بازدید 9632

نخستین زن قاتل سریالی ایران، در یک قدمی طناب دار

مهین که به نخستین زن قاتل‌سریالی ایران معروف است، سال گذشته به اتهام قتل 5 زن و یک مرد و همچنین سرقت اموال آنها در دادگاه کیفری استان قزوین محاکمه و به 6 بار قصاص نفس در ملأعام، 24 ماه حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق تعزیری و همچنین رد مال و وجوه مسروقه محکوم شده بود.
کد خبر: ۱۲۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶ 20 September 2010
همشهری: با تایید حکم 6بار قصاص مهین، قاتل سریالی زنان در قزوین و ارسال این پرونده به دفتر رئیس قوه‌قضاییه، متهم در یک قدمی طناب دار قرار گرفت.

قاضی ناصری، رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین، شنبه گذشته در حاشیه محاکمه راننده مینی بوس مرگ که 5 زن را در خودروی خود به قتل رسانده بود، گفت: حکم قصاص مهین از سوی دیوان‌عالی کشور تایید شده و هم‌اکنون پرونده برای انجام استیذان و صدور مجوز اجرای حکم به دفتر ریاست قوه قضاییه فرستاده‌ شده که درصورت انجام استیذان، این حکم به‌زودی اجرا می‌شود.

براساس این گزارش، مهین که به نخستین زن قاتل‌سریالی ایران معروف است، سال گذشته به اتهام قتل 5 زن و یک مرد و همچنین سرقت اموال آنها در دادگاه کیفری استان قزوین محاکمه و به 6 بار قصاص نفس در ملأعام، 24 ماه حبس تعزیری، 74 ضربه شلاق تعزیری و همچنین رد مال و وجوه مسروقه محکوم شده بود.

این زن جنایت‌های خود را از سال 85 و با قتل مردی که صاحبخانه‌اش بود، شروع کرد. گرچه بعد از این جنایت وی از سوی پلیس دستگیر شد اما در تمامی مراحل تحقیقات اظهار بی‌گناهی کرد و با توجه به اینکه ماموران مدرکی علیه او به دست نیاوردند، آزاد شد.

این زن 33 ساله، 2 سال بعد از نخستین جنایت یعنی از بهمن 87، قتل‌های خود را از سر گرفت و این بار قربانیان خود را از بین زنان میانسال برگزید. او با یک خودروی رنوی کرم رنگ، در نقاط مختلف قزوین می‌گشت و بعد از شناسایی زنان میانسال، با گفتن این جمله که شما شبیه مادر خدا بیامرز من هستید یا اینکه اجازه دهید شما را برسانم، آنها را سوار خودروی خود می‌کرد.

سپس به این افراد آبمیوه مسموم می‌خوراند و بعد از بی‌هوش کردن آنها، طعمه‌هایش را خفه می‌کرد. پس از آن هم همه پول‌ها و طلاهای آنها را به سرقت می‌برد و اجساد قربانیان را در محلی خلوت رها کرده و متواری می‌شد.

مهین بعد از اینکه آخرین قربانی خود را اوایل سال گذشته به قتل رساند، سرانجام از سوی پلیس دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل 5 زن و یک مرد اعتراف کرد. او در جریان جلسه محاکمه‌اش به تمامی جنایاتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و از دادگاه خواست که زودترحکم اعدام او را صادر کند. به این ترتیب بود که قضات دادگاه بعد از پایان جلسه محاکمه، این زن را مجرم شناخته و وی را به قصاص محکوم کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار