بازدید 37092

قیمت دلار در بازار تهران می تازد

قیمت دلار مانند روز گذشته در بازار تهران در نوسان و رو به افزایش است به نحوی که هم اکنون هر دلار آمریکا در تابلوی صرافی ها بین 1110 تا 1115 تومان خریداری و بین 1130 تا 1140 تومان فروخته می شود. قیمت دلار آمریکا در پایان روز گذشته به 1110 تومان رسید.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۷ 28 September 2010
صرافی‌های واقع در میدان فردوسی امروز سه شنبه هر دلار آمریکا را بین 1110 تا 1115 تومان خریداری و بین 1130 تا 1140 تومان می‌فروشند.

گزارش خبرنگار مهر از بازار سکه و ارز تهران حاکی از آن است که امروز سه شنبه قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید بین 338 تا 365 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین صرافی‌ها در تابلوها قیمت خرید سکه طرح جدید را نیز 333 تا 350 هزار تومان اعلام کردند.

سکه تمام طرح قدیم نیز به قیمت 338 تا 365 هزار تومان فروخته می‌شود که قیمت خرید آن نیز در تابلوی صرافی‌ها بین 333 تا 337 هزار تومان در نوسان درج شده است.

همچنین قیمت نیم سکه امروز در بازار تهران بین 168 تا 170 هزار تومان فروخته و قیمت خرید آن نیز رقمی بین 164 تا 165 هزار تومان گزارش شد. ربع سکه نیز به قیمت 86 هزار تومان فروخته می‌شود که قیمت خرید آن نیز در تابلوی صرافی ها 83 هزار تومان اعلام شده است.

گزارش مهر از قیمت انواع ارز در صرافی‌های واقع در میدان فردوسی نشان می دهد: قیمت دلار مانند روز گذشته در بازار تهران در نوسان و رو به افزایش است به نحوی که هم اکنون هر دلار آمریکا در تابلوی صرافی ها بین 1110 تا 1115 تومان خریداری و بین 1130 تا 1140 تومان فروخته می شود. قیمت دلار آمریکا در پایان روز گذشته به 1110 تومان رسید.

در همین حال، یورو نیز امروز سه شنبه رقمی بین 1445 تا 1450 تومان خریداری و 1470 تا 1480 تومان نیز فروخته می شود. همچنین هر پوند انگلیس رقمی بین 1715 تا 1730 تومان خریداری و بین 1735 تا 1770 تومان نیز در تابلوی صرافی ها اعلام فروش شده است.

دلار کانادا نیز رقمی بین 1065 تا 1070 تومان خریداری و بین 1080 تا 1110 تومان نیز فروخته می شود. فرانک سوئیس نیز در تابلوها 1090 تومان خریداری و 1110 تومان فروخته می‌شود.

برخی فعالان بازار ارز تهران در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که قیمتهای لحظه ای ارزهای مختلف به ویژه دلار از چه مرجعی پرسیده و به مشتریان اعلام می شود؟ مطرح کردند: در این زمینه مرجع خاصی وجود ندارد و صرافی ها از طریق ارتباط تلفنی قیمتهای مختلف را جویا و به هر نحوی که بخواهند به مشتریان اعلام می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۰
این نتیجه تحریم هست اونا که میگن تحریم کارساز نیست جواب بدن
سکوت بانک مرکزی عجیب است !
باش تا صبح دولتت بدمد که این از نتایج سحر است
بانک مرکزی یه کاری بکنه !
اینجوری که نمیشه زندگی کرد .
مرجع اعلام قيمت به صرافيها نمايندگاني از عوامل دولتي هستند كه با توجه به سياستهاي دولت قيمتها را تعيين مي كنند..ضمنا تمام اينها بر مي گرده به طرح تحول اقتصادي كه ما از الان به پيش بازش رفتيم
دیگه خبری از اون تحلیل ها نیست ... چی شد خشم مسلمونا نسبت به حرمت شکنی قرآن به همین زودی فروکش کرد و قیمت دلار دوباره رفت بالا؟
این است نتیجه تحریم
نقش بانک مرکزی در تعیین نرخ ارز واقعا بارز هست مثل درخت ، خیلی جالبه که سایت رسمی بانک مرکزی قیمت دلار رو 1025 نوشته ولی ما نرخ رو از میدان فردوسی استخراج میکنیم ، آنوقت چه کسی اعتماد میکنه که مالیات بر ارزش افزوده صرف آبادانی کشور خواهد شد؟
زنده باد تورم
خودشون میبرند و میدوزند جواب مالیاتی دولت رو هم سربالا میدن .
با سلام
دليل گراني دلار ندادن دلار توسط بانك مركزي به بانكها مي باشد
يا دلار ندارد تا بفروش برساند يا تصميم به بالا بردن دلار گرفته تا هدفمند كردن را شروع ويا از فروش دلار گران ريال بدست آورد در هر صورت مسئول اصلي گران شدن دلار دولت است
تقاضا زياد عرضه ناچيز نتيجه گراني دلار مي باشد
شما که میخواستید اقتصاد کل دنیا را مدیریت کنید ! خط میدادید ! روش پیشنهاد میکردید و ...

چه شد ؟

اقتصاد دنیا پیشکش ! لطف کنید همین اقتصاد کوچک ایران را نجات دهید !
انالله وانا الیه راجعون. تابناک . لطفا شجاعت زمان جنگت یادت نره: با این قیمتها وافزایش ارزها چشم دولتمردان بیش از پیش روشن باد. و امت رسول الله هم برای رضایت و خشنودی غیر سکوت لطفا. بچه ها مثل همیشه
اگر دارید شضما ارزان بفروشید تا از شما بخرند
این یعنی چی اون وقت ؟
دشمنان اینطوری نمی توانند به کشور و اقتصاد آن صدمه بزنند که این مسئولان نا مسئول می زنند متاسفانه وقتی افراد مدرک دانشگاهی نما که بدون گذراندن زمان و دوره های دانشگاهی با رابطه به پست و مقام می رسند نه از روی علم و دانش و توانایی و طرح می دهند و اجرا می کنند بهتر از این نمی شود این افراد با زور اقتصاد کشور را به پرتگاه هل می دهند. آخرین قیمت دلار در روز گذشته 1155 تومان بود ریال چه خار و خفیف شده هست کشوری که روی نفت و گاز و معادن طبیعی خوابیده و دارای مردم با استعداد هست اینچنین باید پول ملی آن بصورت مصنوعی خار و خفیف گردد.
چرا چون مسئولان آن در حال آزمایش سعی و خطا راه های هستند که قبلا نیز آزمایش کرده اند!
با توجه به قیمت سکه طلا جا دارد که فیمت دلار به 3500 تومان برسد.
چند روز پيش كه دلار از 1055 به 1050 تومان رسيده بود يكي از روزنامه ها در اقدامي ناشيانه تيتر زده بود كه قران سوزي كار دست امريكا داد.حالا كه به 1140 تومان رسيده بايد از ان روزنامه پرسيد چه توجيهي دارد
مدعيان مبارزه با سرمايه داري غرب وامپرياليسم آمريكا چه پاسخي دارند آيا آمريكا با مرگ گفتن ازبين ميرود وتضعيف ميشود درحاليكه ارزش پول مليش لحظه به لحظه درمقابل پول ملي ايران درحال بالا رفتن است0لذا بهتراست طي مراسمي به تيم اقتصادي دولت كه با برنامه هاي اقتصادي ارزش دلار را درمقابل ارزش پول ملي كشور بالا بردند نشان افتخاربگيرند تا بيشتر شعار مبارزه با آمريكا و سرمايه داري جهان بدهند0
گويا سياست دولت دراين است كه درتمام زمينه ها ركورددارباشد ركورددارگراني مايحتاج زندگي امت ركورددار گراني وارزش بالاي دلارآمريكا ركورددار افرادزيرخط فقر ركورددار باعث صدور قطعنامه برعليه ايران ركورددار شكستهاي ورزشي و...
اقتدار ایرانی در کنترل ارز جهانی!
در سالهاي نچندان دور نزديك اعياد كه دولت مي خواست پولي را بعنوان صدقه يا عيدي به كارمندان بدهد يا نرخ ارز را بالا ميبرد يا ثبت نام حج ويا موبايل را شروع ميكرد كه موقتا مشكل نقدينقگي دولت حل ميگرديدو كاري هم به تبعات ان كه گروني و بد بختي مردم بود نداشت حالا هم كه مي بايستي براي طرح من دراوردي حذف يارانه ها نياز به پول دارد دست در جيب مردم نموده تا مشكلش حل گردد غافل از اينكه اين تو بميري از....لطفا تا دير نشده قيمت ارز را برگردانيد كه بازاريهاي محترم از حالا تيقشان را بد طوري براي مردم تيز مي نمايند.
وقتی ریال هست ارز به چه درد می خوره ؟
ای بابا
دلار چیست ؟ جز یک تکه کاغذ بی ارزش
كاملا مشخصه كه اين روند براي بانك مركزي و دولت كاملا مطلوبه...اول سكه بالا رفت، بعد قبضهاي برق بي سرو صدا افزايش يافت و حالا نوبت دلار است. قبلا بانك مركزي براي كنترل بازار معمولا دخالت ميكرد. ولي ظواهر امر نشون ميده كه دولت داره براي خودش تصميماتي ميگيره و برنامه هايي را مخفيانه پياده ميكنه كه يواش يواش در راس امور قرار بگيره.
به اين ميگن اقتصاد پايدار!
پس کجاست مداخله بانک مرکزی !
اصلا کسی میدونه ریشه اصلی این مشکل کجاست. بعلت قطع ارتباط بانک های امارتی با بانکهای ایرانی بیش از 10 روزه که کار انتقال ارز متوقف شده و باعث التهاب و ایجاد بازار سیاه شده است. باید به حال تاسف بخوریم که تحریم اینقدر تاثیر گذار شده!
چه عجب! بالاخره یک نفر قیمتهای واقعی ارز در روزهای اخیر را اعلام کرد!
بابا اینها کاغذ پاره است شما چی می گید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها