بازدید 7676
كوپا دل ري، كابوس كهكشاني ها صعود بايرن مونيخ و منچستريونايتد

نتایج کامل بازیهای شب گذشته جام حذفي در آلمان ، انگليس ، اسپانيا و ایتالیا

فوتبال باشگاهي اروپا سه شنبه شب شاهد پيگيري رقابت هاي جام حذفي در كشورهاي گوناگون بود.
کد خبر: ۱۲۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۸ 27 October 2010

 در آلمان جام حذفي فوتبال اين كشور وارد دور دوم خود شد. در حساس ترين بازي دور دوم DFB پوكال بايرن مونيخ 2 بر يك وردربرمن را از پيش رو برداشت و راهي دور سوم شد.

به گزارش ايسنا، گل هاي پيروزي بايرن را در اين ديدار كلاسيك باستين شواين اشتايگر به ثمر رساند. اين در حالي بود كه برمن زننده گل نخست بازي بود. كلوديو پيزارو، مهاجم پرويي برمن كه سابقه بازي در بايرن مونيخ را داشت،‌ در دومين دقيقه بازي دروازه بايرن را در آليانس آره نا باز كرد. گلي كه در نهايت كمكي به توماس شاف و مردانش براي ماندن در جام حذفي آلمان در فصل 2011 - 2010 نكرد.


نگاهي به نتايج ديگر ديدارها:

انرگي كوتبوس 2 - فرايبورگ يك

FSV فرانكفورت صفر - شالكه يك

كايزرس لاترن 3 - آرمينيا بيله فلد صفر

كوبلنس 2 - هرتابرلين يك

ويكتوريا هامبورگ يك - ولفسبورگ 3

كلن 3 - مونيخ 1860 صفر

گرويتر فورتس 2 - آوگسبورگ 4

بازي هاي چهارشنبه:

هالشر - دويسبورگ

هوفنهايم - اينگولشتات

آلمانيا آخن - ماينس

اينتراخت فرانكفورت - هامبورگ

كيكرز اوفنباخ - بوروسيا دورتموند

الفرزبرگ - نورنبرگ

شمنيتس - اشتوتگارت

بوروسيا مونشن گلادباخ - بايرلوركوزن

**‌ انگليس: كارلينگ كاپ

در انگليس و از رقابت هاي جام اتحاديه منچستريونايتد ميزبان ولورهمپتون بود و در پايان توانست اين تيم را با نتيجه 3 بر 2 از پيش رو بردارد. ببه، جي سونگ پارگ و هرناندس گلزنان شياطين سرخ در اين بازي بودند. يونايتد با اين برد راهي دور يك چهارم نهايي جام اتحاديه باشگاه هاي انگليس شد. ويگان و وست بروم ويچ ديگر تيم هاي حاضر در اين دور از رقابت ها خواهند بود. ويگان 2 بر صفر سوانسي را برد. وست بروم ويچ هم 4 بر يك لستر را از پيش رو برداشت. بيرمنگام هم در ضربه هاي پنالتي تيم دسته سومي برنتفورد را 4 بر 3 شكست داد. نورثهمپتون كه در دور پيش ليورپول را كنار زده بود، برابر ايپسويچ تاون و مربي نام آشنايش روي كين 3 بر يك ماكام ماند و از اين رقابت ها كنار رفت.

برنامه ديدارهاي چهارشنبه:

نيوكاسل - آرسنال

آستون ويلا - برنلي

وستهام - استوك سيتي

** اسپانيا:‌ كوپا دل ري

توقف بدون گل رئال مادريد در خانه تيم دسته سومي مورسيا نشان داد، جام حذفي اسپانيا براي تيم مادريدي و هوادارانش همچنان يادآور خاطره هايي تلخ است. مردان ژوزه مورينيو با بخشي از ستارگان خود از جمله كريستيانو رونالدو نتوانستند دروازه مورسيا را باز كنند. آيا رئال مورينيو همانند سال هاي گذشته وداعي زودهنگام با كوپا دل ري خواهد داشت؟ آيا مورسيا، "آلكوركن" يا "ايروني" ديگر براي قوهاي سپيد خواهد بود؟ آقاي خاص پيش از انجام بازي گفته بود كه نبود بازيكنان اصلي را بهانه اي براي نتيجه نگرفتن قرار نخواهد داد. قهرمان 17 دوره جام پادشاهي اسپانيا 10 نوامبر فرصت دارد تا از تكرار تاريخ جلوگيري كند. رئال از سال 1993 تاكنون در جام حذفي اسپانيا رنگ جام قهرماني را نديده است.

بارسلونا هم در روزي كه تركيبي از جوانان و بازيكنان اصلي خود را در ميدان مي ديد،‌ 2 بر صفر ميزبان گمنامش كئوتا را برد. ماكسول و پدرو گلزنان آبي - اناري ها در بازي رفت بودند. قهرمان سال 2009 كوپادل ري پس از دست يافتن به اين نتيجه به نظر براي بازي برگشت گرفتاري چنداني نداشته باشد.

برنامه بازي هاي چهارشنبه:

ايرون - سويا

لوگرونيس - والنسيا

اخيدو - ويارئال

پورتوخالته - ختافه

وايادوليد - اسپانيول

خرس - لوانته

كوردوبا - سانتاندر

هركولس - مالاگا

مايوركا - خيخون

لاس پالماس - آتلتيكومادريد

بتيس - ساراگوسا

* ايتاليا:‌ كوپا ايتاليا

فيورنتينا به لطف گل دقيقه 119 "باباكار" يك بر صفرامپولي دسته دومي را برد و راهي دور چهارم جام حذفي باشگاه هاي ايتاليا شد. دوشنبه كار جنوا و گروستو هم به وقت هاي اضافه كشيده بود؛‌ هرچند لوكاتوني با گل دومش يك دقيقه مانده به پايان وقت قانوني بازي راه را براي صعود تيمش به دور بعد هموار كرد.

برنامه بازي هاي چهارشنبه:

اودينزه - پادوآ

ويچنزا - آسكولي

آتالانتا - ليورنو

چزنا - - نوارا

فورسينونه - رجينا

برشا - سيتادلا

كرونتونه - آلبينو

بولونيا - مودنا

كالياري - پياچنزا

لچه - سيه نا

كاتانيا - وارسه

لاتزيو - پورتوگروآرو
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی