بازدید 11076

لاریجانی انحصار « ایران » را لغو کرد

علی لاریجانی با ابلاغ نامه شماره 39244هـ/ب مورخه 16/6/1389 خطاب به رئیس جمهوری، لغو انحصار آگهی های دولتی از روزنامه ایران را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۱۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۴ 10 October 2010
کیهان نوشت:


رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای خطاب به رئیس جمهوری انحصار چاپ آگهی های دولتی در روزنامه ایران را لغو کرد.

علی لاریجانی با ابلاغ نامه شماره 39244هـ/ب مورخه 16/6/1389 خطاب به رئیس جمهوری، لغو انحصار آگهی های دولتی از روزنامه ایران را ابلاغ کرد.

وی در این نامه ، با استناد به ماده واحده و تبصره های 4 و 8 الحاقی به قانون نحوه اجرای اصول 85 و 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و صلاحیت بعدی آن در رابطه با مسئولیت های رئیس مجلس شورای اسلامی و ماده 10 آئین نامه اجرایی آن و متعاقب بررسی ها و اعلام نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین ضوابط اجرای بودجه سال 89 کل کشور، تبصره 2 بند 18، ابلاغیه مذکور را به دلیل مغایرت با ماده 52 قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم و همچنین سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و به دلیل عدم اصلاح آن ظرف مدت مهلت قانونی(یک هفته از اعلام ایراد) بلااثر و ملغی دانسته است.

در ابلاغیه رئیس مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 52 قانون اصلاح موادی از قانون چهارم دولت تصریح شده است: دولت حق اعطای هرگونه کمک یا امتیاز به یک یا چند دستگاه را ندارد و ضوابط اجرای بودجه مبنی بر انحصار و درج و انتشار آگهی های دستگاه های دولتی از طریق روزنامه ایران مغایر قانون است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر