بازدید 11556

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

کد خبر: ۱۲۵۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۶ 13 October 2010
در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی گوناگونی از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌های سینمایی وتلویزیونی «حبیب»، «چیزی شبیه معجزه»، «جنگجویان رودخانه وحشی»، «پسر کارگردان»، «بوسه بر خاک»، «سرزمین خورشید»، «بازگشت خطرناک»، «ضربه سخت»، «بازگشت پسرها»، «دو و بیست و دو» و «مبارزه با نیزه هشت سر» پنجشنبه و جمعه 22و23 مهرماه ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.


شبکه یک

فیلم تلویزیونی «حبیب» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی بهروز مفید پنجشنبه 22 مهرماه ساعت 22 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم تلویزیونی«حبیب» درمورد جوان فقیری به نام حبیب است که برای رسیدن به ثروت بیشتر به کار قاچاق روی می‌آورد. او دستگیرشده و به زندان می‌افتد و به اعدام محکوم می‌شود. در زندان حبیب پی می‌برد که قانونی وجود دارد که اگرموفق به حفظ قرآن شود، می‌تواند از طناب دار بگریزد. او شروع به یادگیری قرآن می‌کند.

حمید فرخ نژاد، آشا محرابی، توران مهرزاد، مهدی فقیه و امید روحانی درفیلم تلویزیونی «حبیب» محصول مرکزسیما فیلم بازی کرده‌اند.

*********************
فیلم تلویزیونی «چیزی شبیه معجزه» به کارگردانی حسین برزیده و تهیه کنندگی امیرعباس کنی از تولیدات مرکز سیما فیلم جمعه 23مهرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی احمد نجفی، شهرام پوراسد، مهسا کرامتی و سحر زکریا آمده: دریک آپارتمان سه خانواده زندگی می‌کنند؛ یک پیرمرد به نام «مصطفی» که سرطان تمام وجودش را فراگرفته و همسر و دخترش سالها او را ترک کرده‌اند و خارج از کشورند و حالا او روزهای پایانی زندگی اش را درحالیکه عذاب وجدان بزرگی دارد می‌گذراند؛ زیرا سالها قبل او با پسرنوجوانی تصادف کرده است و فرارمی کند، اما هیچگاه جرات این را نداشته که حقیقت را به آن پسر (احمد) بگوید و تنها خواسته به طورغیرمستقیم به او کمک مادی کند و این درحالی است که سرنوشت احمد را به کل تغییر داده است و درنهایت قبل از آنکه با آرامش بمیرد، احمد را راضی می‌کند تا او را ببخشد.

خانواده دیگر زوج جوانی‌اند که زن، مجری برنامه کودک است و به تازگی باردار شده است، اما در حالیکه زمان دنیا آمدن بچه فرا می‌رسد متوجه می‌شود به علت بیماری ای که دارد این زایمان برایش خطرناک است و ممکن است زمان تولد بچه، زن جان خود را از دست بدهد ولی در زمان مقرر، هم مادر وهم بچه هر دو سالم می‌مانند.

خانواده بعدی زوج جوان دیگری است. زن دوست دارد بچه‌دار شوند اما مرد به علت کار فراوان و بی توجهی به مسایل معنوی زندگی غافل از گذشت زمان است، ولی پس از یک سانحه تصادف نظر او نسبت به دنیای اطرافش تغییر کرده و تصمیم می‌گیرد اشتباهتش را در زندگی زناشوئی جبران کند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «جنگجویان رودخانه وحشی» با بازی دانی ین پنجشنبه 22 مهرماه ساعت 30/23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: امپراتور چین اقتدار خود را از دست داده است و گروه‌های مختلف در چند منطقه برای کسب قدرت، حکومت‌های مستقلی اعلام کرده‌اند. امپراتور به همراه سپاه وفادار و دختر مبارزش تِنگ عازم نبرد می‌شوند. پس از درگیریهای فراوان، مویانگ برادر زاده امپراتور و پسر عموی تِنگ که به شدت عاشق قدرت است و دختر عموی خود را تنها رقیب خود در جانشینی امپراتورمی‌داند، با طرح ریزی توطئه‌ای از اختلافی که در سپاه امپراتور به وجود آمده استفاده می‌کند و امپراتور را به قتل می‌رساند. پس از قتل امپراتور مویانگ در صدد ازمیان برداشتن تِنگ بر می‌آید، ولی به دلیل مهارت خارق العاده تنگ درسبکهای مبارزه و شجاعت قابل تحسین او موفق نمی‌شود.

فیلم سینمایی «جنگجویان رودخانه وحشی» به کارگردانی سیوتانگ چینگ محصول سال 2008 چین‌ می‌باشد.

*****************

فیلم سینمایی «پسر کارگردان» به کارگردانی لی وویول جمعه 23 مهرماه ساعت 30/ 17 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد پسری کوچک به نام «سانگو» است که در سانحه‌ای پدر، مادر و خاله خود را از دست داده است. او تنها چیزی که از پدر خود به یادگار دارد؛ دوربین فیلم برداری 8 میلی متری او و نقاشی‌هایی است که وی بر روی دیوارهای انبارخانه‌اش کشیده است. سانگو درتلاش است تا یاد بگیرد به کمک دوربین فیلمبرداری پدرش از نقاشی‌های او فیلم برداری کند.

کیم یونگ چن و یوجی مون در فیلم سینمایی «پسرکارگردان» محصول سال 2007 کره بازی کرده‌اند.


شبکه سه

فیلم سینمایی «بوسه بر خاک» به کارگردانی احمد کاوری پنجشنبه 22 مهرماه ساعت 20 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی فرامرز واحد و شهرام قائدی درمورد رزمنده‌ای به نام آقا مرتضی است که در زمان جنگ به همراه برادرانش سعید و علی به جبهه رفته، طی عملیاتی برادرانش مفقود می‌شوند. بعد از جنگ مرتضی و مادرش تصمیم می‌گیرند به کربلا بروند که در مرز مهران، مرتضی به دنبال سعید و علی می‌رود.

*****************

شبکه سه روزجمعه 23مهرساعت30/ 10 فیلم سینمایی «سرزمین خورشید» به کارگردانی احمد رضا درویش را برای پخش درنظر گرفته است.

دراین فیلم با بازی خسروشکیبایی، گلچهره سجادیه، سعید پورصمیمی، محمودپاک نیت، محسن زهتاب وفخرالدین صدیق شریف می‌بینیم: با شروع جنگ بیمارستانی درخرمشهربه محاصره دشمن درمی آید و ازهوا وزمین مورد هجوم قرار می‌گیرد. مجروحان وپزشکان با یک آمبولانس و لندروربه دنبال جیپ به غنیمت گرفته شده که درآن رزمندگان برای نجات دادن سرنشینان آمبولانس و لندرورباعراقی‌ها درگیرمی شوند وبه شهادت می‌رسند. سرنشینان لندرورنیزبه اسارت گرفته می‌شوند و راه را گم می‌کنند. درمیان‌آنها راننده آمبولانس، دکترکسری، یک ناخدا، یک زن که شوهرش رئیس گمرگ خرمشهر بوده و شهید شده، تاجری که مدام به فکر تسلیم شدن و حفظ پولهایش است وی ک امدادگر به‌نام‌ هانیه ‌که‌ دو نوزاد را با خود آورده، حضور دارند. یک افسر عراقی ‌هم که در اطراف بیمارستان‌ به اسارت درآمده با آنهاست.

فیلم سینمایی «سرزمین خورشید» به تهیه کنندگی بنیاد سینمایی فارابی موفق به دریافت 6 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن، فیلمبرداری، موسیقی، جلوه‌های ویژه، صحنه آرایی و صدابرداری، برنده جایزه ویژه هیات داوران و کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین فیلم ازپانزدهمین جشنواره فیلم فجر 1375 شده است.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «بازگشت خطرناک» به کارگردانی کلود سوته پنجشنبه 22 مهرماه ساعت 45/ 15 ازشبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی لینوونتورا، ژان پل بلموندو و ساندارا میلو می‌بینیم: گنگسترو سارق حرفه‌ای به نام آبل قصد دارد پس از انجام آخرین سرقت خود، ایتالیا را ترک کند و به همراه همسر و دو فرزندش به فرانسه بازگردد. سرقت باموفقیت انجام می‌شود اما وقتی که ازمحل به طور کامل دورشده‌اند ناگهان توسط پلیس غافلگیر می‌شوند، بین آنها و پلیس درگیری می‌شود و همدست آبل و همسر او توسط شلیک پلیس می‌شوند، آبل که حالا خود را انتها می‌بیند، به سراغ یکی از دوستان سارق خود می‌رود و بچه‌ها را به او می‌سپارد، اما یکی از دوستان او جای اورا به پلیس لو می‌دهد، اما آبل موفق به فرار می‌شود، ولی دوباره تعقیب و گریز و آوارگی شروع می‌شود.

فیلم سینمایی «بازگشت خطرناک» محصول سال 1960 فرانسه و ایتالیا می‌باشد.

*****************

فیلم سینمایی«ضربه سخت» جمعه 23مهرماه ساعت 30 /20 درقالب «برنامه سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی پل نیومن آمده: بازیکن و مربی ساده‌اندیش یک تیم ناموفق هاکی روی یخ، برای مطرح کردن تیمش دست به هرکاری می‌زند تا آنکه سرانجام به این نتیجه می‌رسد که برای دست یافتن به موفقیت باید با بازی خطا و ایجاد درگیری و دعوا تیم خود را مطرح کند. مگر اینکه به این شکل تیم را به جایی برساند.

فیلم سینمایی«ضربه‌سخت» به کارگردانی جورج روی هیلمحصول سال 1997 آمریکا است.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «بازگشت پسرها» به کارگردانی اسکات هیکز 40 دقیقه بامداد روز جمعه 23 مهرماه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: جو وار همسر دوم خود را از دست مي‌دهد و با پسر كوچكش تنها مي‌ماند، او براي نگهداري اين بچه با مشكلات بسياري روبه‌روست، اما راهي براي حل اين مشكلات پيدا نمي‌كند. پسر بزرگتر او در انگلستان به همراه همسر اول مرد زندگي مي‌كند. او براي زندگي به استراليا مي‌آيد و با پدرش به مشكلاتي برمي خورد. سرانجام تصميم مي‌گيرد كه دوباره نزد مادرش بازگردد، ‌اما مرد كه حل مشكلاتش را درگرو حضور پسر بزرگش در كنار برادر ناتني كوچكش مي‌بيند به آنجا رفته و با پا در مياني همسر اولش و كمك پسر كوچكش و صحبت‌هاي خود وي، سرانجام پسر بزرگش را قانع مي‌كند و هر سه نفر با هم به استراليا باز مي‌گردند.

فیلم سینمایی «بازگشت پسرها» با بازی کلیو اوون، اما بوس، لارا فریزر و جورج مککی

محصول کشورهای استرالیا و انگلیس در سال 2009 ساخته شده است.

****************

فیلم سینمایی «دو و بیست و دو» به کارگردانی فيليپ گزمن جمعه 23مهرماه ساعت 30 /13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

داستان در مورد گاليور مرد خلافكاري است كه در ابتداي فيلم همسرش را ترك مي‌كند، او نقشه سرقت از صندوق امانات يك هتل را مي‌كشد. او با سه نفرازدوستانش به نام‌هاي ويلي، گيل و فین نيمه شب به هتل مي‌روند و با بيهوش نمودن نگهبان، كنترل اوضاع را بدست مي‌گيرند. آنها مجبور مي‌شوند كه چند تن از مسافران را در اتاقي نگهدارند تا بتوانند به كارشان برسند.

ميك راسي، رابرت ميانو، آیرون گالاگر، جوجی ای جیمنز و ول کیلمر در فیلم سینمایی «دو و بیست و دو» محصول 2008 کانادا در ژانر جنايي و پلیسی بازی کرده‌اند.


سیمای استان‌ها

فیلم سینمایی «مبارزه با نیزه هشت سر» به کارگردانی لوکار لنگ جمعه 23 مهرماه ساعت 30/ 13 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: خانواده یانگ، سربازان معروفی در خدمت ‌حکومت دارند. بعد از اینکه یک مقام رسمی دولتی به آنها خیانت می‌کند همه افراد خانواده به جز سه پسر آنها به قتل می‌رسند. یکی ازبرادران توسط لیائو دستگیرمی‌شود. یکی ازبرادران بعد ازمرگ خانواده عقلش را از دست می‌دهد و برادر آخر لیو به معبدی می‌رود تا خشم و گذشته خود را فراموش کند. لیو بعد از اینکه می‌فهمد خواهرش دستگیرشده برای نجات او اقدام می‌کند.

فیلم سینمایی «مبارزه با نیزه هشت سر» با بازی لیلی لی، گوردون لیوچی و آچینگ چو محصول سال 1983 هنگ کنگ در ژانر حادثه‌ای ساخته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل