بازدید 3100

اهداي بليط رايگان به دارندگان نام رضا

کد خبر: ۱۲۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴ 18 October 2010
ايلنا: مدير عامل سازمان پايانه ها از اهداي بليط رايگان به دارندگان نام رضا،احداث ايستگاه امام رضا در پايانه جنوب و بهره برداري از بزرگترين پياده راه در پايانه بيهقي در روز ولادت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) خبر داد.

ولي آذروش سازمان پايانه ها ضمن اعلام اين مطلب گفت : براي تكريم و تعظيم هرچه بيشتر و ابراز ارادت به اهل بيت و همچنين دستور ويژه شهردار محترم تهران مبني بر نكوداشت ويژه ولادت ائمه اطهار در روز ولادت امام رضا(ع) به تمام كساني كه نامشان رضا و يا تركيبي از رضا و نامهاي ديگر است و قصد سفر به هر نقطه كشور را داشته باشند بليط رايگان سفر اهدا مي‌شود .

وي گفت: همزمان با ميلاد با سعادت امام رضا(ع) بزرگترين پياده راه در پايانه بيهقي كه از زيباترين نقشه هاي ايراني اسلامي الگو گرفته است را نيز به بهره برداري مي‌رسد.

آذروش افزود: احداث اين پياده راه در راستاي ارايه خدمات هرچه بيشتر و بهتر به مسافرين و مراجعين پايانه ها و براي ارتباط آسان و ايمن و سريع ازميدان آرژانتين به سكوهاي سوار و پياده راه پايانه بيهقي صورت گرفته است.

مدير عامل سازمان پايانه ها ادامه داد: احداث كمربند فضاي سبز ، فواره ها و آبنما هاي زيبا موجب گرديده كه فضايي آرام و تلطيف شده و بدور از اغتشاشات سمعي و بصري در پايانه براي مراجعين ايجاد گردد و در اين پروژه از جديدترين تكنولوژيها در زمينه روشنايي و نور پردازي نيز بهره گيري شده است.

آذروش گفت: از ديگر جاذبه هاي پروژه پياده راه احداث دروازه ورودي بسيار جذاب آن مي باشد به گونه ايي كه با استفاده از ورقهاي رنگي و خطي باعث گرديده كه هميشه حالت روز در پايانه وجود داشته باشد.

مدير عامل سازمان پايانه ها در بخش ديگري از سخنان خود از احداث ايستگاه امام رضا(ع) در پايانه جنوب خبر داد وي گفت : يكي از موضوعات مهم فرهنگي در پايانه ها توجه ويژه به سفرهاي زيارتي است.

آذروش گفت: در گذشته با راه اندازي ايستگاه كربلا در پايانه غرب حال و هواي خاصي به سفرهاي زيارتي كه عازم كربلا و نجف بودند داده شد به گونه اي كه با جدا كردن مسافرين اين شهرهاي زيارتي و اجراي برنامه هاي متنوع و جذاب فرهنگي براي آنان وهمراهانشان نظير برگزاري مراسم زيارت عاشورا، مديحه سرايي و . . . فضاي معنوي خاصي بر اين سفرها حاكم مي گرديد.

وي گفت: با بهره گيري از اين الگو ايستگاه امام رضا (ع) را نيز همزمان با ميلاد با سعادت هشتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت احداث مي‌كنيم و در آن برنامه هاي خاصي را براي زائران مشهد مقدس به مرحله اجرا مي‌گذاريم.

آذروش در پايان گفت : برپايي ايستگاههاي صلواتي ، برگزاري سامانه هاي نشاط و نورپردازيهاي زيبا همراه با نصب بنرهاي مناسبتي از ديگر اقدامات اين سازمان در روز ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا (ع) است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار