکی بلکه بلحاظ مالی جدا شود یا این اجازه داده نمی شود؟
ما زوج هستیم و شماره حساب هم اعلام کردیم اما فقط برای یه نفر ما یارانه واریز شده است . راهنمایی کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل