بازدید 28525
۹

محکومیت جراح پلاستیک به‌خاطر کج شدن بینی

ه حرف‌های او گوش دادم و برای بار دوم زیر تیغ جراحی رفتم اما نه تنها مشکلم حل نشد بلکه بدتر هم شدم. بینی‌ام همان‌طور کج است و مشکل تنفسی‌ام شدید‌تر شد. از طرفی حس بویایی‌ام ضعیف شده است. حتی بعضی از روزها هیچ بویی احساس نمی‌کنم. به همین‌خاطر از این پزشک جراح شکایت دارم.
کد خبر: ۱۲۷۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۸ 27 October 2010
وطن امروز: عمل زیبایی یک زن، جراح پلاستیک را به دردسرهای قضایی انداخت. دختر جوان وقتی برای جراحی بینی خود نزد پزشک متخصص رفت، نمی‌دانست دچار مشکل‌های خاصی خواهد شد. بهمن‌ماه سال 88 دختر جوانی به دادسرای جرائم پزشکی مراجعه کرد و به طرح شکایت از جراح زیبایی پرداخت.

وی گفت: چند ماه پیش برای عمل زیبایی بینی نزد یک پزشک جراح رفتم. وی با گرفتن 2 میلیون و 500 هزار تومان بینی‌ام را عمل کرد. پس از جراحی سر و صورتم کبود بود و همه می‌‌گفتند طبیعی است.

یک ماهی گذشت و هنوز مشکل تنفس داشتم وقتی چسب بینی‌ام را باز کردم و در آیینه خود را دیدم اشک از چشمانم سرازیر شد. وحشت‌زده شدم. بینی‌ام کج شده بود و همه می‌گفتند مقصر پزشک جراح است.

به مطب این پزشک جراح رفتم، وی گفت باید بار دیگر بینی‌ام را عمل کند. به حرف‌های او گوش دادم و برای بار دوم زیر تیغ جراحی رفتم اما نه تنها مشکلم حل نشد بلکه بدتر هم شدم. بینی‌ام همان‌طور کج است و مشکل تنفسی‌ام شدید‌تر شد. از طرفی حس بویایی‌ام ضعیف شده است. حتی بعضی از روزها هیچ بویی احساس نمی‌کنم. به همین‌خاطر از این پزشک جراح شکایت دارم.

پس از شکایت این دختر جوان، پزشک جراح به دادسرا احضار شد. وی خود را بی‌گناه دانست و گفت: این دختر از همان ابتدا بینی‌اش کج بود و من سعی کردم آن را ترمیم کنم. این پزشک با وجود اینکه خود را بی‌گناه دانسته بود، مجرم شناخته شد و در صورتی ‌که حس بویایی زن بیمار کاملا از بین می‌رفت باید به پرداخت دیه کامل محکوم می‌شد.

وی با حکم قاضی شعبه 1126 دادگاه عمومی تهران به پرداخت یک‌سوم دیه کامل یک زن محکوم شد. این حکم با اعتراض پزشک جراح در اختیار قاضی شعبه 39 دادگاه تجدید‌نظر قرار گرفت و قضات این رای را تایید و قابل اجرا دانستند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
سلام من حدود 12 سال پیش، توسط دکتر فردین اقتداری عمل زیبایی بینی انجام دادم ولی بینیم بعد از دوسال کج شد و مجبور شدم دوباره پیش ایشون عمل کنم و واقعا اشتباه کردم چون الان بینیم از همه نظر مشکل پیدا کرده دوباره کج شده و سوراخهای بینیم اصلا قرینه نیست بصورتی که کاملا خجالت میکشم توی عکس یا فیلم ظاهر بشم. ایشون اصلا تخصصی در انجام عمل زیبایی بینی ندارند با اینکه مدرکشون رو از خارج از کشور گرفته بودند. الان تصمیم دارم حتما از ایشون شکایت کنم لطفا منو راهنمایی کنید ببینم با شکایت به نتیجه میرسم با اینکه هشت سال از عمل دومم گذشته.
پیش دکتر ... در شیراز عمل کردم با هزینه 17 میلیون تومن پوست بینیم تیره شده و شدیدا کج تنفس هم مختل شده و پزشک هیچگونه همکاری برای رفع مشکل من نکرد و پرخاشگری میکرد لطفا راهنمایی کنید کجا شکایت کنم
من عمل کردم یکسالع تنفس یا حس بویایمو از دس دادم و کج عمل شده بینیم استخونی بودالان گوشتی شده شکایت دارم راهنمایم کنید
من ۹ماه پیش جراحی بینی کردم الان کجه و یطرف بینی با طرف دیگه فرق داره الان دکتر بخاد ترمیم کند باید هزینه بدم یا قانونی میتونم هزینه ندم
سلام من تقریبا 3 سال و 8 ماه پیش بینیمو عمل کردم .همون هفته اول که گچ بینیمو برداشت بینیم کج شد وسوراخهای بینیم کاملا نامتقارن هست و خیلی نوک بینیمو روبه بالا برده .واقعا خیلی زشت شده بینیم .و بهشون یک ماه اول گفتم که بینیم خراب شد .که گفتن باید پره بینی چپتون پایین بیارم این کارو کردن بدتر هم شد دوباره بهشون گفتم و گفتن ورم داره درست میشه اما نشد .دکتر الان میگن ایران نیست من میتونم شکایت کنم ؟
سلام وقتتون بخير من خدودا سال 87عمل بيني انجام دادم اما يكي از سوراخهاي بينيم تقريبا بسته بود چون غضروف پره ي بيني از بين برده بودن بعد از اون دوبار عمل ترميم انجام دادن روي بيني م كه اصلا تغييري ايجاد نشد و همچنان اون مشكل پابرجاست و تنفس هم مشكل پيدا كردم اخرين بار5سال پيش عمل كردم الان ميتونم شكايت كنم؟
من عمل بینی انجام دادم ‌تیغه ببینی منو شکوندن و بینیم تو عکس کج هست و سوراخهای بینیم کوچک کردن و بینی کوتاه شده من میخوام از ایشون شکایت کنم
من پیش ...عمل کردم
بینیم کاملا کجه و به حدی سوراخ های بینیم تنگه که به سختی میشه نفس کشید و کاملا بویایی مو از دست دادم بهشون هم گفتم فقط به من کورتون تزریق کردن که برای بدن ضرر داره الان هم به من پیشنهاد غضروف مصنوعی دادن آیا میتونم ازشون شکایت کنم هم بایت عمل ناموفق هم بابت کورتون هایی که کلی ضرر داره ؟ به جایی میرسه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل