بازدید 35453

افزایش قیمت دلار لحظه‌ای شد

قیمت دلار لحظه به لحظه در حال افزایش است و تا لحظه انتشار این خبر قیمت دلار از 1110 تومان عبور کرده است، این در حالی است که روز گذشته یکشنبه قیمت هر دلار آمریکا در بازار تهران بین 1085 تا 1092 تومان و هر یورو بین 1450 تا 1460 تومان در نوسان بود.
کد خبر: ۱۲۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۷ 27 September 2010
صرافی‌های واقع در میدان فردوسی تهران در حالی در پی افزایش کاذب قیمت انواع سکه به جمع آوری تابلوی قیمتها روی آوردند که قیمت دلار نیز به صورت لحظه‌ای در حال افزایش است.

گزارش خبرنگار مهر از میدان فردوسی تهران حاکی از آن است که امروز دوشنبه بازار ارز و سکه حال و هوای دیگر دارد و صرافی‌ها نیز از این وضعیت سردرگم شده اند.

قیمت دلار لحظه به لحظه در حال افزایش است و تا لحظه انتشار این خبر قیمت دلار از 1110 تومان عبور کرده است، این در حالی است که روز گذشته یکشنبه قیمت هر دلار آمریکا در بازار تهران بین 1085 تا 1092 تومان و هر یورو بین 1450 تا 1460 تومان در نوسان بود.
 
برخی صرافی‌ها در پی افزایش لحظه‌ای قیمت دلار حتی به جمع آوری تابلو قیمت انواع ارزها هم روی آورده اند. امروز یورو 1470 تومان، پوند 1730 تومان، فرانک سوئیس 1060 تومان و دلار کانادا 1035 فروخته می شود.
 
البته امروز قیمت بانکی دلار آمریکا 1026 تومان، یورو 1381 تومان، پوند 1623 تومان، فرانک سوئیس 1041 تومان و دلار کانادا 1000 تومان اعلام شده است.
 
 
در این میان، فعالان بازار ارز تهران از احتمال مداخله بانک مرکزی در بازار برای بازگشت قیمتها به حالت عادی خبر می دهند.
 
صرافان همچنین با جمع آوری تابلو قیمت انواع سکه ها از ویترین صرافی خود، از خرید سکه امتناع می کنند. متقاضیان برای خرید سکه حتما باید به داخل صرافی بروند تا از وضعیت قیمتها مطلع شوند.
 
امروز دوشنبه قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به 365 هزار تومان، طرح جدید به 336 هزار تومان، نیمه سکه 168 هزار تومان و ربع سکه به 86 هزار تومان افزایش یافته است.
 
این در حالی است که دیروز یکشنبه قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 342 هزار تومان، طرح جدید 328 هزار تومان، نیم سکه 164 هزار و 500 تومان و ربع سکه 83 هزارو 500  تومان بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
این بانک مرکزی کجاست ؟ چرا حرفی نمیزنه ؟ افزایش یک باره قیمت دلار روی همه چیز تاثیرمنفی خودش را می گذارد، الان بیشتر از 5 روز است که بانک و صرافی ها حواله به آنطرف نمی توانند بفرستند و هیچ کس پاسخ گو نیست
ترا به خدا يك فكري براي اين مملكت بكنيد تا كي ما بايد شاهد اين چيزها باشيم
مملکت گل و بلبل، از طرفی میگیم مرگ بر آمریکا، از طرفی دلارشو لحظه به لحظه گرونتر میکنم. چه مرگ بر آمریکای با مسمایی.
خدایابدادمان برس مارابکجامیبرند؟؟؟؟؟؟
خدايا شكر كه با مديريت ايراني جهان روز به روز دلار در حال نابودي و سقوط است انشالله روزي كه استكبار به كلي نابود بشه و ايران هر روز بره بالا
تحریمها که اثر نداشت؟تازه این فقط بازی یک کشور کوچیکه بنام امارات
گران شدن لحظه اي دلار و تنگ شدن عرصه زندگي بر مردم يعني :‌ "سقوط نظام سرمايه داري"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیا پشت پرده افزایش بی سرسامان دلار خود بانک مرکزی هست ؟
لزوم چند نکته مهم هست.
1-از سوی بانک مرکزی گفته شده ذخیره ارزی دو برابر شده پس باید قیمت ارزها نسبت به ریال کاهش یابد یا افزایش!
2- نسبت ذلار به ارزهای دیگر در دنیا کاهش یافته و در کشور ما چرا افزایش یافته!
3- آیا با این وضع می خواهند طرح یارانه ها را را اجرا کنند ؟ که قیمت ارزها را بالا ببرند بعدبگویند باید کالا ها و انرژی به قیمت جهانی برسد و دوباره قیمت ها را بالا ببرند و این بشود یک سیکل نا متناهی؟
بعضی از دوستان می گویند سرمایه سپرده گداران و سرمایه های سرگردان ناشی خروج از بازار مسکن درحال هدایت شدن به خرید ارز و طلا هست اگر دولت وارد نشود و قیمت ارز را بشدت پایین نیاورد تااین سرمایه گداران این بازار را نامطمئن نیابند بشدت اقتصاد کشور دچار تلاطم خواهد شد
منظور تان از دلار همان کاغذ پاره مورد نظر .. است؟
صفار جون دیروز حرفهایی زده بودا....
اينها نشانه اقتصادي است كه روز به روز اوضاعش وخيم تر مي شود و مسوولان كشور به جاي اداره اين اقتصاد شعار اداره جهان را مي دهند. اين دلار و يورو كه هر روز در مقابل پول ما قدرتمند تر مي شوند پول همان كشورهايي هستند كه رئيس جمهوري ادعا مي كند كه رو به نابودي مي روند.
جهت اطلاع شما بیشتر وارد کنندگان کالا روزانه ضررهای بسیار هنگفتی به خاطر همین بالا رفتن قیمت دلار و عدم فروش بانک مرکزی متحمل میشوند ، بسیاری از وارد کنندگان چون از طریق ال سی یا کریدیت از شرکتهای خارج از کشور کالا خریداری می کنند همیشه بدهکاری ارزی دارند لذا کالایی که دو ماه قبل وارد و بر مبنای دلاری 1040 تومان فروخته شده امروز باید بدهیشان را بر مبنای دلاری 1110 تومان پرداخت کنند، بیشتر صرافهای ایرانی در دبی نیز به دلیل عدم فروش ارز توسط بانک مرکزی با کمبود شدید درهم مواجه هسستند و حاظر به خرید ریال ایران نیستند
از هفته قبل که قیمت ارز دیوانه وار در حال بالا رفتن بوده بسیاری از فروشندگان کامپیوتری فروش خود را متوقف کرده بودند به این امید که نرخها به حالت هفته قبل برگردد از امروز بعضی از شرکتها قیمت اقلام خود را ده درصد افزایش داده و فروش به همکاران خود را نقدی کرده اند (روال فروش کالا به همکاران غیر نقدیست)
احتمالا نرخ تورم منفی شده است . مبارکه
این موضوع کاملا قابل پیش بینی بود. چند ساله که صادر کنندگان دارن فریاد میزنند که بابا این قیمت دلار واقعی نیست اگر دولت محترم خودش با توجه به نرخ تورم دلار را بالا میبرد الان که بحث آزاد سازی قیمت ها هم مطرح شده افسار گسیختگی افزایش قیمت دلار گریبانمون را نمی گرفت .
اما هشدار هشدار هشدار اگر این بلا سر مسکن هم بیاید یعنی اگر دولت با اصرار فراوان فعلی بخواهد قیمت مسکن را پائین نگه دارد مانند فنری میشود که با فشار آن را فشرده نگه داشته و اگر خدای نکرده فنر در برود لجام کسیخته میشود و قیمت مسکن سر به فلک میزند پس بهتر است که با کنترل دولت سالی 10 درصد افزایش داشته باشد تا تحت کنترل باشد.
بیچاره اونهایی که باید مهریه سکه بدند. خواهشا منتشر کنید, جوانان اون موقع که هر تعداد سکه را بعنوان مهریه قبول میکنند فکر قیمتش و پرداختشم باشند تا مثل من بدبخت با این قیمتها مجبور نباشند هر ماه سکه بابت مهریه بدند.
گرانی ارز برای پرداخت یارانه نقدی ست و جبران کسر بودجه و کاملا سیاست دولت است .

بانک مرکزی بزودی مداخله می کنه و به ظاهر شل کن سفت کن راه خواهد انداخت ولی نرخ دلار تا عید به حداقل 1500 تومان خواهد رسید و این یعنی 50 درصد اضافه درامد دولت تا بتونه مبلغ دهن پر کنی خرج هدفمند کردن یارانه ها بکنه .
اقشار مورد هدف دولت ، مبلغ پول نقد برایشان مهمتر از نرخ تورم است .
یکی به داد ملت برسه.
در طرح تحول افزایش 40 درصدی نرخ ارز دیده شده است
خیلی راحت این بازی ها داره من یکی رو کله پا میکنه!
صرافی میگه یورو ای 1600 میگیرم حواله میکنم!!! دست بعضیا درد نکنه که به جای اینکه دل واسه ملت خودشون بسوزونن از چیزهای دیگر می گن
به کوری چشم دشمنان نابودی آمریکا رو به وضوح داریم میبینیم!!!!!!
چون معاون اول گفته بودن دلار نجسه، جمعش کردن که در راستای صرفه جویی در آب لازم نباشه مردم هی دستشون رو آب بکشن!!!
الان سه روزه كه نميتونم حواله بفرستم اونور آب و اسناد اجناسم كه تو بندر هستند رو دريافت كنم تا اجناس ترخيص بشند.
هزينه اين خسارت ها پاي كيست؟
من فکر کردم هیمنه آمریکا شکسته و آمریکا نابود شد و ورشکست شد...!نمیدونستم نتیجش سقوط ریاله!
حالا اگر خود دولت برای کسب درآمد بیشتر عامل افزایش نرخ طلا و ارز باشه چی ؟ مگر نه اینکه برای پرداخت یارانه ها به پول بیشتر احتیاج داره ؟
واقعا دست شما درد نکن اين يعني مديريت به شيوه معکوس
تو رو به خدا یه فکری بکنید برای ان دسته دانشجو هایی که خارج از ایران دارند درس می خوانندچگونه خا نواده هایشان از این قیمت با لای این دلار ... .
بالا رفتن قیمت دلار قطعی است، از یک طرف دولت جهت حمایت از صادرات مجبور به افزایش قیمت دلار است و از طرف دیگر به دلیل کمبود ارز امکان تزریق بیش از اندازه به بازار جهعت تعدیل قیمت آن وجود ندارد؛ که بیانگر تاثیر منفی تحریم ها می باشد.
خدارا شکر
حقمونه
به اين مي گويند تورم 7 درصدي
وقتی که رکود بر اقتصاد حاکم بشه، طبیعیه که سرمایه های سرگردان به سوی ارز و دلار بروند و در آینده بیشتر هم خواهد شد.
بانک مرکزی مشغول تک رقمی کردن نرخ تورم است
وزارت کار مشغول پائین اوردن نرخ بیکاری ودر حال نظم دادن و مدیریت جهانی میباشند بقیه هم مشغول عبادت به در گاه خداوند متعال .تمام این گرانی و بی نظمی داخلی هم زیر سر عوامل فتنه میباشد این قدر هم بی خودی گیر ندهید والله.....
مبارکه!!
وقتي دولت از فروش ارزي كه حاصل صادران نفت به اصطلاح ملي است منفعت مي برد، پس چه بهتر كه دلار گران شود!
پارسال 1000 تومان سکه گرون شد 100 تا همایش و جلسه اضطراری برگزار کردند . امسال مثل برق داره سکه گرون میشه همه مسئولین نشستند دارند نگاه می کنند.
چرا از عدم امكان انتقال و حواله ارز توسط صرافي ها چيزي نمي گوييد ؟
اگر با همین وضع پیش برویم و نتوانیم حواله ارزی بفرستیم تا 1 ماهه دیگر یک تورم 30 درصدی در سبد خربد خانواده خواهیم داشت.مطمئن باشید....
و همچنان بانک مرکزی در خواب است
نمیدونم چرا مردم از این اتفاق تعجب کردند؟ قیمت ارز تصنعی نگه داشته شده بود. اگر قرار باشه دولت به فکر منافع اقتصادی باشه و یارانه ها رو قطع کنه (اصطلاحا هدفمند کنه) قطعا یارانه دلار رو هم قطع خواهد کرد. مطمئنا تا پایان سال جاری منتظر افزایش تا 2000 تومان دلار باید باشید. و به همین منوال طلا. این اتفاقات از ماهها پیش قابل پیش بینی بود. رکود در بخش سرمایه گذاری داخلی و افت ارزش هر سرمایه گذاری که وابسته به سیاستهای داخلی باشه مردم رو به سمت سرمایه گذاری مستقل که همون دلار و طلا هست میبره که الحمد الله رب العالمین دولت هم با سیاستهاش داره این جهت گیری رو تقویت میکنه. عدم ثبات در بخش مسکن، بورس، تولید و ... و همچنین افزایش تنشهای بین المللی و تهدیدهای جنگ و تحریم و ... همه و همه باعث میشه که هر عقلی به سمت تبدیل دارائیهاش به کالاها یا سرمایه قابل ارزش در خارج از ایران باشه و طبیعتا سهل الوصولترینش هم همین ارز و طلاست
بهتر است رييس جمهور ، مجلس ، هر كدام از وزرا اعلام نظر كنند چرا كه مسئولين در روز هاي سخت بايد ميزان مسئوليت پذيري و راه هاي جلوگيري از بحران ابراز كنند .
بی خیال ما دلارو ته ریم کردیم
اين يعني مردم ايران 10 درصد فقيرتر شدند!!!
چه عجب بالاخره حرفی در این باره زده شد. اصلا معلوم نیست دلیل عدم وجود ارز حواله ای چیست اگر این روند ادامه یابد ورشکستگی اقتصادی است
بگو كاهش ريال لحظه اي شد .
اصلا نگران نباشيد !!!!!!!!!!! هدف ما چیز دیگری است بالاخره يك روزي همه خواهند فهميد كه ما چه نابغه هايي هسيتيم و پشيمان مي شوند كه چرا اقتصادشان را به ما ندادند تا مديريت كنيم و در حداقل زمان كاري كنيم كه هيچ كس نتواند بكند!!!@!!!$$
شعارمرگ برآمريكا راطنين اندازنمايند اصل ارزش پول ايران وآمريكاست كه ريال ايران بي ارزشترين پول ودلار ارزش چندبرابر پيداكرد0
در هيچ دوره اي به اندازه این دوران ارزش دلار اينقدر بالا نرفته بود وتورم لجام گسيخته اينقدر بالا نرفته بود 0
آقايي كه از وارد كنندگان دفاع مي كني، آيا فكر توليد كنندگان هم هستي؟ چندين و چند ساله قيمت تمام شده كالاهاي توليد داخل به خاطر كنترل نرخ ارز توسط بانك مركزِي، به شدت از مشابه خارجيش بيشتره و اين يعني كلي سود واسه وارد كننده. حالا كه داره اين اتفاق مي افته، فوري اعتراض مي كنيد؟
كاري به اين بازار سياه درست شده ندارم، اما واقعي كردن نرخ ارز آرزوييه كه اگر روزي جامه عمل بپوشه، بسياري از ريشه هاي مشكلات اقتصادي اين مملكت مي خشكه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها