بازدید 22592

تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ قم

این تصادف در جاده تهران ـ قم در اثر سهل‌انگاری راننده رخ داد. در این تصادف اکثریت زايران دچار سانحه شده و تعدادی نیز مجروح شدند که به منظور مداوا به بیمارستان هفتم تیر شهرری منتقل شدند.
کد خبر: ۱۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۵ 01 July 2008
خستگی و خواب‌آلودگی راننده یک اتوبوس، در جاده تهران ـ قم حادثه آفرید.

به گزارش «فردا»، خستگی و خواب‌آلودگی راننده یک اتوبوس، در جاده تهران ـ قم منجر به تصادف دیگری شد.

صبح امروز اتوبوسی که در حال انتقال زايران عتبات عالیات سوریه از شهر یزد به سمت فرودگاه تهران بود، بر اثر خواب آلودگی و خستگی راننده اتوبوس، دچار حادثه شد. در این حادثه حدود بیست نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

این تصادف در جاده تهران ـ قم در اثر سهل‌انگاری راننده رخ داد. در این تصادف اکثریت زايران دچار سانحه شده و تعدادی نیز مجروح شدند که به منظور مداوا به بیمارستان هفتم تیر شهرری منتقل شدند.

آخرین اخبار از کشته شدن 25 نفر در این حادثه حکایت دارد.

جاده تهران ـ قم از جمله جاده‌های پرخطر است که هر از چندگاهی شاهد تصادفات شدیدی در این جاده هستيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
يكي از مشكلات اصلي كه بارها سبب ايجاد چنين فجايعي در كشور مي شود، فرسودگي ناوگان حمل و نقل، عدم نظارت بر ساعات كار رانندگان و شخصيت قديمي رانندگان (با احترام به اين قشر زحمتكش) است. بارها ديده ايم كه رانندگان آموزشهاي لازم و فرهنگي را براي رعايت ايمني نديده اند
راننده اتوبوسی که جاده قدیم قم رابراتوبان قم تهران ترجیح میدهدوبرای فراراز500تومان عوارض اتوبان جان مسافران برایش ارزشی نداردچه انتظاری بیش ازاین که چنین اتفاقی رخ ندهدتنهاچیزی که باقی ماندعزادارکردن دههاخانوارکه بسیارزیادی یتیم شدند
جاده تهران قم از لحاظ استاندارد مشکلی ندارد و اتوبوس های آن نیز معمولا جدید و گران قیمت هستند. عامل اصلی تصادف چنین جاده هایی فقط خواب آلودگی راننده است که باید برای آن راه حلی ارائه شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل