بازدید 12378
جوسازی جدید السیاسه علیه ایران؛

اگر در منطقه جنگ شود، کویتی ها از تشنگی هلاک خواهند شد

در صورتی که در منطقه جنگی رخ بدهد، کویت حداکثر تا سه روز می تواند آب مورد نیاز خود را تأمین کند، زیرا همه آب شیرین کن ها نابود و واردات آب نیز متوقف خواهد شد/ «السیاسه» در این یادداشت کوتاه، چند بار از واژه «ازمه» (بحران) و «طواری» (حالت فوق العاده) و «الامن المائی» (امنیت آبی) بهره برده و گویا از خبر خودساخته خود نیز وحشت کرده است!
کد خبر: ۱۲۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۲ 17 October 2010
سرویس بین الملل ـ یک روزنامه کویتی ـ که ید طولایی در سمپاشی علیه ایران دارد ـ این بار با مطرح کردن موضوع کمبود منابع آبی منطقه در شرایط اضطراری، در عمل به جای جوسازی علیه ایران، کشورهای عربی را تحقیر کرد.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «السیاسه» در یادداشتی نوشت: موضوع حمله احتمالی نظامی به ایران، شرایط سختی را برای منطقه پدید آورده و با توجه به بحران آب شرب در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، حمله به ایران، موجب خواهد شد که این کشورها از تشنگی هلاک شوند؛ البته هرچند این احتمال ضعیف است، بررسی آن نیز برای کشورهای عربی فاجعه خواهد بود.

این روزنامه، میزان کسری آب شرب در کویت را پنجاه میلیون گالن از مجموع 350 میلیون گالن مصرفی روزانه عنوان کرد و به نقل از معاون وزیر آب و برق کویت نوشت: در صورتی که در منطقه جنگی رخ بدهد، کویت حداکثر تا سه روز می تواند که آب مورد نیاز خود را تأمین کند، زیرا همه آب شیرین کن ها نابود و واردات آب نیز متوقف خواهد شد.

در این باره باید گفت، کویت بخشی از آب مورد نیاز را از طریق آب شیرین کن ها، واردات آب از برخی کشورها همچون فرانسه و ایران (انتقال آب از سرچشمه کارون) تأمین می کند و همواره نگران قطع آب در این کشور کوچک است.

«السیاسه» در این یادداشت کوتاه، چند بار از واژه «ازمه» (بحران) و «طواری» (حالت فوق العاده) و «الامن المائی» (امنیت آبی) بهره برده و گویا از خبر خودساخته خویش نیز وحشت کرده است!

البته لازم به یادآوری است که بیشتر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با چنین مشکلی روبه رو هستند و به نظر می رسد، این روزنامه کویتی، بر پایه رویه سابقش، تلاش داشته از این موضوع نیز برای طرح ادعای واهی خطر ایران برای منطقه یاد کند، در صورتی که به اعتراف خودشان، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به جنگ نیاز ندارند، بلکه مشکلات درونی آنها ـ در صورت ماجراجویی یا مشارکت در ماجراجویی علیه ایران ـ را زمین خواهد زد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پس مواظب باشيد جنگي را در منطقه راه نيندازيد جناب آقايان شايعه پراكن كويتي
كويت يكي از استان هاي چندوم ايران بزرگ بوده است . حالا جرعت پيدا كرده دم از جنگ مي زنه جالبه نه؟؟؟؟؟/
تابناک نه خدایی تو کور تشریف داری؟ آقا داره میگه خب کشورهای عربی با بحران روبه رو میشن دیگه ... چرا هی به زور اصرار داری که بگی میخواسته علیه ایران جو سازی کنه؟ اصلا از هیچکجای این خبر اون محتوایی که هی روش اصرار میکنی استنباط نمیشه و حتی کنایه ای هم نسبت به ایران وجود نداره. حتما باید بهتون فحش بدن تا اونوقت بگین آهان ... حالا درست شد؟
احتمال تكرار بي خردي صدام ابن بار توسط يك كشور عربي ديگر با چراغ سبز غرب و حمايت اعراب را نبايد ناديده گرفت
به ايشان بفرماييد ما مثل اسلاف يزيديشان نيستيم كه آب را بر مردم ببنديم!
خوب این که یک جور دفاعه از ایران یعنی اگه به ایران حمله بشه اونها هم نابود میشن. تابناک تو با کدوم قسمت از بدنت فکر میکنی؟؟؟
اتفاقا به نکته ی خوبی اشاره کرد
در صورت وقوع جنگ ، اولین هدف ها باید منابع آبی این کشور ها باشه
در اینصورت جنگ در کمترین زمان به پایان میرسه.
آدم وقتی‌ اخبار تابناک را می‌خواند واقعا متحیر میشود! کاملا واضح است که جمعی با اندیشهٔ فوق العاده کودکانه خبر مینویسند. حقیقتاً نمی‌‌دانم آنها واقعا بچه هسلند، یا اینکه اذهان کودک و مریضی دارند. اینکه در هر چیزی پی‌ توطئه بگردیم، و هر خبری را با دورترین احتمال ممکن تطبیق داده و تفسیر کنیم و تنها در پی‌ آن باشیم که حرف مورد نظر خود را از هر چیزی و به هر نحوی استخراج کنیم، همگی نشانه‌های این کودک ذهنی‌ یا مرض روانی‌ است.
`پس مواظب باشيد زيادي نخوريد......
نمی دونم این فسقل عرب ها را چقدر پول گرفتند که هر روز یکیشان ازجنگ می گویند واقعا رو را برم.خیلی پر رو شدند.از طرفی وقتی می بینند تو ایران اینقدر دعواست در روزنامه ها سایتها همدیگررا می کوبیم خوب شایداین نوزادتازه به دوران رسیده هم خواسته حرفی زدهب اشد واگرنه که عددی نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل