بازدید 49153

علت بازداشت فرزند اولين دادستان انقلاب تهران

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا خبر دستگيري پسر اولين دادستان انقلاب صحت دارد،گفت: بله فرزند آقاي هادوي به خاطر مسائل امنيتي بازداشت شده است.
کد خبر: ۱۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸ 26 October 2010
دادستان تهران از بازداشت فرزند اولين دادستان انقلاب به دلايل امنيتي خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، عباس جعفري‌دولت‌آبادي در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسراي ناحيه 18 در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه در ميان افكار عمومي چنين تعبير مي‌شود كه اتباع خارجي زماني كه در كشور مرتكب جرمي مي‌شوند با پرداخت مبلغي اندك مي‌توانند از كشور خارج شوند و ديگر براي محاكمه به كشور بازنگردند، از جمله ركسانا صابري، 8 ملوان انگليسي و خانم سارا شورد،گفت: 8 ملوان انگليسي و خانم صابري در دوران بنده نبودند، اما سارا شورد طبق مقررات و با وثيقه آزاد شد و زماني كه اين شخص به دادگاه احضار اما حضور پيدا نكند، ميزان وثيقه وي ضبط خواهد شد.

دادستان تهران با بيان اينكه اگر متهمي در دادگاه حاضر نشود، حكم غيابي صادر و وجه‌الضمان ضبط خواهد شد، ادامه داد: در مطبوعات خوانده‌ام كه سارا شورد اعلام كرده كه به ايران باز خواهد گشت و ما نيز طبق مقررات مي‌توانيم وي را دعوت كرده تا در دادگاه حضور يابد و وي نيز مي‌تواند از خود دفاع كند.

وي به خروج برخي از متهمان حوادث سال گذشته از كشور اشاره كرد و گفت: برخي از اين متهمان كه پس از دستگيري با وثيقه از زندان آزاد شده‌اند از كشور خارج شده‌اند كه در صورت اينكه به كشور بازنگردند وثيقه آنها ضبط مي‌شود و در خصوص اين مبحث اين تفاوتي ميان اتباع داخلي و خارجي وجود ندارد.

جعفري‌دولت‌آبادي به پرونده جاسوساني كه 2 هفته پيش از آن خبر داده بود، اشاره كرد و گفت: 5 پرونده به دادگاه رفته و روز گذشته نيز 2 پرونده ديگر براي ارسال به دادگاه آماده شده است كه متهمان اين دو پرونده براي سرويس‌هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي كار مي‌كردند.

دادستان تهران ادامه داد: اين متهمان وجوهي را اخذ كرده بودند تا اطلاعاتي را براي سرويس اطلاعاتي دشمنان برسانند.

وي گفت: يكي از اين متهمان با احزاب ضدانقلاب كار كرده و متهم ديگر نيز در رابطه با مسائل داخلي كه درست نيست آنها را بازگو كنم، براي سرويس‌هاي اطلاعاتي دشمنان فعاليت مي‌كرده است.

دادستان تهران با بيان اينكه در حال حاضر حدود 15 نفر در حال سپري كردن محكوميت به دليل جاسوسي هستند، ادامه داد: اگر مصالح كشور ايجاب كند، اسامي آنها را خواهم گفت، اما به دليل اينكه ممكن است با نام بردن آن اسامي، خانواده‌هاي آنها آزرده شوند، از اين كار خودداري مي‌كنم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا فعاليت دو حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در حال حاضر قانوني است، اظهار داشت: فعاليت احزاب بعد از انحلال اعم از صدور بيانيه، برگزاري جلسه و يا دعوت كردن سايرين غيرقانوني است.

جعفري در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه شنيده شده موسوي و كروبي قصد سفر به كشور عربستان براي حج تمتع را دارند آيا اين افراد ممنوع‌الخروج هستند،گفت: در اين رابطه چيزي نشنيده‌ام.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا خبر دستگيري پسر اولين دادستان انقلاب صحت دارد،گفت: بله فرزند آقاي هادوي به خاطر مسائل امنيتي بازداشت شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
به اطلاع جناب دادستان هم برساند كه مجرميني كه به علل امنيتي هم اكنون در زندانها هستند اكثرا" در زمان ايشان محكوم نشده اند حالا امكان دارد كه به اين دليل آزاد شوند؟ عجیب است
جالبه این امنیت ما چیه که همه بهش گیر میدن و بعد میگیرن میبرن زندان . هم توی خیابان و هم توی خونه و هم از خارج !!!
امنیت ما را چه شده است!
لطفا دقیقا اعلام نمائید مسائل امنیتی یعنی چه ؟
ایشان مخل امنیت بوده اند یا کسانی می خواسته اند امنیت آن را به خطر بیاندازند
اگر مرتضوی را گرفتند و محکوم شد پس این پسره هم محکوم میشود
آخر نفهمیدیم دلیلش چی بوده؟ این هم شد تیتر؟
شما هم به همین خیال باشید که این حرفا رو باور می کنیم.
یک تیتر جذاب میزنید و یک طومار خبرهای بی ربط را بخورد مردم میدهید که چی بشه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار