بازدید 17662

لغو قرارداد پرستاران به دليل پوشش نامناسب

به پرستاراني كه لغو قرارداد شده‌اند حتي مهلت داده نشده كه تا پايان ماه كار كنند و علي‌رغم دعوت دوباره به كار، اما اين پرستاران مايل به ادامه كار نبوده‌اند/با وجود نظارت دفاتر پرستاري،اما واحدهاي گزينش فعال شده‌‌اند.
کد خبر: ۱۲۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰ 22 September 2010
دبيركل خانه پرستار ايران گفت: بسياري از پرستاران پيماني بيمارستان امام خميني از سوي گزينش لغو قرارداد شده‌اند.

محمد شريفي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: با وجود اينكه دفاتر پرستاري به شدت نسبت به پوشش و حجاب پرستاران سخت‌گير است اما از سال گذشته و اوايل سال 89 گزينش دانشگاه علوم پزشكي تهران بي‌دليل و به بهانه پوشش نامناسب بسياري از پرستاران را لغو پيماني كرده است.

وي ادامه داد: پرستاران همانند كارمندان مشاغل ديگر در شرايط معمولي كار نمي‌كنند و به دليل رسيدگي به بيماران ممكن است پوشش آنها دچار مشكل شود و اين در حالي است كه نسبت به ساير گروه‌هاي شاغل در بيمارستان حجاب خود را بيشتر رعايت مي‌كنند.

شريفي‌مقدم گفت: به پرستاراني كه لغو قرارداد شده‌اند حتي مهلت داده نشده كه تا پايان ماه كار كنند و علي‌رغم دعوت دوباره به كار برخي از آنها، اما اين پرستاران مسايل به ادامه كار نبوده‌اند.

دبير كل خانه پرستار با انتقاد از نگاه مسئولان به حوزه پرستاري ادامه داد: بيشترين سخت‌گيري‌ها متوجه قشر پرستاري است كه در حوزه گزينش، حضور و غياب، پرداخت كارانه و ارزشيابي‌ها همواره نسبت به پزشكان و اعضاي هيات علمي مورد ظلم قرار مي‌گيرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل