بازدید 100614
۱

شرطهای عجیب سفارت سوئد در تهران

نکته جالب‌تر اينکه سفارت سوئد به دلايلي نامعلوم ايرانيان را وادار مي‌کند تا يک نسخه کپي از گذرنامه خود را به سفارت انگليس تحويل دهند.
کد خبر: ۱۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲ 19 October 2010
سفارت سوئد در تهران در مصاحبه کتبي براي صدور ويزا از ايرانيان مي‌خواهد که نظر خود را درباره اسرائيل بيان کنند و بديهي است که اگر شما مخالفت کنيد، نمي‌توانيد به راحتي به اين کشور عزيمت کنيد.   

به گزارش فارس، يک سفارت‌خانه اروپايي اخيراً در فرم مصاحبه کتبي خود سؤالات را به گونه‌اي مطرح کرده است که تفکر مخالفان رژيم صهيونيستي را شناسايي کند.

سفارت سوئد در تهران براي صدور ويزا به ايرانياني که قصد عزيمت به اين کشور اروپايي را داشته باشند، مصاحبه‌اي کتبي و شفاهي را طراحي کرده است.

در مصاحبه کتبي اين سفارت سؤالاتي مطرح شده که جالب به نظر مي‌رسد. مثلاً از ايرانيان سؤال شده که نظر شما درباره اسرائيل چيست که اگر شما جواب منفي بدهيد، ويزاي شما صادر نمي‌شود و يا اينکه نمي‌توانيد به راحتي وارد اين کشور شويد.

اينکه اگر روزي در ايران نظام تغيبير کند، شما مايل هستيد در سوئد بمانيد يا به آمريکا سفر کنيد نيز از ديگر سؤالات اين مصاحبه است.

در پرسش ديگري از ايرانيان خواسته شده که واضح توضيح دهند که اگر کار شما در کشور سوئد در زندگي زناشويي شما خللي ايجاد کرد، شما چه تصميمي مي‌گيريد نوع زندگي خود را تغيير مي‌دهيد يا خير، از ديگر سؤالات اين پرسشنامه است.

نکته جالب‌تر اينکه شما نمي‌توانيد به اين سؤالات پاسخ ندهيد و اين شرط معمول سفارت براي سنجش افکار شماست و طبيعي است که اگر پاسخ مورد دلخواه آنها نيز ندهيد و دروغ نگوييد، کار شما سخت مي‌شود و ويزاي شما يا صادر نمي‌شود و يا اينکه با مشکل مواجه مي‌شويد.

جالب‌تر اينکه اين سفارت مبالغ کلان ميليارد توماني به عنوان ضمانت از شما مي‌گيرد.

روال عادي صدور ويزا در اين سفارت اينگونه است که ايرانياني که مخالفت صريح خود را با رژيم صهيونيستي در اين مصاحبه اعلام مي‌کنند و از اعمال و رفتارهاي ددمنشانه اين رژيم اعلام انزجار مي‌کنند، نتوانسته‌اند ويزا دريافت کنند چه براي تحصيل و چه براي اشتغال.

سوئدي‌ها در تهران اين‌گونه برنامه‌ريزي کرده‌اند که دوست داشتن اسرائيل شرط ورود به اين کشور است و افرادي که مخالف اسرائيل باشند، پايشان به اين کشور نمي‌رسد.

نکته جالب‌تر اينکه سفارت سوئد به دلايلي نامعلوم ايرانيان را وادار مي‌کند تا يک نسخه کپي از گذرنامه خود را به سفارت انگليس تحويل دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۸
انتشار یافته: ۱
آقا کشور خودشونه دوست دارند ورودیش اینجوری باشه ... بالاخره سوئدیا که از ارسرائیلیا بدشون نمیاد ... پس حق دارند بخوان آدم های همفکر خودشونو وارد کشورشون کنن ...کشور خودشونه تام الاختیارن.
ضمانت ميليارد توماني ؟!!!!؟
حق طبیعی هر کشوری است که مهاجران را تفکیک کند.
کشور حودشه ؛ هر کسی رو دلش بخواد راه میده.
مطالب فوق کذب است.
حتی یک کلمه از آن با واقعیت منطبق نیست.
من سالی یکی دوبار به سوئد سفر می کنم هیچگاه با موارد فوق برخورد نکردم. از تابناک بعید است که چنین مطلبی کذبی را منتشر کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت زیر مراجعه کنید:
www.swedenabroad.com
چقدر ذلیل است آن ایرانی که به این ذلت تن درمی دهد.
عجب...
این است اقتدار کشور ایران معلوم نیست چند روز دیگه چه تقاضای مربوط یا نامربوط از ایرانیان صاحب اقتدار بخواهند
با سلام-از طريق وزارت خارجه بايستي جلوي اينگونه برخورد ها و اينجور سوالات به هر نحو ممكن گرفته شود(چون اينكار يك نوع تفتيش عقايد محسوب مي شود.!!)
بد نیست یه گزارش از مصاحبه برای استخدام در ادارات دولتی تهیه کنید.
چه جالب اینها هم دارن یاد میگیرن اینکه تا دروغ نگی کارت نمیشه اش
1- چه کسی رفته سفارت و درخصوص موضوع اسرائیل نظر منفی داده وصرفا" به این دلیل رد شده ؟
2-این سوالات بیشتر جنبه روانشناسی درخصوص هدف از سفر داشته و سعی می کنند مطمئن شوند که مسافر قصد برگشت دارد و دردسرهای بعدی در خصوص ماندن بیش از ویزا و... بوجود نیاورد.
3- از همه مهمتر شما بعنوان یک رسانه با هیت مدیره مسلمان که درآن ودردین مبین اسلام دروغ گفتن از گناههای کبیره محسوب می گردد ، راه دروغ گفتن وتشویق به دروغ به مردم می کنید ؟ مردم درسفارت مجبور به گفتن دروغ آن هم برای یک کار بی ارزش وفقط به قصد یک مسافرت دروغ بگویند ؟ واقعا" که .....
ببخشیدوقتی ما تو ایران برای مشاغل ابدارچی بودن و خدماتی باید گزینش بشیم و هفت اندر جدمونو باید رو میز بزاریم انتظار داری کشور پیشرفته ای مثه سوئداین سوالها روبرای امنیت خودش نپرسه
بخدا داريم به اين اجانب رو ميدهيم . اگر سفارتخانه آنها تعطيل شود حساب ميايد دستشان.
خب سفارتخانه شما هم درخارج از کشور می تواند در مورد فلسطین سوال کند روابط کشورهای دیگر باهم ارتباطی به شما ندارد .
حالا پيدا كنيد كه چرا با اين همه سختگيري، باز چرا مردم ايران ميخواهند از كشور خارج شوند!؟
كشور مال خودشه ميخواي اونجام از نقشه جهان محو كنيم؟ تو برو ببين ملت برا چي دارن مهاجرت مي كنن
سوئد سوسياليستي هم اسرائيلي شده
مگر کشور قحطیه که انجا بریم . پس اول مگر بر سوئد بعدش اسرائیل . تازه من در کانادا هستم و برای همیشه بعد از 25 سال به ایران برمیگردم به خدا هیچ کجا ایران نمیشه . برای من رفتن به سوئد اصلا ویزا نمیخواد ولی اصلا نخواهم رفت. توف به سوئد با ان سفارتش. سفیرش را بیرون و به کارداری اکتفا کنید.
چشم وزارت خارجه روشن.تحقیر مردم و سر کیسه کردن در سفارتها عادی است.
اگر كساني كه در وزارت امور خارجه ايران كار مي كنند ايراني باشند با شنيدن چنين موضوعي و اگر متوجه شوند كه گفته شما راست است در اين سفارتخانه را بسته و به روزنامه ها هم اعلام مي كنند كه درس عبرتي شود براي ديگر سفارت خانه ها. حيف كه كارمندان وكار كنان امور خارجه در ايران انگار ايراني نيستند.
جانم خيالي بيش نيست!!
مگه شما در سفارت خانه های خود در سوئد با اسرائیل مخالفت نمی کنید. خوب اونا هم دارن موافقت می کنند. مگه همه باید اونجوری که شما صلاح می دونید فکر کنند.
خوب اين يكي سفارت رو هم تعطيل كنيد كساني كه مي خوان برن اونجا اول برن دوبي يا بقيه كشورا... شما كه بلدين صورت مساله رو پاك كنين.
گر سوئد بهشت هم بود من از اسرائیل متنفرم
ایرانیان آزادند که به لبنان سودان سومالی و سوریه و عاقبت به کشوربرادر هوگوچاوز در ونزوئلا بروند. چندین کشور دوست داریم که بدون مشکل به آنجا سفر کنیم.
مگر وقتی ما می خواهیم گذرتامه بگیریم نباید هدف از مساقرتمان را زیارت از عتبات عالیات بنویسیم! خوب اونها هم اونجوری می خواهند
به نظر شما کسی که برای زندگی به یک کشور سفر می کند می تواند با سیاستهای آن کشور مخالف باشد یا خیر و کشور مقصد میتواند روی عقاید وی حساس باشد یا نه !
برای ایرن نیز همین عقیده را دارید؟
گزارش از فارس که اعتبار نداره
این دری وریا چیه؟!!!!خخخخخ.ما این همه رفتیم سفارت فرم پر کردیم سالی چند بارم میریم و میاییم تا حالا از این سوالا ندیدیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس