بازدید 23108

نرخ جدید هزینه های معاینه فنی خودرو

نرخ خدمات معاینه فنی مکانیزه خودروها در کلان شهرها برای خودروهای سبک 9 هزار تومان و برای خودروهای سنگین 18 هزار تومان خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۴ 23 October 2010
وزیران عضو کارگروه تعیین نرخ هزینه های معاینه فنی خودرو بنا به پیشنهاد مشترک وزارت خانه های کشور و راه و ترابری و به استناد به اصل یکصد و سی وهشتم قانون اساسی نرخ خدمات معاینه فنی مکانیزه خودروها را تعیین کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نرخ خدمات معاینه فنی مکانیزه خودروها در کلان شهرها برای خودروهای سبک 9 هزار تومان و برای خودروهای سنگین 18 هزار تومان خواهد بود.

همچنین نرخ خدمات معاینه فنی مکانیزه خودروها در مراکز استان ها و شهرهای با جمعیت بالای 300 هزار نفر برای خودروهای سبک 8 هزار تومان و برای خودروهای سنگین 18 هزار تومان تعیین شد.

نرخ خدمات معاینه فنی مکانیزه خودروها در شهرهای با جمعیت کمتر از 300 هزار نفر نیز برای خودروهای سبک 7 هزار تومان و برای خودروهای سنگین 18 هزار تومان خواهد بود.

براساس مصوبه کارگروه تعیین نرخ هزینه های معاینه فنی خودرو، نرخ خدمات معاینه فنی برای هر بار مراجعه بعدی ظرف یک ماه پس از مراجه اول در مورد خودروهای سبک و 10 روز بعد از مراجعه اول برای خودروهای سنگین 2 هزار تومان خواهد بود.

همچنین نرخ خدمات فنی برای موتور سیکلت ها برای مراجعه اول 3 هزار تومان و برای هر بار مراجعه بعدی ظرف مدت یک ماه پس از مراجعه اول یک هزار تومان خواهد بود.

براین اساس، بعد از انقضای مدت های یک ماه و 10 روز پس از مراجعه اول، مراجعه بعدی اولین مراجعه محسوب خواهد شد.

براساس تصمیم کارگروه تعیین نرخ هزینه های معاینه فنی خودرو، دریافت هرگونه مبلغی بیش از نرخ های مصوب با توجه به لحاظ کلیه حقوق دولتی و هزینه های مربوط به چاپ و تکثیر و موارد مشابه ممنوع است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۰
واقعاَ تعيين يك نرخ بي ارزش نياز به وزيران و استناد به قانون اساسي دارد؟ آ
منبع درآمد فوق العاده ای برای دولته ! به نظر من این کار فقط جهت کسب درآمده و هیچ کارایی دیگه ای نداره ! اگه غیر از اینه باید مجانی باشه.
معاینه میزان دود اگزوز این قدر زحمت دارد؟ ارزون کنید تا همه مشتری شن.
كاش ذكرمي كرديد براي چه مدت؟چون بعضي جاها شش ماهه وبعضي ديگريكساله مي باشد
آقای بانک مرکزی این افزایش قیمتها رو برای محاسبه نرخ تورم در سبد خانوار در نظر میگیرن؟؟
6 درصد حقوق من کارمند بدبخت زیاد شده ولی هزینه زندگیم چندین برابر!!!!خدایا
دست وزارتخانه ها درد نکند که این قدر به فکر بازنشسته های ناجا هستند
اینقدر برای معاینه فنی دم میزنند پس اینهمه اتومبیل های دودزا کجایند.
واقعا پول مفتي از مردم ميگيرند
خدا را شکر تورم روی معاینه فنی خودرو هم تاثیر گذاشت . چون در ایران هرچه تورم کمتر می شود هزینه ها بیشتر می شوند
واقعا براي دولت يك منبع درآمد فوق العاده است و هيچ بازدهي ندارد. جالب اين است كه همه و همه اين مطب را ميدانند ولي اصرار به انجام آن دارند. واقعا متاسفم از اينكه اگر براي دولت و سازمان محيط زيست. آلودگي هوا مهم بود اولا از توليد خودرو بي كيفيت جلوگيري مي كرد .وثانيا آنرا رايگان اعلام مي كرد. اين مركزفقط يك بنگاه اقتصاديست.
این طرح فقط پول گرفتن زوری از مردم است و هیچ ثمره ای ندارد. خودتون تو همین تابناک نوشته بودین که یک موتور سیکلت از 14 خودرو بیشتر آلودگی ایجاد می کند همچنین وجود مینی بوس و اتوبوس های فرسود که هر کدام اندازه 100 تا خودرو سواری آلودگی ایجاد می کنند. تولید خودرو روآ و.... که استانداردها لازم را ندارد.
آخر این کار چه فایده ای دارد؟
خوش به حال مالکین و صاحبان این مراکز
در جريان باشيد پول معاينه فني تو جيب شهردارها و آقاي قاليباف مي ره!!!!!!!!!!!!!
من يك هفته پيش معاينه گرفتم 10 هزارتومان گرفتن لطفا بگوييد اهواز جزو كدام گروه ميباشد حتما" ابر شهر ميباشد.
چرا برای ماشین های مدل پایین تر که معاینه فنی 6 ماهه داده می شود همین مبلغ دریافت می شود
آیا درکشور های دیگر هم ازاین قبیل مسائل هست ؟ آیا نرخ ها بدین منوال است ؟ ایا هزینه دریافتی متناسب با خدماتی است که ارائه می دهند ؟ آیا مردم باید جور هزینه های اضافی را بکشند ؟ آیا . . . .
یادش بخیر که می گفت:"یاالله پول وده پول زور وده"حکایت از الان است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان