بازدید 38643

اعتراض به هتك حرمت یك دانشجوی دختر

این گزارش می افزاید، این موضوع از طریق مسوولان امنیتی شهرستان شاهرود پیگیری و در عملیات ضربتی نیروی انتظامی ؛ چند ساعت بعد از حادثه ؛ عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴ 10 November 2010
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود در اعتراض به هتك حرمت یك دانشجوی دختر این دانشگاه ظهر دیروز در محوطه این دانشگاه تحصن كردند.

به گزارش خبرنگار صداقت نیوز، این تحصن به دنبال هتك حرمت به یك دانشجوی دختر در مسیر خوابگاه هفت تیر این دانشگاه به داخل شهر شاهرود انجام شده است .

این گزارش می افزاید، این موضوع از طریق مسوولان امنیتی شهرستان شاهرود پیگیری و در عملیات ضربتی نیروی انتظامی ؛ چند ساعت بعد از حادثه ؛ عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است، این پرونده توسط نماینده حقوقی این دانشگاه به عنوان مسوول پیگیری از طریق مراجع قضایی خارج از نوبت در حال رسیدگی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
امنیت، واژه ای گم شده برای ایرانیان
هتک حرمت تا چه میزان به وسیله کی؟
تا هفته قبل یک کیوسک مخروبه نیروی انتظامی در همین مسیر وجودداشت که هم برای دانشجویان قوت قلب بود هم برای متعرضین محلی برای ترس .متاسفانه بجای استقرار نیروی دائم در این کیوسک ،هفته قبل این کیوسک برداشته شدکه این فاجعه رخ داد
يادم مياد اين حادثه مربوط به هفته هاي گذشته مي باشد.
از دوست يا دوستاني كه دانشجويان را از خواب بيدار كردند تشكر مي كنم
چه بی سر و ته
من فارغ التحصیل دانشگاه شاهرود هستم و مدتی در همون خوابگاه ساکن بودم. متاسفم که بگم بارها در دوران دانشجویی خودم دوستان ما مزاحمت های متعددی در این مسیر مواجه بودن و طولانی بودن فواصل تردد سرویس دانشگاه بچه ها رو ناچار به پیاده روی در این مسیر می کرد. متاسفانه مسئولان ما هیچ وقت علاج قبل از وقوع رو یاد نگرفته ایم
باید با این گونه مجرمان شدیدا برخوررد شود. تا درس عبرتی شود برای سایرین.
هتاکان بایستی به جزای عملشان برسند تا درس عبرتی برای بقیه باشد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار