بازدید 16680

قبض 4 و نيم ميليون تومانی آب خانه دانشجویی

مریم فسنقری با بهت و حیرت فراوان ، قبض به دست به شرکت آب و فاضلاب سبزوار مراجعه کرد ولی امور مشترکان این شرکت ، ترکیدگی لوله و نشت آب را احتمال مصرف زیاد آب در خانه او دانستند ولی این فرضیه برای او پذیرفتی نبود چون اطمینان داشت در هیچ یک از بخش های خانه ، نشت آبی مشاهده نشده است .
کد خبر: ۱۱۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶ 06 September 2010
این مشترک سبزواری ، وقتی بهای چهار و نیم میلیون تومانی قبض آب خانه خود را دید هاج و واج ماند .این مبلغ بهای مصرف 3 دوره در قبض آب وی درج شده بود .

به گزارش واحد مرکزی خبر مریم فسنقری با بهت و حیرت فراوان ، قبض به دست به شرکت آب و فاضلاب سبزوار مراجعه کرد ولی امور مشترکان این شرکت ، ترکیدگی لوله و نشت آب را احتمال مصرف زیاد آب در خانه او دانستند ولی این فرضیه برای او پذیرفتی نبود چون اطمینان داشت در هیچ یک از بخش های خانه ، نشت آبی مشاهده نشده است .

وی به خبرنگار ما گفت : مگر می شود خانه ای که در نیمی از این 3 دوره خالی و پس از آن هم در اختیار 4 دانشجویی بوده که مصرف آب چندانی هم نداشته اند قبض 4 و نیم میلیون تومانی صادر شود ؟ آغشته مسئول شرکت آب و فاضلاب سبزوار هم با تایید صدور چنین قبضی قول داد این موضوع را پیگیری کند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
شاید آب را درقالب آبهای بسته بندی فروخته باشند.
حذف یارانه ها در سبزوار اجرا شده تعجب نکنید
هدف مندی رو داشته باش . قلب بنده خدا رو هدف گرفته هیچی نشده
کاملاٌ مشخصاست که اين قبض به دليل دستکاری توسط دانشجویان شیطان صادر شده است. و دانشجویان با دستکاری کنتور آب صاحب خانه سعی در تنبیه این صاحبخانه داشته اند.
اين هم از بركات طرح هدف مند كردن يارانه ها است به همين علت فكر ميكنم بحت و حيران بي معني است.
زندکی آبکی همینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زندگی دانشجویی چه بلاها که سر آدم نمیاره با نظر "بسته بندی آب" موافقم.مسلماً کار هدفمندی یارانه ها نیست!!
بازم رد پای دانشجوها؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی