بازدید 23161
خطاب به وزیر راه؛

احمدی نژاد: مهندس به درد بخور استخدام کنید

اين جلسه كه با پاسخ‌ها و سوال‌‌هاي پي در پي رئيس‌جمهور پيگري ‌شد، بهبهاني وزير راه و ترابري از هيئت وزيران درخواست مجوز استخدام 200 نفر براي وزارتخانه متبوع خود را ارائه كرد كه با استقبال رئيس‌جمهور روبرو شد. رئيس جمهور خطاب به بهبهاني، گفت: من از طرف آقاي فروزنده مي‌گويم كه هرچه فوق ليسانس در حوزه راه و ترابري است، مي‌توانيد طي آزموني نيروهاي خود را استخدام كند. نه 200 نفر بلكه 2 هزار نفر مهندس به درد بخور.
کد خبر: ۱۲۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰ 11 October 2010
نشست مشترك هيئت دولت با مشاوران جوان درحالي برگزار شد كه حواشي جالبي را از جمله اظهار نظر و بررسي پيشنهاد مشاوران جوان را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاري فارس، نشست مشترك هيئت دولت با مشاوران جوان روز گذشته (يكشنبه) با حضور رئيس‌جمهور، جمعي از وزرا، مشاوران جوان و استانداران سراسر كشور درحالي برگزار شد كه حواشي جالبي را به دنبال داشت. از همين رو نظر خوانندگان عزيز را به اين حواشي جلب مي‌نمايم:

* جلسات هيئت دولت معمولا دو روز در هفته -كه يكشنبه‌ها بعد از ظهرها و چهارشنبه‌ها قبل از ظهر- به رياست رئيس‌جمهور يا معاون اول برگزار مي‌شود؛ در حالي كه با توجه به ابتكار احمدي‌نژاد در دولت نهم مبني بر اجراي سفرهاي استاني در پايان هفته، جلسات هيئت دولت با عنوان جلسه استاني هيئت دولت براي رفع مشكلات همان استان برگزار مي‌شود.

* نشست مشترك عالي‌ترين مقام‌‌هاي اجرايي كشور با مشاوران جوان همانند آن است كه مشاوران جوان مي‌توانند به نمايندگي جوانان سراسر كشور نظرات خود را در بين نظرات رئيس‌جمهور و وزرا بيان و تصويب كنند.

* سالن اجلاس سران از اجتماع مشاوران جوان در دو طبقه پر شده بود و درحالي همه اين مشاوران منتظر شركت در جلسه هيئت دولت بودند تا اظهارات خود را در بالاترين جلسه اجرايي كشور عنوان و تصويب كنند.

* پيشنهادات مشاوران به قول رحيمي بين وزرا توزيع شده بود، از همين رو صدوقي كه به تازگي دبيري هيئت دولت را عهده‌دار شده است عنوان كرد كه در مورد اين پيشنهادها كارشناسي خوبي صورت گرفته و ما تعدادي از اين پيشنهادها را در جلسه دولت مطرح مي‌كنيم.

* اين جلسه كه با پاسخ‌ها و سوال‌‌هاي پي در پي رئيس‌جمهور پيگري ‌شد، بهبهاني وزير راه و ترابري از هيئت وزيران درخواست مجوز استخدام 200 نفر براي وزارتخانه متبوع خود را ارائه كرد كه با استقبال رئيس‌جمهور روبرو شد. رئيس جمهور خطاب به بهبهاني، گفت: من از طرف آقاي فروزنده مي‌گويم كه هرچه فوق ليسانس در حوزه راه و ترابري است، مي‌توانيد طي آزموني نيروهاي خود را استخدام كند. نه 200 نفر بلكه 2 هزار نفر مهندس به درد بخور.

* معاون اول رئيس جمهور با اشاره به جلسات هيئت دولت در طول سال‌ها تفاوت آنرا تشويق حضار عنوان كرده و گفت: معمولا در جلسات هيئت دولت در زمان تصويب اين مصوبات با صلوات همراه مي‌شود كه همزمان با سخنان رحيمي حضار به صورت خودجوش با ذكر صلوات به سخنان رحيمي لبيك گفتند كه رحيمي در مقابل اين اقدام حضار، گفت: اين سخنان من منعي براي تشويق شما ندارد و مشاوران جوان نيز با كف زدن سخنان رحيمي را دنبال كردند.

* نيكزاد وزير مسكن سپس براي معرفي كردن مشاوران جوان از سوي استانداران و وزيران طي سخناني از رئيس‌جمهور خواستار 15 روز زمان شد كه با استقبال كف‌هاي حضار روبرو شد كه رئيس‌جمهور در ادامه به بختياري وزير دادگستري گفت: شما نيز موضوعي را بگوييد تا حضار شما را نيز مورد تشويق خود قرار دهند كه اين سخنان با واكنش حضار شد.

* در اين جلسه يكي از مشاوران جوان از تعامل خليليان با مشاوران جوان انتقاد كرد كه رحيمي برابر اين ديدگاه از پاسخ وزير جهاد كشاورزي نسبت به اين انتقاد خبر داد و گفت قطعا آقاي خليليان براي خود پاسخي دارد كه وزير جهاد كشاورزي در پاسخ به اين انتقاد جاي خود را با مشاور خود تغيير داد و اظهار داشت: بهتر است كه مشاور جوان بنده پاسخ اين انتقاد را بدهد. اين حركت خليليان به كام احمدي نژاد خوش نيامد و با انتقاد رئيس‌جمهور روبرو شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار