بازدید 68243

انهدام خانه فساد زنان آذربايجانی در آستارا

يك زن تبعه جمهوري آذربايجان كه داراي پاسپورت ايراني و آذربايجاني بود، به عنوان سركرده اين خانه فساد در امر ورود و خروج زنان آذري به ايران فعاليت داشت.
کد خبر: ۱۲۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶ 30 October 2010
مرزبان و فرمانده هنگ مرزي آستارا از كشف و انهدام خانه فساد سه تبعه زن جمهوري آذربايجان در آستارا خبر داد.

مهدي شهيدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به چگونگي كشف و انهدام اين خانه فساد اظهار داشت: يك زن تبعه جمهوري آذربايجان كه داراي پاسپورت ايراني و آذربايجاني بود، به عنوان سركرده اين خانه فساد در امر ورود و خروج زنان آذري به ايران فعاليت داشت.

وي افزود: ماموران اطلاعات هنگ مرزي آستارا با انجام كارهاي شناسايي و اطلاعاتي در يك عمليات غافلگيرانه خانه فساد اين زن را در منطقه عباس‌آباد آستارا كشف و پاكسازي كردند.
شهيدي ادامه داد: از سركرده اين خانه فساد به هنگام عبور از مرز زميني آستارا 70 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد.

وي كشف و ضبط هفت بطري مشروبات الكلي خارجي، ابزارآلات مستهجن و ضدفرهنگي، سي‌دي‌هاي غيرمجاز و ماهواره را از ديگر اقدام‌هاي هنگ مرزي آستارا در ارتباط با خانه فساد مذكور عنوان كرد.

فرمانده هنگ مرزي آستارا با اشاره به سوءاستفاده اين زن تبعه جمهوري آذربايجان از پاسپورت ايراني براي ازدواج با يك مرد ايراني بيان داشت: اين زن كه در امر حمل و توزيع مواد مخدر و ورود دختران جوان به ايران فعاليت داشت، به عنوان متهم اصلي دستگير و با تشكيل پرونده تنظيمي تحويل مقامات قضايي شده و از آنجا نيز روانه زندان ويژه زنان شد.

وي با اشاره به وضعيت ديگر متهمان زن آذربايجاني خاطرنشان كرد: متهمان ديگر زن كه اغفال شده بودند از كشور اخراج شدند.

شهيدي هوشياري و تلاش مرزبانان نيروي انتظامي در پاسداري از مرزها و صيانت از امنيت و آرامش جامعه را ستودني خواند.

وي تصريح كرد: ماموران جان بر كف مرزباني منطقه مرزنشين آستارا تلاش مي‌كنند تا با يك ديده‌باني مناسب از ارزش‌ها، اصول ديني و اعتقادي ايران اسلامي دفاع كرده و اجازه فرصت‌طلبي به عوامل ضربه زننده به امور اجتماعي و رواني جامعه را ندهند.

شهيدي در ادامه به ورود زائران داغستاني به آستارا براي حضور در مناسك حج اشاره كرد و افزود: با هماهنگي مسئولان حوزه مرزباني و گمركي آستاراي ايران و آستاراي جمهوري آذربايجان خدمات شبانه‌روزي به اين زائران در حال انجام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۳
ميبخشيد ولي اين عمليات ، گرفتن چند زن اصلا نيازي به جان بر كفي ندارد
سلام. اصلا درست نیست که اسم یک منطقه را در خبر می آوردید. در خیلی جاها از این خانه ه او بدتر از آن هم وجود دارد اما کسی جرات نمی کند یا نم یخواهد آنها را منهل کند.
كشف و ضبط هفت بطري مشروبات الكلي خارجي?!!!
فساد تهران كه خيلي بيشتره !
میخواستم بدونم مشروبات الکلی داخلی هم مگه داریم که فرمودن مشروبات الکلی خارجی کشف کردن!
ماموران جان بر کف چرا جلوی وردو مواد مخدر نمی گیرند که جونای کشور رو از پا انداخته
با تشکر از زحمات نیروی انتظامی.لطفا خانه های فساد موجود در تهران را نیز از بین ببرند.جووونهای ما اغفال نشند.
متاسفانه خیلی دیر اقدام کرده اند
به جاي اين خبر مسخره بهتر بود گزارشي از زنان فاحشه پارسي در دوبي و كشورهاي حاشيه خليج تهيه ميكرديد.
eyvalah
ابزارآلات مستهجن مثلا چی ؟
به نظر شما این گونه تیتر زدن مناسب است ؟ همانگونه که میدانیم فساد محدود به جغرافیای خاصی نیست . امیدوارم کمی سر عقل بیایید.ضمنا یه سری هم به خانه های فساد ایرانی در دوبی بزنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها