بازدید 69564

موشك‌هاي ايران به نيويورك مي‌رسد +عکس

کد خبر: ۱۲۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵ 07 November 2010
يك مركز مطالعاتي صهيونيستي در صفحه تهديدات استراتژيك خود با قراردادن نقشه‌اي اينترنتي برد موشك‌هاي ايران را 11500 كيلومتر عنوان كرده كه مي‌تواند نيويورك و برخي پايتخت‌هاي اروپايي را هدف قرار دهد.

به گزارش فارس، يك مركز مطالعاتي صهيونيستي (Jerusalem Center for Public Affairs) كه در زمينه تهديدات استراژيك فعاليت‌ مي‌كند، در بررسي تهديدات استراتژيك خاورميانه جمهوري اسلامي ايران و موشك‌هاي ساخت اين كشور را به عنوان بزرگترين تهديدي كه حتي نيويورك را نيز هدف قرار مي‌دهد، مطرح كرده است.

در اين صفحه، با قرار دادن يك نقشه اينترنتي و مشخص كردن محدوده در دسترس موشك‌ها، برد جهاني موشك ايران با 11 هزار و 500 كيليومتر به نيويورك مي‌رسد.

در ستون سمت چپ اين نقشه كه به صورت يك فلش به نمايش درآمده است، در پنج آيكن برد‌هاي مختلف موشك‌هاي ايران و كشورهايي كه در تيررس آنها هستند را نمايش داده است.

اگر شما بر روي نقشه ايران كليك كنيد، يك عقربه شروع به چرخيدن مي‌كند كه در واقع برد موشك‌هاي ايراني و كشورهاي در تيررس آن را نشان مي‌دهد.

طبق اين تصوير، برد موشك‌هاي ايران به شهرهاي لندن، پاريس، مادريد، اسلو، هلسينكي، برلين، سرزمين‌هاي اشغالي، روسيه، دهلي و برخي كشورهاي آفريقايي و آمريكاي شمالي مي‌رسد.

همچنين در يكي از آيكن‌هاي اين فلش با عنوان تهديد خاورميانه، يك نقشه ايران طراحي شده كه نام مراكز هسته‌اي ايران نيز بر روي آن حك شده و از يك فلش پيكان كه بصورت گردان فعال است، كشورهاي همسايه‌اي كه در تيررس موشك‌ شهاب 3 هستند را مشخص كرده است.




در يكي از آيكن‌هاي اين تصوير گرافيكي، به منظور تهديد جلوه دادن ايران براي كشورهاي اروپايي و ضرورت جدي گرفتن اين كشور، با نمايش دادن عكس بزرگي از موشك شهاب، يك پيكاني متحرك برد موشكي ايران را تا آمريكاي شمالي و قاره اروپا و آفريقا نشان مي‌دهد.

اين مركز مطالعات صهيونيستي به منظور پررنگ كردن برد موشك‌هاي ايراني و تأكيد بيشتر بر ايراني هراسي، در اين تصوير از كشورهاي تركيه، لبنان، عربستان سعودي، كويت، قطر، عراق، امارات متحده عربي، سوريه، تركمنستان، ارمنستان، آذربايجان، افغانستان به عنوان اهداف فرضي موشك‌هاي ايران نام برده است.

اين مركز در سال 1988 توسط دانيل الازار (Daniel Elazar) تأسيس شد كه مركز مطالعات استراتژيك است و در زمينه سياست خارجي رژيم صهيونيستي فعاليت مي‌كند و سعي دارد بيان كند كه تهديدات استراتژيك اين رژيم چيست و چه خطراني را براي آنها در پي دارد.

همچنين در اين طرح سوريه نيز به عنوان ديگر تهديد استراتژيم منطقه خاورميانه نام برده شده كه مي‌تواند كشورهاي اين منطقه را هدف قرار دهد.

رژيم صهيونيستي هر از چندگاهي براي اخذ امتياز از كشورهاي اروپايي و آمريكا پروژه ايران هراسي را در اوليوت كاري خود قرار مي‌دهد و در اين راستا ادعا مي‌كند كه تاسيسات هسته‌اي ايران براي مقاصد نظامي طراحي شده است كه تهديدي جدي براي منطقه خاورميانه به شمار مي رود.

اين در حالي است كه رژيم صهيونيستي با در اختيار داشتن 200 الي 400 كلاهك هسته‌اي و انواع و اقسام سلاح‌هاي كشتار جمعي، بزرگ‌ترين تهديد امنيتي منطقه خاورميانه است و كشورهاي منطقه نيز در اجلاس اخير سازمان ملل خواستار پيوستن اين رژيم به ان پي تي و خلع سلاح آن شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲۴
دست کم باید از آنها برای کاربرد نام درست برای خلیج فارس سپاسگزار بود.
به کوری چشم دشمنان به زودی برد موشک های ایران دو دور کره زمین را هم می زند.
کور شودهرآنکس که نتواند دید
همه رو ول كنيد فقط پايين نقشه ايران نگاه كنيد كه خليج فارس رو درست نوشته
اگر فرض را بر اين بگذاريم كه سرعت اين موشك ها برابر سرعت صوت باشد يعني 333 متر بر ثانيه يا به نوعي يك ماخ در ثانيه باشد، بيش از 9 ساعت طول ميكشد تا اين موشك به هدف برسد. بر فرض اينكه در راه به هيچ مانعي برخورد نكند، سقوط نكند، فوتوشاپي هم در كار نباشد، ... آيا به نظر شما آمريكايي‌ها دست رو دست ميگذارند و فقط تماشا ميكنند؟
نیازی به تحلیل و نیست همین که خودشان نگرانی برای خود ایجاد می کنند برای ایران بس است .
صهیونیستها چه هدفی را از بکار انداختن شانتاژ تبلیغاتی دنبال میکنند اول اینکه افکار عمومی و سران اروپا و آمریکا را بر علیه ایران تحریک نموده و ثانیا" آمریکا و اروپا را از ایران ترسانده و آنهارا با ایران درگیر کرده و خودشان بدون پرداخت هیچ هزینه ای نظاره گر باشند .
آره عزيزم امريكا هم نشسته و شاهد برخورد موشك ايراني با شهر نيويورك هستش عجب.....گل آقا.
تو نقشه واژه خلیج فارس اومده توجه کردی
افرین بر ÷اسداران این انقلاب
بازم دمشون گرم نام خليج فارسو عوض نكردن
خداكنه همينطورباشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار