بازدید 7567

توصیه احمدی نژاد به مدیران اردبیلی

وی تصریح کرد: می توان در چادر نشست و بسیار خوب اعمال مدیریت کرد و می توان در ساختمان های گرانقیمتی نشست و مدیریتی کرد که دو ریال هم ارزش نداشته باشد.
کد خبر: ۱۲۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹ 18 October 2010
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ماموریت مدیران اردبیل ساختن استان است، گفت: سرعت پیشرفت به منابع مالی و بودجه بستگی ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اردبیل، دکتر محمود احمدی نژاد در جریان هفتاد و ششمین سفر استانی خود در جلسه با مدیران استان اردبیل که صبح امروز دوشنبه در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شده بود، خطاب به مدیران استان اظهار داشت: اگر می خواهیم استانمان بهترین استان باشد باید مجموعه خادمان با هم باشند اینکه گفتم شدنی است.

وی با تاکید بر اینکه سرعت تغییر در استان اردبیل طی 16-17 سال بعد از استان شدن نسبت به استانهای دیگرکه 50 سال است که استان هستند بسیار بیشتر بوده است، گفت: استان اردبیل می تواند یک استان نمونه در کشور باشد البته باید همه دست به دست هم دهیم.

رئیس جمهور خطاب به حضار عنوان کرد: همه شما یک ماموریت دارید که آن هم ساختن استان اردبیل است.ساختن استان یک تقسیم کار است این همدلی را در ساختن استان حفظ کنید چرا که هیچ دستگاهی بدون همکاری دستگاه دیگر نمی تواند کار خود را درست انجام دهد.

وی تصریح کرد: می شود همه دستگاههای اجرایی استان اردبیل در سراسر کشور نمونه باشند البته به شرط آنکه همه مدیران خود را مسئول همه استان بدانند یعنی مسئول محیط زیست خود را مسئول راه استان هم بداند و بالعکس.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شما را توصیه به شناختن قدر زمان و فرصت خدمتگزاری به مردم می کنم، گفت: شما در یک مقطع زمانی بسیار مهم و سرنوشت ساز هستید .

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه هر روز نه هر لحظه یک حادثه جدید در جهان اتفاق می افتد و به سرعت بستر تحقق آرزو های تاریخی انبیا و اولیای الهی فراهم می شود، گفت: ملت ایران نیز در نقطه مرکزی مدیریتی این تحولات قرار دارند ما هم در نقطه مرکزی مدیریت هستیم شما هم در جغرافیایی به نام اردبیل که ظرفیت تحول آفرینی آن بسیار بالاست و تاریخ آن را نشان داده است قرار دارید.

وی خطاب به مدیران استان گفت: قدر موقعیت خود را بدانید چرا که جایی مسئول هستید که بهترین مردم زندگی می کنند و جایی خدمت می کنید که نه تنها در کل استان و نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا اثرگذار است.

احمدی نژاد درادامه با تاکید براینکه مدیر شدن درجمهوری اسلامی ایران در مقطع تاریخی و دراستان اردبیل یک توفیق عظیمی است، گفت: میلیاردها نفر قبل ازما آمده اند ولی فرصت خدمتگزاری به مردم را پیدا نکرده اند کاری را که امروزمی توانید انجام دهید به بعدا موکول نکنید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با مردم بودن و برای مردم بودن بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: مدیریت در فرهنگ ما جز خدمتگزاری و نوکری مردم معنای دیگری ندارد چرا زیرا آن چیزی که از انسان به جای می ماند خدمات صادقانه ای است که انجام می دهد نه چیز دیگر.

وی تصریح کرد: می توان در چادر نشست و بسیار خوب اعمال مدیریت کرد و می توان در ساختمان های گرانقیمتی نشست و مدیریتی کرد که دو ریال هم ارزش نداشته باشد.

احمدی نژاد بار دیگر خطاب به مدیران استان اردبیل گفت: روحیه خدمتگزاری را در استان نهادینه کنید و مردم را دوست داشته باشید چرا که اگر مردم را دوست نداشته باشید نمی توانید خدمتگزار خوبی باشید و اگر خدمتگزار خوبی نباشید مسئول خوبی نیستید و اگر مسئول خوبی نباشید انسان موفقی نخواهید بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلات مردم همان مشکلات خود ماست، گفت: کاری کنیم در استان اردبیل که مسائل مردم مسائل دستگاه اجرایی شود زیرا مشکلات مردم مشکلات دستگاه های اجرایی است. اگر این حال آمد خواهید دید که سرعت پیشرفت در استان 50 برابر خواهد شد البته برخی ها خیال می کنند سرعت پیشرفت به منابع مالی و بودجه بستگی دارد که این طور نیست.

وی با بیان اینکه شما مدیران استان در جلسات خود مسائل مختلفی را از جمله موضوع کشاورزی، صنعت و گردشگری استان را پیگیری می کنید، مسائل جزئی مردم را هم در دستور کار خود بگذارید، گفت: راه انداختن کار کسی که مشکل شخصی دارد به اندازه یک کار بزرگ مثل راه انداختن یک کارخانه ارزشمند است.

احمدی نژاد با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت های زیادی دارد که باید از همه آن استفاده کرد، گفت: همه ظرفیت های استان را در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و ترانزیت را باید در یک برنامه منسجم فعال کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی