بازدید 12038

خوشحالی وهابیون از اظهارات تفرقه انگیز

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ به نقل از سایت خبری شیعیان عربستان (راصد)، «شیخ عبدالعزیز آل‏الشیخ» مفتی اول سعودی گفت: «بعد از اسائه‏ی ادب یاسر الحبیب به ام‏المؤمنین عایشه، انتشار مذهب تشیع در کشورهای عربی و اسلامی متوقف شده است».
کد خبر: ۱۲۲۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۵ 30 September 2010
اگرچه این سخنان سخیف مفتی اعظم عربستان بسیار تلخ است و باید مورد عبرت افراطیون قرار گیرد، اما در درون خود شامل اعتراف جالبی نیز هست؛ اعتراف به اینکه مذهب تشیع علیرغم تبلیغات فراوان و پرحجم وهابیت بیشترین انتشار را دارد. مفتیان وهابی تاکنون رشد روزافزون پیروان مکتب اهل‏بیت(ع) در جهان را انکار می‏کردند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ به نقل از سایت خبری شیعیان عربستان (راصد)، «شیخ عبدالعزیز آل‏الشیخ» مفتی اول سعودی گفت: «بعد از اسائه‏ی ادب یاسر الحبیب به ام‏المؤمنین عایشه، انتشار مذهب تشیع در کشورهای عربی و اسلامی متوقف شده است».

وی در دیدار امروز خود با ائمه جمعه و جماعات مساجد عربستان سعودی گفت: «سخنان یاسر الحبیب روحانی‏ شیعه کویتی باعث شد تا بسیاری از اهل سنت که تمایلی به تشیع داشتند، از مسیر انحرافی(!) خود برگشته و راه مستقیم را برگزینند»!

آل‏الشیخ ادامه داد: «مخبرین ما در کشورهای عربی به من اطلاع دادند عده زیادی از اهل‏سنتی که شیعه شده بودند، به خصوص در شمال آفریقا پس از گفته‏های یاسر الحبیب متوجه شده‏اند که تشیع مذهبی باطل است و به مذهب حق(!) برگشته‏اند»!

آل‏الشیخ در کنایه و تعریضی توهین‏آمیز اضافه کرد: «شیعیان که خود را پشت دیوار مظلوم‏نمایی و شهادت(!) پنهان کرده بودند، دستشان رو شده و مشخص گردیده که اینها قومي خبیث(!) هستند. سخنان الحبيب، نعمت و عنایتی از سوی خداوند بود تا باطن واقعی ‏شيعيان روشن شود».

اگرچه این سخنان سخیف مفتی اعظم عربستان بسیار تلخ است و باید مورد توجه و عبرت حامیان انگشت‏شمار یاسر الحبیب روحانی‏نمای مقیم لندن قرار گیرد، اما در درون خود شامل اعتراف جالبی نیز هست ؛ اعتراف به اینکه مذهب تشیع علیرغم تبلیغات فراوان و پرحجم وهابیت، بیشترین انتشار را دارد. مفتیان وهابی تاکنون رشد روزافزون پیروان مکتب اهل‏بیت(ع) در جهان را انکار می‏کردند.

شایان ذکر است شخصی به نام «یاسر الحبیب» که صلاحیت پوشیدن لباس روحانیت را ندارد و مورد تأیید حوزه‏های علمیه و مراجع عظام نیست در ماه مبارک رمضان گذشته، در مراسمی که در سالروز مرگ عایشه همسر پیامبر(ص) برگزار کرد سخنان موهن و خلافی را بر زبان آورد که موجب ایجاد مشکلات زیادی برای شیعیان کویت و عربستان شد. علمای شیعه‏ی این دو کشور ـ از جمله «شیخ عَمری»، «شیخ حسین معتوق»، «شیخ حسن صفار»، «شيخ علي آل‏محسن»، «شیخ عبدالجليل السمين»، «شیخ نمر» و «سيد هاشم السلمان» ـ مواضع سختی در برابر وی گرفته و او را از خود طرد کرده‏اند.

جالب اینکه در پی ایجاد برخی فشارهای حقوقی بر وی، دولت انگلستان و سازمان‏های به اصطلاح حقوق بشری این کشور، از او حمایت می‏کنند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
یاسر الحبیب و همه کسانی که شیعه را دشمن‏شاد می‏کنند در حقیقت پیرو برنامه‏ها و دستورالعمل های صهیونیسم بین الملل هستند. آنها در هر لباس و هر مکتب و هر مذهب می‏توانند باشند؛ مانند یاسر الحبیب ـ که ارتشی کویت بود و ـ بیکباره و ناگهانی، روحانی شیعه گردید!!!
آل الشیخ کمرش می‏شکند اگر کلمه‏ای در محکومیت استکبار و صهیونیسم بر زبان آورد. او با این اظهارات اولا دشمنی خود با اهل بیت و شیعیان را مورد تأکید قرار داده و از سوی دیگر از اظهارات وی ثابت شده است که اشخاصي مانند یاسر حبیب هم مانند خود سران وهابیت، حلقه بگوش استکبار و صهیونیسم هستند.
ما که الان از شما می شنویم... چرا جمهوری اسلامی محکوم نکرد پس؟
سخنانش حقیقت بوده است ولی هر راست نباید گفت ...
اینکه یک نفر سنی بیاد شیعه بشه یا برعکس، جای هیچ گونه خوشحالی نداره.. باید آن زمان خوشحال بود که به فرمایش امام فقید راحل شیعه و سنی برادری خودشون رو حفظ کنند و متحد بشن و با این اتحاد دیگران رو به اسلام دعوت کنند..
متاسفانه بنده در هیچیک ار خبر گذاریهای رسمی کشور سخنان محکومیت سخنان این شیخ را ندیدم بنده بعنوان یک مسلمان شیعه
تمام همسران رسول الله را ام اتمومنین دانسته و در قران و در قضیه افک طهارت خانم عایشه برمومنین از طرف ذات باری تعالی تایید شده تاییدی که تا این حد روشن برای هیچ انسانی ذکر نشده و در قران مخالفین طهارت ایشان را منافق نامیدند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار