بازدید 4454
چند روايت از درگيري در فرودگاه كرمان

پيروز گفت غلط كردم ولش كرديم

سايت رسمي باشگاه پرسپوليس از درگيري يكي از هواداران پرسپوليس با پيروز قرباني و ساكت الهامي در فرودگاه كرمان و بازداشت اين نفرات توسط نيروي انتظامي خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶ 13 November 2010
اين سايت ادامه مي‌دهد كه در ادامه با پيگيري‌هاي حبيب كاشاني سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس و صحبت‌هاي او با سرهنگ زندي‌آبادي معاونت عمليات سپاه فرودگاه اين ماجرا ختم به خير شد و نفرات بازداشتي آزاد شدند و سوار بر هواپيما به تهران برگشتند. اما نكته جالب اين كه در اين رابطه 4 روايت متفاوت وجود دارد. كه همگي تفاوت‌ها و تناقض‌هايي در جزييات با يكديگر دارند.
 
به نوشته گل ، سايت‌هاي خبري ماجرا را اينگونه شرح مي‌دهد كه يكي از هواداران تيم پرسپوليس در سالن انتظار به نبي‌ا... باقري‌ها كه در سه فصل گذشته در پرسپوليس بازي مي‌كرد اعتراض مي‌كند كه چرا به عنوان يك پرسپوليسي پس از گل با پرچم تيم حريف شادماني كرد.

آنها اين كار او را با حركت و شيطنت تيم ملي بحرين در مقدماتي جام جهاني 2002 كره و ژاپن كه با پرچم كشور عربستان شادماني كردند قياس مي‌كنند!؟

شايد هواداران هم وارد اين بحث مي‌شوند و اعتراض‌ها به مدافع مس بالا مي‌گيرد. در اين لحظه پيروز قرباني و ساكت الهامي بازيكن و مربي مس وارد صحنه شده و در دفاع از هم‌تيمي‌ خود الفاظ نامناسبي را خطاب به هواداران معترض به كار مي‌برند در اين ميان فضاي نامناسبي در فرودگاه پيش مي‌آيد و جو متشنج مي‌شود. نيروي انتظامي و حفاظت فرودگاه وارد عمل شده افرادي كه در حال داد و فرياد بودند را بازداشت مي‌كند. در آخر هم با وساطت و ميانجيگري مسوولان باشگاه پرسپوليس و مس مساله حل و فصل شده و ختم به خير مي‌شود.

الهامي زير همه چيز مي‌زند
ساكت الهامي يكي از سه نفري است كه پاي ثابت اتفاق و درگيري فرودگاه كرمان بود. اما خودش قسم مي‌خورد كه اتفاق خاصي رخ نداد: «قسم مي‌خورم پس از بازي مقابل پرسپوليس در فرودگاه كرمان من و پيروز قرباني نه فحاشي كرديم و نه بازداشت شديم.» الهامي در حالي منكر دخالت خودش و قرباني در اين ماجرا مي‌شود كه پيروز ماجرا را تاييد كرده و آن را شرح مي‌دهد.

قرباني: ليدر پرسپوليس بي‌احترامي كرد
پيروز قرباني اما كل ماجرا را عوض كرد و مدعي مي‌شود نه تنها فحاشي نكرده كه اين ليدر پرسپوليس بود كه بي‌احترامي كرده است:«يكي از ليدرهاي پرسپوليس به نبيا...باقري‌ها و مديرعامل ما بي‌احترامي كرد و من هم واكنش نشان دادم. البته درگيري خاصي پيش نيامد و خيلي زود همه چيز برطرف شد. اين كه مي‌گويند ما بازداشت شديم به هيچ عنوان صحت ندارد.»
ليدر پرسپوليس: قرباني گفت غلط كردم، بي‌خيال شديم!

اما جالب‌ترين اظهارنظر اين ماجرا به عباس اسماعيل بيگي ليدر باشگاه پرسپوليس برمي‌گردد. در شرايطي كه سايت باشگاه پرسپوليس نوشته بود هوادار پرسپوليس اما مشخص شد اين عده ليدرهاي پرسپوليس بودند نه هواداران عادي اين تيم! اين ليدر كه خودش در متن درگيري بود داستان را اينگونه تعريف مي‌كند:«در سالن ترانزيت فرودگاه كرمان بوديم و كارت پرواز خود را هم گرفته بوديم ليدرها با نبي‌ا...باقري‌ها ارتباط خوبي دارند.

او در كرج زندگي مي‌كرد و با خيلي از ليدرها همسايه بود و ارتباط نزديك داشت. حتي رفت‌وآمد او به تمرين هم با ليدرها بود. براي همين ما داشتيم خيلي دوستانه و خودماني با نبي حرف مي‌زديم و گلايه مي‌كرديم او هم بنده خدا گوش مي‌داد حرفي نمي‌زد. اما يكدفعه پيروز قرباني خودش را وسط انداخت و گفت اين ...ها چي مي‌گن! بعد از اين بلافاصله حبيب كاشاني دستش را جلوي دهان اين بازيكن گذاشت و اجازه نداد به فحاشي‌اش ادامه دهد. چون ما ليدرها متاهل هستيم اين فحش برايمان خيلي گران بود و به ناموسمان برمي‌گشت. نه تنها قرباني كه حبيب كاشاني يا هر شخص ديگري هم اين حرف را زده بود بيچاره‌اش مي‌كرديم پيروز قرباني كه جاي خود را داشت. ليدرها سر اين ماجرا قاطي كردند و خواستند اين بازيكن را كتك بزنند. اما ماموران نيروي انتظامي سريع قرباني را بازداشت كردند تا آسيبي به او نرسد.
 
ساكت الهامي هم خودش را قاطي ماجرا كرد و گفت چون استقلالي هستيم ليدرهاي پرسپوليس با ما مشكل پيدا كردند. ما هم گفتيم صمد مرفاوي از تو گنده‌تر اينجا هست پس چرا با او مشكل نداريم. عين ماجرا را كه تعريف كردم همه شاهد بودند و مي‌توانيد از حاضران در فرودگاه بپرسيد. ما هم همگي گفتيم كه اگر اينجا از دستمان در برود در فرودگاه تهران او را مي‌زنيم. مگر اين كه عذرخواهي كند و بگويد غلط كردم.

در آخر هم ما و قرباني را به يك اتاق بردند و او با بوسيدن صورت تك‌تك ليدرها عين اين كلمه را گفت كه غلط كردم و ببخشيد. به خاطر اين ماجرا پرواز نيم ساعت تاخير خورد چرا كه مسوول امنيت گفت تا مشكل حل نشود اجازه نمي‌دهد پرواز انجام شود. در آخر هم ما ليدرها كوتاه آمديم.» البته مشخص نيست كه پيروز قرباني هم اين پايان را تاييد مي‌كند يا نه.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی