بازدید 3277
توقف پرسپوليس در ديدار دوستانه

اخبار ريز و درشت از فوتبال ايران

پرسپوليس روز گذشته در ديداري تدارکاتي با بازيکنان ذخيره خود به مصاف تيم ملي دانشجويان به مربيگري بهمن خداکرم رفت. در اين بازي دو تيم به تساوي سه بر سه رسيدند.
کد خبر: ۱۱۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۹ 13 September 2010

گل هاي پرسپوليس در دقايق 25 ، 80 و 82 توسط کريم باقري، محمد پروين و سعيد حلافي به ثمر رسيد. گل هاي تيم دانشجويان را نيز سجاد خسروي در دقايق 42 و 47 و هادي ايماني در دقيقه 70 به ثمر رساندند.


ميثاقيان:به عنايتي گفتم به ما گل نزن!

سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: بارسلونا هم نتوانسته در 3 بازي 10 گل بزند.اکبر ميثاقيان پس از باخت يک بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: همه ديديم تيم شهرداري تبريز چقدر خوب بازي کرد و مهره هاي جوان اين تيم نشان دادند که چيزي از بازيکنان اسمي کم ندارند و من به شرف آنان درود مي فرستم که مقابل تيمي مثل سپاهان جانانه جنگيدند.وي ادامه داد: مشکلات دفاعي خودمان را مقابل تيمي مثل سپاهان برطرف کرديم و خوشحالم که بر خلاف بازيهاي قبلي، اين بار خيلي کم گل خورديم. در نيمه دوم سه گل صد درصد را نزديم. گمان مي کنم اين خواست خدا بود، ولي با اين نتيجه تيم ما احيا شد. براي بازي بعدي مقابل پرسپوليس از شما اصفهاني ها مي خواهم که براي ما دعا کنيد. تيم شهرداري در انتهاي جدول است. تجربه تيمهايي مثل سپاهان را نداريم و اميدوارم که در آينده بهتر شويم.

ميثاقيان در مورد اينکه در بين دو نيمه چه شوکي به بازيکنانش وارد کرده که توانستند در نيمه دوم تيم برتر ميدان باشند، گفت: براي هر شوک نياز به 15 دقيقه وقت است و اگر من بخواهم به همه بازيکنان تيم خود شوک وارد کنم بايد ساعتها به من براي بين نيمه وقت بدهند. من گمان مي کنم بچه ها خودشان به من شوک دادند و هم قسم شدند که در نيمه دوم، بازي بهتري از خود نشان دهند.ميثاقيان در مورد صحنه اي که دست رضا عنايتي را گرفت، عنوان کرد: در اين صحنه دست رضا را که شاگرد خودم بوده، گرفتم و گفتم به تيم ما گل نزن و او هم به حرف من گوش کرد.

 

تغيير زمان ديدار سپاهان و نفت تهران

با توجه به درخواست باشگاه سپاهان مبني بر تغيير ساعت بازي به دليل مشکل پروازي و موافقت سازمان ليگ حرفه اي فوتبال، زمان ديدار دو تيم سپاهان و نفت تهران از ساعت 17/15 به ساعت 16/45 روز جمعه 26 شهريور تغيير کرد.

روابط تيره چند بازيکن سرشناس استيل آذين با علي کريمي
چند بازيکن سرشناس استيل آذين در حال حاضر رابطه چندان خوبي با جادوگر ندارند و گفته مي شود که فوتباليست هاي اين تيم به دو باند مختلف تقسيم شده اند که يک باند متعلق به طرفداران کريمي است و در باند ديگر مخالفان اين بازيکن حضور دارند. به گزارش سايت گل، در بين دو نيمه ديدار استيل آذين و تراکتورسازي که با شکست ياران کريمي همراه بود، اين بازيکن در رختکن از بازي تيمش انتقاد کرد و حتي صداي او بلند شد که اين موضوع براي چند بازيکن سرشناس استيل آذين چندان جالب توجه نبود. اگر يادتان باشد کريمي فصل گذشته هم در يکي از بازي هاي تيمش در رختکن داد و فرياد به راه انداخت که اين موضوع با واکنش مهدي مهدوي کيا همراه بود. در حال حاضر بازيکناني مثل مهدوي کيا، سياوش اکبرپور , حسين کاظمي و چند بازيکن ديگر در جبهه مخالفان کريمي قرار دارند و چند بازيکن مثل عشوري زاد، حسن اشجاري، نشاط جو، ميلاد زنيدپور، فريدون زندي و محمد غلامي هم در باند کريمي هستند.به نظر مي رسد حاشيه هاي زيادي در اين تيم پرستاره همچنان وجود دارد و مشخص نيست چه سرنوشتي در انتظار اين تيم خواهد بود.

ماشين سازي در بحران

با وجود اين که تيم فوتبال ماشين سازي چند روزي را با " احد شيخ لاري " تمرينات خود را از سر گرفته بود، اما بنا به دلايلي نامعلوم اين مربي از تيم جدا شد و در تمرينات ماشين سازي حاضر نمي شود.
افشين دبيري مديرعامل باشگاه ماشين سازي منطقه آذربايجان شرقي، با تاييد جدايي شيخ لاري از اين تيم، افزود: متاسفانه عليرغم توافقات اوليه و مذاکرات مثبت شفاهي، وي در عمل به تعهدات خود عمل نکرده و از تيم جدا شد.
نوري: عملکرد بد ما تنها به خاطر تيم ملي نبود
محمد نوري، هافبک گلزن سرخ پوشان تهراني معتقد است، اين تيم دو نمايش متفاوت در دو نيمه بازي ارائه داد. محمد نوري پس از تساوي تيمهاي پرسپوليس و پاس در ورزشگاه آزادي در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، گفت: در نيمه اول خوب ظاهر شديم، اما در نيمه دوم عملکرد خوبي نداشتيم و اين اتفاق در بازي که هواداران از آن استقبال نسبتاً خوبي کرده بودند، به هيچ وجه قابل پذيرش نيست. شرمنده هواداران هستيم و اميدوارم با پيروزي در برابر شهرداري تبريز اين نتيجه را جبران کنيم.

نوري درباره گلزني خود در اين ديدار گفت: براي من پيروزي پرسپوليس مهم است و نه گلزني خودم. دوست داشتم در اين بازي ساير بازيکنان گل مي زدند و تيم برنده مي شد. نوري در مورد تأثير اردوي تيم ملي بر عملکرد ملي پوشان پرسپوليس گفت: بدون شک اين اردو بي تأثير نبوده است، اما عملکرد بد ما تنها به خاطر تيم ملي نبود. ما به آن اندازه که بايد تمرکز نداشتيم و از جايي گل خورديم که پيش بيني شده بود و مي توانستيم با دقت روي نکات تاکتيکي کارشده در تمرينات، جلوي گل خوردن مان را بگيريم.
او افزود: مسأله مهم اين است که اين بازي تمام شده است و از حالا بايد به بازي بعدي فکر کنيم. پرسپوليس تيم بزرگي است که نتايج بد آن هم بيشتر به چشم مي آيد، اما تيمهاي بزرگ بايد بتوانند از مشکلات عبور کنند و دوباره به شرايط مطلوب بازگردند، اميدوارم بتوانيم در بازي با شهرداري به اين مهم دست پيدا کنيم.

يحيوي: عملکرد احمدي راضي کننده بود
مربي دروازه بانان پرسپوليس از عملکرد رحمان احمدي در ديدار با پاس همدان ابراز رضايت کرد.محمد علي يحيوي گفت: احمدي کار خود را به درستي انجام داد و چند واکنش خوب داشت. وي دروازه باني است که تجربه فراواني دارد و من فقط مي توانم بعضي نکات ريز را به او گوشزد کنم، البته احمدي هم نبايد با تصور دروازه باني خوب خود برابر پاس همدان بخوابد.
يحيوي در پاسخ به اينکه آيا در پرسپوليس سيستم چرخشي در خصوص دروازه بانان اعمال مي شود، گفت: دروازه بان پرسپوليس در طول هفته و با حضور در تمرينات انتخاب مي شود، ضمن اينکه آقاي دايي با توجه به بازي حريفان و بازبيني فيلم آنها، نظر نهايي را در خصوص دروازه بان اعلام مي کند. در پرسپوليس سيستم چرخشي وجود ندارد.


قلعه نويي: حق من است که با دوربين 90 مصاحبه نکنم
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: اين حق من است و هر زمان دوربين برنامه 90 باشد براي مصاحبه نمي روم.
امير قلعه نويي در گفتگو با فارس، در مورد اتفاقات پس از ديدار مقابل شهرداري تبريز و حاضر نشدن در نشست مطبوعاتي عنوان کرد: موضوع خاصي نبود و از ابتدا هم گفته بودم دوربين 90 هر جا حاضر باشد، من در نشست مطبوعاتي حاضر نمي شوم. دوربين برنامه 90 قبول نکرد نشست را ترک کند و اتفاقاً اصرار کرد مي خواهد حتماً حاضر باشد که اين مورد باعث شد قنبري را به کنفرانس بفرستيم. وي در مورد بازي با شهرداري اظهار داشت: نيمه اول را خوب شروع کرديم و يک گل سالم هم زديم که داور قبول نکرد، ضمن اينکه پنالتي ما را هم نگرفتند که اين موارد جاي تعجب دارد. نمي دانم واقعيت چيست و چه موضعي عليه سپاهان گرفته اند؟ برابر ذوب آهن گل سالم ما را قبول نکردند، در بازي با استقلال هم اشتباهات فاحش داوري باعث شد نتيجه را واگذار کنيم.وي با اعلام اينکه روز گذشته هم همين طور بود و ضمن قبول نکردن گل سالم توره، پنالتي صد در صد ما را هم نگرفتند و مدافع حريف هم بايد اخراج مي شد؛ تأکيد کرد: اين سؤال برايم به وجود آمده که چطور رحيم مهرپيشه داور بازي پنالتي را در يک متري اش نديد؟ به نظرم داوران با ذهنيتي خاص براي ما سوت مي زنند که نبايد اين ذهنيت وجود داشته باشد و واقعيت اين است که ما لطمه مي خوريم.وي خاطرنشان کرد: سريال اشتباهات داوري عليه سپاهان آغاز شده است. از داوران تشکر مي کنم، اما چون ذهنيت ها را عليه ما کرده اند، باعث مي شود آنها اشتباه کنند.
سرمربي سپاهان اضافه کرد: در نيمه دوم خوب بازي نکرديم و شهرداري به مراتب بهتر از ما بود، به هر حال گرفتن اين 3 امتياز براي ما مهم بود که اين موضوع با به جا گذاشتن 3 مصدوم براي سپاهان محقق شد.
قلعه نويي ضمن تأييد مذاکره با آندرانيک تيموريان به فارس گفت: دنبال اين هستيم با باشگاه صحبت کرده و وي را جذب کنيم. من با مدير برنامه هايش صحبت کرده ام تا آندو به سپاهان بيايد.

مديرروستا:بايد با اختلاف 2 گل پرسپوليس را شکست مي داديم
سرمربي پاس همدان گفت: نيمه اول مختص به پرسپوليس بود، اما در نيمه دوم با بازي خوبي که ارائه کرديم مي توانستيم حتي با اختلاف 2 گل اين تيم را شکست دهيم.علي اصغر مديرروستا پس از تساوي يک بر يک برابر پرسپوليس اظهار داشت: در نيمه دوم قصد داشتيم به بازي سرعت بدهيم و با پاسهاي پشت مدافعان پرسپوليس، مهاجمان را صاحب توپ کنيم، البته مي دانستيم که سمت چپ پرسپوليس نيز آسيب پذير است.
وي همچنين در مورد تعويض آرتور فريگاريا، مهاجم ملي پوش ارمنستاني تيمش که خود در نيمه دوم به جاي بازيکنان ديگري از پاس به زمين رفته بود، گفت: آرتور بازيکن تيم ملي ارمنستان است و در 15 روز گذشته وي را در اختيار نداشتيم. تصور مي کردم بتواند با حضور در زمين به تيم ما شادابي ببخشد، اما خواسته هايم برآورده نشد و مشاهده کرديد که با تعويض وي و حضور آقامحمدي در ميدان، اين بازيکن گل تساوي را به ثمر رساند.


کاشاني: از نتيجه راضي نيستم
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از نتيجه به دست آمده در بازي برابر پاس همدان راضي نيستم.
حبيب کاشاني در پاسخ به اين پرسش که در اين ديدار مهاجمان پرسپوليس کم دقت ظاهر شدند و مدافعان ضعيف بودند، گفت: دلايل آن را از علي دايي بپرسيد، زيرا وي سرمربي تيم است. من کارشناس نيستم که بخواهم درباره خوب يا بد بودن بازي و عملکرد بازيکنان نظر بدهم.


رئيس هيأت فوتبال خراسان رضوي: مالکان باشگاه هاي خصوصي خودشان به فکر تيم شان باشند
رئيس هيأت فوتبال خراسان رضوي در خصوص مشکل تعليق تيمهاي ابومسلم و پيام گفت: مالکان باشگاه هاي خصوصي خودشان بايد به فکر تيم شان باشند.
سيدهاشم حسيني در گفتگو با ايسنا، تصريح کرد: متأسفانه اين دو باشگاه به دليل پرداخت نکردن بدهي تعدادي از بازيکنان به حالت تعليق درآمده اند و تا زماني که مبالغ پرداخت نشوند تعليق ادامه خواهد داشت. البته ما نيز قول همکاري به مالکان داده ايم و بايد به قولمان عمل کنيم، زيرا بخش خصوصي به تنهايي قادر به اداره باشگاه نيست و از طرف استان هم بايد کمک باشد.
حسيني افزود: به هر حال بايد مشکلات هرچه سريع تر رفع شود تا قرارداد بازيکنان در هيات فوتبال ثبت شود تا تيم به مشکل برنخورد.

تومباکوويچ: بازيکنان ما آنقدرها هم بزرگ نيستند!
سرمربي تيم فوتبال استيل آذين تهران ابايي از انتقاد از بازيکنان تيمش ندارد. او پس از يک شکست ديگر در لبه تيغ اخراج است و اين در حالي است که درگيري بين کريمي و کعبي در زمين مسابقه نيز نشان از ماجراهاي داخل اين تيم داشت.
تومباکوويچ گفت: هنوز با چهره يک تيم برنده و جنگنده بسيار فاصله داريم. استيل آذين بازيکنان بزرگي دارد، اما اين بازيکنان بايد در زمين بازي خود را بخوبي نشان دهند.
وي اظهارداشت: گمان نمي کنم تيمي که در ابتداي فصل براي استيل آذين بسته شده اين قدر که در رسانه ها گفته مي شود، بزرگ باشد. بازيکنان ما در اين بازي تک روي نکردند و براي خودشان توپ نزدند و با پاس کاري و حفظ توپ کارهاي محوله را انجام دادند اما بايد فرصت بيشتري داده شود تا آنها با کار و ايده هاي مربي آشنا شوند.
وي در خصوص درگيري لفظي بين کعبي و علي کريمي اظهار داشت: آنچه به من گفته اند، اين بوده است که کعبي خودش تقاضاي تعويض داشته است که کريمي با اين کار وي مخالف بود!


ترين هاي ليگ برتر تا هفته هشتم
بيشترين برد: ذوب آهن با 6 برد
کمترين برد: شهرداري تبريز با يک برد
بيشترين تساوي: نفت تهران با 5 مساوي
کمترين تساوي: نفت آبادان، ذوب آهن و سايپا با يک تساوي
بيشترين باخت: راه آهن، پيکان و شهرداري با 5 باخت
کمترين باخت: پرسپوليس، ذوب آهن، استقلال و نفت تهران با يک باخت
بيشترين گل زده: شهرداري تبريز و استقلال با 15 گل
کمترين گل زده: شاهين بوشهر با 6 گل زده
بيشترين گل خورده: شهرداري تبريز با 23 گل خورده
کمترين گل خورده: تراکتورسازي با 6 گل خورده
بهترين عملکرد در خانه: ذوب آهن ، پرسپوليس و صبا با 10 امتياز از 4 بازي
بدترين عملکرد در خانه: فولاد با 3 امتياز از 4 بازي
بهترين عملکرد خارج از خانه: ذوب آهن با 9 امتياز از 4 بازي
بدترين عملکرد خارج از خانه: شهرداري تبريز با يک امتياز از 4 بازي


نتايج کامل هفته هشتم ليگ برتر؛ هفته اصفهاني ها
مس کرمان 1 - استقلال تهران 1
گل: احمد حسن زاده( 47 )/ پژمان منتظري( 86 )
نفت آبادان 2 - فولاد خوزستان 2
گل: اميد شريفي نسب( 17 ) علي ممبيني( 33 )/ رضا نوروزي( 53 ، 65 )
سايپا کرج 2 - شاهين بوشهر 1
گل: کريم انصاري فرد( 49 ، 90 )/ امجد شکوه مقام( 54 )
پيکان قزوين 1 - نفت تهران 3
گل: علي قرباني( 23 ) / اکبر صغيري( 14 ) حسين اماميان( 63 ) مهدي محمد زاده( 90 )
تراکتورسازي تبريز 1 - ذوب آهن اصفهان 2
گل: لئوناردو پيمنتا( 5 + 90 )/ محمد حسيني( 24 ) محمد قاضي( 61 )
سپاهان اصفهان 1 - شهرداري تبريز صفر
گل: ابراهيم توره( 21 )
راه آهن تهران 2 - ملوان انزلي صفر
گل: کمال الدين کاميابي نيا( 44 ) محمود آمنه( 57 )
صباي قم 1 - استيل آذين تهران صفر
گل: محسن بيات( 5 )
پرسپوليس تهران 1 - پاس همدان 1
گل: محمد نوري( 15 )/ مهدي آقامحمدي( 2 + 90 )

برنامه هفته ششم ليگ فوتسال
سازمان ليگ حرفه اي فوتسال برنامه رقابت هاي هفته ششم را اعلام کرد. برنامه مسابقات به شرح زير است:
89/6/25 ساعت 18
شهيد منصوري قرچک- فولاد ماهان سپاهان
پرسپوليس تهران- آرش بتن قزوين
صنايع گيتي پسند اصفهان- شرکت ملي حفاري ايران
89/6/26 - ساعت 18
علم و ادب سايپا مشهد- کيش اير قم
دبيري تبريز- لبنيات ارژن شيراز
فيروز صفه اصفهان- گسترش فولاد تبريز
راه ساري- استراحت
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل