بازدید 13086

شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد

وي به هويت و وضعيت شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد اشاره كرد و افزود: به هر حال مجموعه‌اي كه اين حركت را انجام داده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰ 23 September 2010
وزير اطلاعات از شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پشت‌ پرده حادثه تروريستي روز گذشته در مهاباد، اظهار داشت:

حادثه مهاباد همانند بقيه حوادثي است كه استكبار براي رسيدن به هدف شوم از بين بردن وحدت شيعه طراحي مي‌كند، به ويژه در شهري مثل مهاباد و در روزي كه رژه براي هفته دفاع مقدس در حال اجرا است.

وي با تأكيد بر اينكه اطلاع‌رساني‌هاي لازم براي هوشياري دستگاه‌هاي مختلف در مورد حادثه تروريستي مهاباد انجام شده است، گفت: ما هم اطلاع‌رساني‌‌هايي كه در اين راستا بايد صورت مي‌گرفت را براي دستگاه‌هاي مختلف انجام داديم تا نسبت به اين حوادث هشيار باشند.

وزير اطلاعات تصريح كرد: البته در اين حادثه زحمات و هوشياري‌هاي خوبي وجود داشت اما با اين حال هم استكبار كار خود را انجام مي‌دهد و به طراحي توطئه‌ها مي‌پردازد.

وي به هويت و وضعيت شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد اشاره كرد و افزود: به هر حال مجموعه‌اي كه اين حركت را انجام داده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي شده‌اند.

مصلحي خاطرنشان كرد: اميداوريم به زودي به بركت خون شهدايي كه جانشان در اين حادثه فدا شد در هفته دفاع مقدس عاملان اين حركت را به سزاي عملشان برسانيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
از سربازان گمنام امام زمان (عج) کمال

سپاس وقدردانی واینکه هرچه زودتر این

عوامل رابه سزای خود برسانند.
من به عنوان یک شهروند مهابادی از دستگاه های مسئول انتظار دارم که هر چه زودتر عوامل این جنایت پلید را معرفی و به سزای عمل ننگین شان برسانند
یعنی در یک هفته اعدام میشوند پس روند دادرسی چی میشه اگه بی گناه باشند چی .................
باز میگن استکبار چرا تمام همسایگان ما از آمریکا اسلحه میخرن؟ آیا این شرایط بنفع آمریکا نیست؟
ما هم باور کردیم
خوب اگر شناسائی شدند چرا نمیگید کار کی بوده.!!! احزاب محالف کرد که همه این بمبگذاری رو محکوم کرده اند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان